موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهت آشنایی با خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت، ما را دنبال کنید

ساکر استارز، یک بازی ورزشی جذاب است. در این قسمت قصد داریم خرید سکه ساکر استار را آموزش دهیم و به رفع مشکلات اکانت در این بازی اشاره کنیم.

خرید سکه ساکر استار : آشنایی با گیم پلی ساکر استار

در این بازی، هر بازیکن ۵ مهره دارد و به نوبت باید هر بازیکن یک توپ را درون زمین بازی با استفاده از مهره ها شوت کند و برنده کسی است که زودتر به تعداد گل مورد نظر برای پیروزی برسد. در این بازی می توانید ظاهر مهره های خود را تغییر دهید. برای خرید مهره ساکر استارز نیازمند خرید سکه ساکر استار هستید که می توانید از سایت موجو جم آن را تهیه کنید.

https://www.mojogem.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d8%b3%d8%a7%da%a9%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%a8/

رفع مشکلات مربوط به اکانت و ذخیره سازی ساکر استار

ممکن است در این بازی به مشکلاتی برای ذخیره سازی اکانت روبرو شوید و یا اکانت شما بن شود. در این مقاله به تعدادی راه حل برای رفع مشکلات مربوط به اکانت و ذخیره سازی بازی ساکر استارز اشاره می کنیم. با سایت موجو جم همراه باشید.

بن چیست و راه حل رفع آن در ساکر استارز

لغت بن (BAN) به معنای توقیف است و در دنیای بازی های آنلاین به معنای قطع دسترسی کاربر به امکانات در بازی است. بن در بازی ساکر استارز دلایل مختلفی دارد.برای مثال استفاده از برنامه های شخص سوم برای هک بازی و یا تقلب در بازی یکی از این دلایل است و در صورتی که بن شوید راه حلی برای این مشکل ندارد. اما اگر از این برنامه ها استفاده نکرده اید و اشتباهی اکانت شما بن شده است با پشتیبانی مینی کلیپ تماس بگیرید. کمتر پیش می آید که اکانتی که بن شده است آزاد شود اما اگر اکانت شما اشتباهی بن شده است حتما به پشتیبانی بازی اطلاع دهید.

خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

چگونه اکانت ساکر استارز خود را در دستگاه دیگری بازیابی کنیم؟

اگر دستگاه جدیدی خریده اید و می خواهید اکانت ساکر استارز خود را در آن بازیابی کنید و پیشرفت خود را در بازی ادامه دهید، میتوانید اکانت قبلی خود را بازیابی کنید برای این کار طبق آموزش زیر عمل کنید:

اگر اکانت خود را روی گوگل ذخیره کرده اید:

ابتدا وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت گوگل پلی با نوشته sign in with Google Play کلیک کنید. سپس جیمیل خود را وارد کنید و اکانت خود را بازیابی کنید. در صورتی که رمز اکانت خود را فراموش کرده اید به پشتیبانی گوگل مراجعه کنید.

 

خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

اگر اکانت خود را روی فیسبوک ذخیره کرده اید:

وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت فیسبوک با نوشته Login with Facebook کلیک کنید. سپس اکانت فیسبوک خود را متصل کنید. در صورتی که رمز اکانت خود را فراموش کرده اید با پشتیبانی فیسبوک تماس بگیرید.

خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

اگر اکانت خود را روی مینی کلیپ ایدی ذخیره کرده اید:

وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت مینی کلیپ با نوشته Continiue with Miniclip ID کلیک کنید. سپس اکانت مینی کلیپ خود را متصل کنید.

خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

توجه:در صورتی که اکانت شما به صورت مهمان بوده است، امکان بازیابی آن وجود ندارد و باید آن را ابتدا روی یکی از روش های بالا ذخیره کنید و سپس بازیابی کنید.

آموزش خرید سکه ساکر استار :

برای خرید سکه ساکر استار وارد سایت موجو جم شوید و با کلیک روی آیکن بازی ساکر استار ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اکانت شما در کمترین زمان شارژ خواهد شد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی»

  1. جاوید

    سلام الان یکی دو روز هستش هر کاری میکنم وارد اکانتم تو ساکر استار نمیتونم وارد بشم و از لول یک میاد وقتی همتون سیتینگ گزینه login میزنم هیچ اتفاقی نمی افته ،اگر میشه راهنماییم کنید تشکر

  2. ناشناس

    سلام بازی من به مشکل خورده بازی که شروع میشه نوبت من که میشه نوبت منم حریف میزنه یعنی تقلب میکنه حریف راه حلی داره این مشکل حل بشه راهنمایی لطفا ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299