موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

سبک بتل رویال، بقا و مبارزه| بررسی سبک بتل رویال

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی سبک بتل رویال، بقا و مبارزه، با ما همراه باشید.

این روز ها، سبک بتل رویال بین گیمر ها بسیار معروف شده است و یکی از پر طرفدار ترین سبک از بازی های آنلاین است.

در این مقاله قصد داریم این سبک را و معروف ترین بازی های آن را به شما معرفی کنیم.

 

بتل رویال
بتل رویال

تولد سبک بتل رویال

در سال ۲۰۱۷ استیم، سبک بتل رویال را معرفی کرد. این نام برگرفته از فیلمی در همین سبک است. در این فیلم تعدادی دانش آموز در جزیره ای رها می شوند و دانش آموزان در این جزیره باید به نبرد بپردازند و به عنوان آخرین بازمانده از جزیره خارج شوند. با خرید جم بازی فری فایر رقبای خود را شکست دهید.

بتل رویال، بقا و جمع آوری

مهمترین عامل در این سبک بازی، زنده ماندن است. شما و تیمتان باید از آخرین نفرات باقی مانده در زمین بازی باشید.در این سبک، ده ها و یا صد ها نفر در یک نقشه بزرگ حضور دارند و شما برای بقا باید از منابع و وسایل موجود در مپ استفاده کنید و زنده بمانید.

سبک بازی

معمولا در این سبک، بازیکنان بصورت تک نفره و یا تیم های دو الی پنج نفره قرار می گیرند. بازیکنان باید از منابع موجود در مپ بازی استفاده کنند و بقیه بازیکنان را از بین ببرند و خودشان آخرین بازمانده باشند. هر بازی معمولا تا ۶۰ دقیقه زمان می برد. مپ در این بازی ها بزرگ است و عده از بازیکنان ممکن است در جایی مخفی شوند به همین علت، سازندگان منطقه امن را تعریف کرده اند. در خارج از منطقه امن که هر چند دقیقه کوچکتر می شود، بازیکنان دچار آسیب می شوند و باید خود را به منطقه امن برسانند که این نکته موجب می شود بازیکنان بیشتر با یکدیگر مواجه شوند. با خرید جم از بازی ها لذت ببرید.

معروف ترین بازی های سبک بتل رویال

فورتنایت:

این بازی توسط ایپک گیمز توسعه یافت و در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن و ایکس باکس و ویندوز عرضه شد. در این بازی، ۱۰۰ نفر در یک جزیره فرود می آیند. افراد به صورت تک نفره و یا تیم های دو نفره یا چهار نفره هستند. این بازی تفاوتی با سایر بازی های این سبک دارد و آن تفاوت، ساخت و ساز است با استفاده از منابع داخل بازی میتوانید سازه هایی را بسازید و سرعت حریف را کمتر کنید و یا جلوی شلیک آنها را تا حدی بگیرید.

پابجی:

این بازی در سال ۲۰۱۷ برای ویندوز، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد.نسخه موبایل پابجی سال ۲۰۱۸ منتشر شد. پابجی در سال ۲۰۱۸ عنوان بهترین بازی ویدیویی را کسب کرد. در این بازی، ۱۰۰ نفر با چتر های نجات در یک جزیره فرود می آیند و به مبارزه با یکدیگر می پردازند. پابجی قابلیت دید اول شخص و سوم شخص را دارد. در این بازی هم میتوانید به صورت تک نفره و یا گروهی به بازی بپردازید. با خرید یوسی پابجی رتبه بالاتری در بازی کسب کنید.

فری فایر:

فری فایر در سال ۲۰۱۷ برای اندروید و آی او اس منتشر شد. این بازی در سال ۲۰۱۹ بیشترین تعداد دانلود بازی در گوگل پلی را داشته است. در این بازی، ۵۰ نفر توسط چتر های نجات درون یک جزیره فرود می آیند و مهمات جمع آوری می کنند و سپس به مبارزه با یکدیگر می پردازند. در این بازی می توانید به صورت تک نفره و یا تیم های دو نفره یا چهار نفره به بازی بپردازید.

کال آف دیوتی موبایل:

کال آف دیوتی موبایل و یا بازی ندای وظیفه در سال ۲۰۱۹ برای اندروید وآی او اس منتشر شد. این بازی بصورت اول شخص است. یکی از مود های این بازی بتل رویال است که ۱۰۰ نفر در یک منطقه به مبارزه می پردازند تا آخرین نفرات بقا یافته در آنجا باشند. با خرید سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل از سایت موجو جم رقبای خود را شکست دهید.

بازی های زیادی در این سبک وجود دارند و تعداد آنها نیز در حال افزایش است. اگر تابحال این سبک از بازی را امتحان نکرده اید، حتما یکی از بازی های معرفی شده را امتحان کنید!

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299