موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ایت بال پول | نکاتی مهم در این بازی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در سایت موجو جم نکاتی مهم در بازی ایت بال پول را بررسی خواهیم کرد.

بازی ایت بال پول (۸ball pool) یک بازی بیلیارد آنلاین است. این بازی ورزشی برای اندروید و آی او اس در دسترس است.در این قسمت به نکاتی مهم از این بازی اشاره می کنیم.

درباره ۸ بال پول بیشتر بدانید

این بازی توسط Miniclip ساخته شده است. این شرکت بازی های معروف زیادی مانند Soccer Stars را نیز ساخته است. در این بازی شما با افراد دیگر در سراسر دنیا به رقابت می پردازید. برای ورود به هر بازی با مقداری به عنوان ورودی بپردازید.

از دیگر قابلیت های خوب این بازی می توان به رقابت با دوستان در این بازی اشاره کرد. همچنین قابلیت چت و ارسال ایموجی در این بازی وجود دارد که هیجان رقابت های دوستانه را بیشتر می کند.

باید روی سکه های خود و نحوه خرج کردن آنها در بازی برنامه ریزی داشته باشید. می توانید خرید سکه های بازی ایت بال پول را از فروشگاه موجو جم به راحتی انجام دهید.

نکات مهم در ایت بال پول

در این قسمت نکاتی مهم از این بازی را معرفی می کنیم. انجام دادن این نکات به شما در موفقیت در این بازی کمک می کند.

به توپ ها با شدت خیلی زیاد ضربه نزنید

اکثر بازیکنان عادت دارند که با شدت به توپ ها ضربه می زنند. اما همیشه این مناسب نیست. باید با توجه به موقعیت شدت ضربه خود را تنظیم کنید که در بیشتر موارد باید به آرامی به توپ های ضربه بزنید.

اکانت خود را ذخیره سازی کنید

برای حفظ پیشرفت خود در بازی ایت بال پول باید اکانت خود را ذخیره سازی کنید تا در صورتی که بازی پاک شد، بتوانید به آسانی آن را بازگردانی کنید. در این بازی بهتر است که اکانت خود را روی فیسبوک ذخیره سازی کنید تا مقداری سکه رایگان هم دریافت کنید.

اگر می توانید هر روز وارد بازی شوید

سعی کنید که هر روز وارد بازی شوید. هر روز شما یک شانس چرخش رایگان در بخش Spin and Win دارید. با وارد شدن روزانه به بازی از این شانس استفاده کنید و جوایز آن را دریافت کنید. این جوایز حتی اگر کم هم باشند به پیشرفت بازی شما کمک می کنند.

یک چوب بیلیارد خوب بخرید

داشتن یک چوب بیلیارد خوب مزایای زیادی دارد و علاوه بر ظاهر زیباتر، شانس پیروزی شما را افزایش می دهد. ویژگی هر کدام ممکن است متفاوت باشد مانند افزایش قدرت ضربه،قابلیت هدف گیری و یا افزایش زمان شما برای ضربه زدن به توپ. بنابراین خرید یک چوب بیلیارد حرفه ای می توانید نتیجه بازی را به نفع شما تغییر دهد.

تمرین داشته باشید

اگر در ایت بال پول تازه وارد هستید، باید بسیار تمرین کنید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید. می توانید به صورت آفلاین تمرین کنید و یا با دوستان دیگر خود به صورت آنلاین تمرین کنید تا قوانین بازی را کاملا یاد بگیرید.

با برنامه ریزی و صبر بازی کنید

باید روی سکه های خود و نحوه خرج کردن آنها در بازی برنامه ریزی داشته باشید. همچنین در هنگام بازی باید صبور باشید و زود نا امید نشوید. اگر چند باخت پشت سر هم داشتید، نا امید نشوید و بیشتر تمرین کنید. با خرید سکه شانس خود را برای برد افزایش دهید.

سرعت پیشرفت در بازی را افزایش دهید

یک راه برای اینکه زودتر در بازی پیشرفت کنید، خرید های درون برنامه ای بازی ایت بال پول است. با استفاده از سکه ها میتوانید چوب های بیلیارد حرفه ای را خریداری کنید و با امکانات بیشتری بازی کنید.

می توانید خرید های درون برنامه ای بازی ایت بال پول را از طریق فروشگاه موجو جم انجام دهید و بسته مورد نظر خود را در کمترین زمان در بازی دریافت کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «ایت بال پول | نکاتی مهم در این بازی»

  1. مسلم

    من پول زیاد دارم ولی سکه هام تموم شده نمیتونم با پوله شکه بخرم
    پول تو بازی منظورمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »