موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کاراکتر New Shirou فری فایر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در سایت موجو جم درباره یکی از کاراکتر های بازی فوق العاده محبوب فری فایر Garena Free Fire سخن خواهیم گفت .در این مقاله کاراکتر New Shirou فری فایر را مورد بررسی قرار می دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

با گذشت سال ها ، شخصیت ها به بخشی جدایی ناپذیر از Garena Free Fire تبدیل شده اند. به جز Primis و Nulla ، هر یک از آنها دارای توانایی منحصر به فردی هستند که به کاربران در میدان جنگ کمک می کند. توسعه دهندگان Free Fire با بروزرسانی های منظم ، شخصیت های جدیدی را در بازی معرفی می کنند.در سرور Advance Free Fire OB26 اخیر ، بازیکنان می توانند ویژگی های مختلف را قبل از اینکه در نسخه نهایی اجرا شوند ، آزمایش کنند. یکی از آنها کاراکتر New Shirou است.

در این مقاله تمام مواردی که بازیکنان باید در مورد این شخصیت جدید در Free Fire OB26 Advance Server بدانند ، بررسی شده است.

کاراکتر New Shirou فری فایر

کاراکتر New Shirou فری فایر

New Shirou جدیدترین شخصیتی است که به بیرون درز کرده است. این شخصیت جدید در توضیحات بازی به عنوان سریعترین کاراکتر بازی معرفی شده است.

علاوه بر این کاراکتر New Shirou توانایی به نام Damage Delivered دارد. این توانایی اولین بازیکن دشمن را نشان می دهد که به بازیکن شلیک می کند. این علامت فقط برای کاربر قابل مشاهده است و مدت زمان آن ۷ ثانیه است. علاوه بر این ،قدرت اولین شلیک به دشمن ۹۰٪ افزایش پیدا میکند. انتظار می رود این شخصیت جدید در بازی عملکرد خوبی داشته باشد زیرا توانایی بسیار خوبی دارد.

انتظار می رود که این شخصیت جدید به زودی به سرورهای مستقیم وارد شود.

کاراکتر New Shirou فری فایر

بیشتر بخوانید: مقایسه Chrono و Dj Alok و K در فری فایر

در حداکثر سطح توانایی کاراکتر New Shirou ، توانایی بازیکن افزایش می یابد و وقتی دشمن در شعاع ۱۰۰ متری بازیکن را مورد شلیک قرار می دهد ، برای هشت ثانیه دشمن را نشان می دهد. همچنین ، قدرت اولین شلیک به دشمن مشخص شده ۱۰۰٪ افزایش پیدا می کند. مدت زمان Cooldown 10 ثانیه است.

کاراکتر New Shirou فری فایر

مانند اکثر شخصیت های دیگر ، شیرو یک مجموعه شخصیت به نام “Hurricane Delivery Set” خواهد داشت.برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

به غیر از این ، بسیاری از ویژگی های دیگر نیز در Free Fire OB26 Advance Server وجود دارد ، از جمله Dreki (Pet) ، Mag-7 Shotgun ، Gloo Wall Training Mode و … .

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «کاراکتر New Shirou فری فایر»

  1. Taha

    ببخشید خرید آلوک بهتره یا رونالدو و یا صبر کردن برای اومدن کاراکتر شیرو و خرید آن

    1. ilia

      رونالدو قراره قدرتش اوز شه نظر منو بخوای الوک هم جا افتاده هم قدرتش خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299