موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

معرفی بازی لیگ رویایی ۲۰۱۹ Dream League Soccer

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله بازی Dream League Soccer 2019 یا همان لیگ رویایی فوتبال را معرفی می کنیم، همراه ما باشید.

اگر از طرفداران فوتبال هستید و به دنبال یک بازی فوتبال کامل برای موبایل هستید، شما را با بازی لیگ رویایی ۲۰۱۹ آشنا می کنیم. در این بازی شما علاوه بر اینکه فوتبال بازی می کنید، می توانید تیم فوتبالی خود را مدیریت کنید.

Dream League Soccer
Dream League Soccer

درباره لیگ رویایی ۲۰۱۹

این بازی که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، در کنار PES و FIFA از محبوب ترین بازی های فوتبال در اندروید است. برتری که بازی لیگ رویایی ۲۰۱۹ نسبت به رقیبان خود دارد، این است که شما می توانید آن را به صورت آفلاین نیز بازی کنید. بخش آفلاین به شما کمک می کند که تمرین های بیشتری داشته باشید و خود را قوی تر کنید و سپس با ورود به بخش آنلاین با دیگر بازیکنان بازی کنید.

در این بازی می توانید مدیریت باشگاه خود را انجام دهید و تیم دلخواه خود را انتخاب کنید.امکان خرید بازیکن و انتقال بازیکنان در این بازی وجود دارد. همچنین می توانید استادیوم خود را پیشرفته تر کنید، در واقع شما در بازی لیگ رویایی هم فوتبال بازی می کنید و هم نقش یک مربی را دارید.

خرید سکه بازی لیگ رویایی ۲۰۱۹

برای اینکه بازیکنان مورد نظرتان را خریداری کنید و تیم خود را پیشرفته تر کنید و استادیوم پیشرفته تری بسازید، باید از سکه استفاده کنید. این سکه ها را با پیروز شدن در مسابقات می توانید دریافت کنید اما راه دیگر به دست آوردن سکه لیگ رویایی ، خرید آن است.

برای خرید سکه لیگ رویایی ۲۰۱۹ ، وارد صفحه مربوط به این بازی در سایت موجو جم شوید و مقدار سکه مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید. پس از پرداخت، اکانت شما شارژ خواهد شد و می توانید از بازی لذت ببرید.

گرافیک بازی

در این بازی دکمه هایی برای کنترل در نظر گرفته شده است که کار با آن ها آسان است و یکی از ویژگی های مثبت این بازی، کنترلر های مناسب با موبایل است. عملکرد داور در این بازی مورد قبول است و شما نباید آن را با بازی های کنسول مقایسه کنید. در مورد گرافیک بازی هم می توان گفت که برای موبایل مناسب است هر چند چهره بازیکنان به خوبی طراحی نشده است. صداگذاری های ورزشگاه هم به خوبی به کار گرفته شده است و هیجان بازی را بیشتر می کند.

برخی ویژگی های این بازی عبارتند از :

-امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین

-امکان خرید بازیکنان و انتقال آن ها

-امکان ارتقا و تمرین دادن به بازیکنان

-کنترلر های ساده و کاربردی

-گرافیک سه بعدی

– امکان ساخت استادیوم و ارتقا باشگاه

بازی لیگ رویایی۲۰۱۹ با کسب امتیاز ۴.۶ در گوگل پلی و داشتن ویژگی های مناسب یک بازی فوتبال موبایلی ، می تواند تجربه خوبی از یک بازی فوتبال در موبایل شما باشد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »