موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

هیرو های کلش آف کلنز

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به معرفی هیرو های کلش آف کلنز می پردازیم، با ما همراه باشید.

در این قسمت توضیحاتی کامل درباره هیرو های بازی کلش آف کلنز به شما می دهیم. هیرو ها کاربرد دفاعی و هجومی خوبی دارند و به شما در دفاع و حمله کمک می کنند. در ادامه با معرفی هیرو های اصلی کلش آف کلنز، با آنها بیشتر آشنا می شوید. شما می توانید خرید جم و گلد پس کلش آف کلنز را از طریق فروشگاه موجو جم انجام دهید.

هر هیرو در کلش آف کلنز برای بازگشایی نیازمند تاون هال متفاوتی است:

-ببر کینگ : تاون هال۷

-آرچر کویین : تاون هال۹

-گراند واردن : تاون هال۱۱

-رویال چمپیون : تاون هال۱۳

توضیحات درباره هیرو های کلش آف کلنز

هیرو ها (قهرمان ها) در بازی کلش آف کلنز، از سایر نیرو ها متفاوت هستند. یکی از این تفاوت ها، آن است که هیرو ها نیازی به آموزش مجدد و صرف اکسیر و اکسیر سیاه برای آموزش و ساختن ندارند و به اصطلاح، در زمانی مشخص شارژ می شوند. هیرو ها هنگامی که HP خود را از دست می دهند، نمی میرند و با خوابیدن دوباره برای نبرد های بعدی قابل استفاده هستند. مقدار HP هر هیرو با ارتقا به سطح های بالاتر افزایش خواهد یافت بنابراین هیرو برای استفاده مجدد نیاز به زمان استراحت بیشتری خواهد داشت. با خرید جم از سایت موجو جم بدون دردسر برنده شوید و از بازی ها لذت ببرید.

هیرو های کلش آف کلنز
هیرو های کلش آف کلنز

توانایی ویژه

توانایی ویژه هر هیرو با رسیدن به سطح ۵ بازگشایی خواهد شد. هر هیرو توانایی متفاوتی دارد و این توانایی را می توانید در نبرد استفاده کنید.

اسکین ها

اسکین های هیرو ها در گلد پس و یا با انجام ماموریت هایی در چالش های خاص از بازی قابل بازگشایی هستند. در هر فصل با آمدن یک گلد پس جدید، یک اسکین جدید برای هیرو ها نیز معرفی می شود. البته وجود اسکین روی قدرت و کارایی هیرو تاثیری نمی گذارد.

ارتقا هیرو ها

هیرو ها بر خلاف سایر نیرو ها برای ارتقا نیازی به آزمایشگاه ندارند؛ بلکه شما برای ارتقا هیرو باید یک کارگر آزاد داشته باشید و با صرف منبع مورد نظر و در زمانی مشخص آن را ارتقا دهید. هیرو ها در زمان ارتقا در حمله و دفاع کاربردی ندارند و پس از اتمام فرایند ارتقا قابل استفاده می شوند.

معرفی هیرو ها

در ادامه مطلب به معرفی هیرو های کلش آف کلنز در دهکده اصلی می پردازیم:

بربر کینگ:

بربر کینگ اولین هیرو در کلش آف کلنز است که در تاون هال ۷ بازگشایی می شود. بربر کینگ با استفاده از شمشیر خود فقط به نیرو های زمینی آسیب وارد می کند و آسیب آن به صورت تکی است. هدف اصلی بربر کینگ، نزدیکترین ساختمان است اما اگر با هیرو های حریف و یا سرباز های حریف مواجه شود، اول به آن ها حمله می کند.

توانایی ویژه بربر کینگ،مشت آهنین نام دارد که در سطح ۵ این هیرو بازگشایی می شود. برای استفاده از این قدرت باید بربر کینگ را به میدان نبرد بفرستید و سپس با ضربه زدن روی نماد بربر کینگ این قدرت را می توانید استفاده کنید. پس از استفاده تعدادی بربر احضار می شوند و سرعت، قدرت و سلامتی بربرکینگ نیز افزایش می یابد.

آرچر کویین:

آرچر کویین در تاون هال ۹ قابل بازگشایی است. این هیرو با استفاده از کمان خود به حریف آسیب وارد می کند. آرچر کویین قابلیت تیر اندازی به اهداف زمینی و هوایی را از راه دور دارد.هدف اصلی آرچر کویین، نزدیکترین ساختمان است اما اگر با هیرو های حریف و یا سرباز های حریف مواجه شود، اول به آن ها حمله می کند.

توانایی ویژه آرچر کویین، شنل سلطنتی نام دارد که در سطح ۵ این هیرو بازگشایی می شود. برای استفاده از این قدرت باید آرچر کویین را به میدان نبرد بفرستید و سپس با ضربه زدن بر روی نماد آرچر کویین این قدرت را می توانید استفاده کنید. پس از استفاده تعدادی آرچر ظاهر می شوند و سلامتی و آسیب رسانی او افزایش می یابد.

گرند واردن:

گرند واردن در تاون هال ۱۱ قابل بازگشایی است. او به اهداف زمینی و هوایی آسیب می رساند همچنین قابلیت پشتیبانی از سایر نیرو ها را دارد. این هیرو هنگام دفاع به یک مجسمه تبدیل می شود و از دهکده دفاع می کند.

توانایی ویژه گرند واردن، کتاب ابدی نام دارد که در سطح ۵ این هیرو بازگشایی می شود. این توانایی باعث می شود نیرو هایی که در اطرافش قرار دارند را برای مدتی ضد آسیب کند.

رویال چمپیون:

رویال چمپیون در تاون هال ۱۳ قابل بازگشایی است. او با استفاده از نیزه خود به اهداف زمینی و هوایی آسیب وارد می کند. همچنین قابلیت رد شدن از روی دیوار های دفاعی را دارد.

توانایی ویژه رویال چمپیون، سنگرگیری نام دارد که در سطح ۵ این هیرو بازگشایی می شود. با استفاده از این قدرت سپرش به پرواز در می آید و به ۴ ساختمان دفاعی نزدیک آسیب می زند و سلامتی او را مقداری افزایش می دهد.

جهت آشنایی با یکی از معروفترین و بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز با ما در پست های بعدی همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »