موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت اول)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Call of Duty: Mobile تعدادی کلاس برای برای این بازی جذاب معرفی کرده است. هر کلاس امتیازات خاص خود را دارد و قدرت خاصی را به بازیکن می بخشد .هرکدام از کلاس های کال آف دیوتی موبایل متناسب با سبک های مختلف بازی است. در این مقاله سه بخشی ، ابتدا نگاهی به کلاس های Clown ، Defender ، Mechanic ، Medic ، Ninja و Scout می اندازیم.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

کلاس The clown

Clown از محبوب ترین کلاس های کال آف دیوتی موبایل است.با پرتاب یک اسباب بازی و پخش موزیکی خاص،زامبی ها را به سمت خود میکشاند.با این روش میتوانید به راحتی دشمنان خود را از بین ببرید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

در حالی که این کلاس برای هر نقطه از جنگ عالی است ، سعی کنید در پایان بازی خود از آن استفاده کنید.

کلاس The Defender

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Defender است.Defender یک کلاس دفاعی عالی است (همانطور که از نامش پیداست) و به توانایی Transform Shield و Reinforced مجهز است. Transform Shield سدی قابل حمل است که گلوله ها را مسدود می کند. چه در هنگام پنهان شدن در پشت یک بلندی ، چه به محلی برای پنهان شدن در وسط خیابان یا زمینی کاملاً باز که به کمی محافظت بیشتر نیاز دارید.

کلاس Defender کال آف دیوتی موبایل

توانایی دوم Defender به نام Reinforced مقاومت در برابر همه سلاح های غیر بالستیک یا غیر پرتابه را افزایش داد. این بدان معناست که مواد منفجره مانند نارنجک Frag یا دشمنان محیطی مانند زامبی آسیب کمتری به شما وارد می کنند. در حالی که در هر زمان از بازی از Transform Shield به طور ایده آل استفاده می شود ، در حالی که دشمنان احتمالاً بیشترین استفاده از مواد منفجره را دارند بهتر است در پایان بازی از Reinforced استفاده شود.

کلاس The Mechanic

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Mechanic است. کلاس مکانیک یک ماشین جنگی است که با استفاده از فناوری در کار دشنتان خلال ایجاد می کند. مکانیک دارای هواپیمای بدون سرنشین EMP است که یک میدان الکترو مغناطیسی را شلیک می کند که با تجهیزات و سایر فن آوری های دشمن تداخل ایجاد می کند. هواپیمای بدون سرنشین یک ماشین شکننده است ،یک ماده منفجره و یا چند گلوله آن را نابود می کنند. از این وسیله در فضا های بسته یا جایی که دشمنانتان تجمع کرده اند استفاده نکنید تا آسیبی نبیند.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

توانایی دوم مکانیک به بازیکنان کمک می کند تا وسایل نقلیه ، تله های دشمن و سایر تجهیزاتی که پشت دیوار هستند را با استفاده از مادون قرمز ببینید . این بدان معنی است که این کلاس در تاکتیک های نبرد و پیمایش نقشه نقش حیاتی دارد.

بیشتر بخوانید:مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل

کلاس The Medic

یکی از پرکاربردترین کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Medic است. این کلاس به شما اجازه می دهد تا بتوانید با سرعت بیشتری احیا شوید و همچنین روند احیای هم تیمی های سرنگون شده را تسریع می کند. در نبرد ، هر ثانیه اهمیت دارد و این توانایی باعث کاهش زمان احیا میشود که کمک بزرگی به شما برای برنده شدن می کند.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت اول)

کلاس The Ninja

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس ninja است.Ninja یک کلاس است که با استفاده از توانایی Dead Silence و Grappling Hook شما می توانید با سکوت و سرعت حرکت کنید. Dead Silence باعث کاهش صدای بازیکن در زمین می شود.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

مورد دیگر قلاب Grappling است ، که می تواند برای ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار گیرد.با استفاده از این قدرت شما تبدیل به یک اسپایدر من میشوید که میتوانید از ساختمان ها و دیوار ها بالا بروید. قلاب را می توان به سمت درخت ، سنگ یا حتی زمین شلیک کرد. کلاس نینجا را بهتر است با پای پیاده بازی کنید.با این کلاس شما تبدیل به یک قاتل خاموش می شوید.

کلاس The Scout

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Scout استScout به دارت سنسور دار و توانایی ردیاب دسترسی دارد که هر دو برای جمع آوری اطلاعات بسیار مناسب است. هنگام شلیک ، دارت مکان های دشمن (مانند یک پهپاد در حالت بازی چند نفره) را در یک منطقه کوچک به شما نشان می دهد.

اگرچه موقعیت عمودی دشمن را نشان نمی دهد (یعنی روی سقف یا زیرزمین یک ساختمان چند طبقه) ، اما نشان می دهد که آنها در نقشه کجا هستند. این به تنهایی می تواند اطلاعات كافی برای تعیین اینكه این که دشمنان كجا هستند و چگونه می توان به بهترین نحو در حمله ، دفاع یا پیشروی از طریق یك منطقه اقدام كرد.در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت اول)

ردیاب با برجسته کردن ردپای تازه دشمنتان در نور مادون قرمز ، الگوهای حرکتی اخیر دشمنان را نشان می دهد.استفاده از این کلاس برای کار های تیمی بسیار مفید است.بنابراین ، هنگام بازی در این کلاس با یک تیم ، به طور مستمر با هم تیمی هایتان ارتباط برقرار کنید و محل دشمن را به آنها بگویید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »