موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

استراتژی کلش آف کلنز GiWiVa | حداقل ۲ ستاره بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جهت آشنایی با استراتژی کلش آف کلنز GiWiVa، با ما همراه باشید.

در این قسمت قصد داریم، یکی از معروفترین و بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز را به شما معرفی کنیم. این استراتژی GiWiVa نام دارد و نام آن برگرفته از اول اسم نیرو های کلیدی این استراتژی یعنی جیانت، ویزارد و والکری است. این استراتژی بیشتر در تاون هال های پایینتر استفاده می شود و ترکیبی که ما به شما معرفی می کنیم، مربوط به تاون هال ۸ است. با خرید جم کلش آف کلنز بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

با استفاده از این استراتژی می توانید منابع خوبی را جمع آوری کنید و اگر پکا شما لول بالا باشد، می توانید در وار هم از آن استفاده کنید.

استراتژی کلش آف کلنز GiWiVa
استراتژی کلش آف کلنز GiWiVa

آموزش استفاده از این استراتژی کلش آف کلنز

پس از آماده سازی نیرو ها طبق جدول بالا، آماده نبرد شوید حتما صبر کنید تا کمپ های شما فول شوند و اسپل ها آماده باشند.

وارد نبرد که شدید، قسمتی از مپ حریف را که موانع کمتری به دیوار های دارند را برای حمله انتخاب کنید. مثلا کمپ های حریف که HP کمتری دارند مناسب هستند. حالا ۵ جیانت را از سمتی که قصد دارید مورد هدف قرار دهید آزاد کنید،بلافاصله پس از آنکه جیانت های شروع به آسیب زدن به دیوار های حریف کردند، ۵ الی ۱۰ ویزارد را پشت سر آنها آزاد کنید. پس از آنکه ویزارد ها موانع را از بین بردند، بقیه جیانت ها را از همان قسمت آزاد کنید و پشت سر آنها وال بریکر (دیوار شکن) ها را قرار دهید.

پس از آنکه جیانت ها کمی پیشروی کردند، والکری ها را از قسمت هایی که بازگشایی شده، آزاد کنید. بعد از آن هم بقیه ویزارد ها را به دنبال آنها رها کنید. کمی بعد پکا و هیرو ها را از سمتی دیگر وارد نقشه کنید تا سایر موانع را از بین ببرند.

اسپل های هیل (طلسم شفا) را بیهوده هدر ندهید و فقط وقتی که یک سوم از خون نیرو هایتان باقی مانده است، برای والکری ها یا جیانت استفاده کنید.

از اسپل ریج(طلسم خشم) وقتی که والکری ها در قسمتی مناسب جمع شدند استفاده کنید تا موانع دفاعی را از بین ببرند.

مزایای استفاده از این استراتژی

این استراتژی ارزانتر نسبت به بقیه استراتژی های دیگر است. علاوه بر آن، اگر استفاده از آن را به خوبی بلد باشید، حتما می توانید حداقل ۲ ستاره را کسب کنید.

توجه: تاون هال های بالاتر هم می توانند از این استراتژی استفاده کنند. اما این استراتژی برای تاون هال های بالا، مناسب وار نیست. میتوانید به نسبت ظرفیت کمپ خود، نیرو های معرفی شده را آماده سازی و استفاده کنید. با خرید جم از سایت موجو جم به راحتی رقبای خود را شکست دهید.

 

در مقاله های بعدی به معرفی هیروهای کلش آف کلنز می پردازیم، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299