موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش نصب بازی براول استارز روی گوشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز با آموزش نصب بازی براول استارز روی گوشی همراه شما هستیم.

درباره براول استارز

شرکت سوپرسل پس از انتشار موفق دو بازی کلش آف کلنز و کلش رویال ، بازی براول استارز را منتشر کرد. این بازی به صورت آنلاین و برای اندروید و آی او اس منتشر شده است.

در این بازی خبری از کاراکتر های بازی کلش آف کلنز و کلش رویال نیست و این بازی دارای کاراکتر های اختصاصی با نام Brawlers است. هر یک از کاراکتر های بازی دارای قدرت منحصر به فردی هستند و با ارتقا آن ها ، این قدرت ها نیز ارتقا پیدا می کنند. برای بازگشایی هر یک از براولر ها باید جعبه هایی که در بازی وجود دارند را بازگشایی کنید و یا با استفاده از جم آن ها را خریداری کنید. برای خرید جم براول استارز می توانید به آسانی از فروشگاه موجو جم استفاده کنید.

همچنین بخوانید : دریافت جم رایگان براول استارز

نصب براول استارز روی گوشی

بازی براول استارز دارای مود های مختلفی است و این بازی دارای گیم پلی جالبی می باشد البته این رویداد ها در گذشت زمان تغییر می کنند.

شما با استفاده از کنترلر های روی صفحه ، براولر خود را کنترل می کنید که کنترل سمت چپ برای حرکت کردن و کنترل سمت راست برای تیر اندازی است.

اگر با نحوه نصب بازی براول استارز روی گوشی آشنا نیستید ، ادامه مطلب را دنبال کنید.

آموزش نصب بازی براول استارز از گوگل پلی

اگر هنگام دانلود بازی براول استارز از گوگل پلی ، با پیغام «این مورد در کشور شما در دسترس نیست» روبرو می شوید، در این قسمت به آموزش رفع آن و نصب کامل براول استارز همراه شما هستیم.

ابتدا به تنظیمات تلفن همراه بروید و در قسمت برنامه های نصب شده، Cache برنامه های Google Play Services و Google Play Store را پاک کنید. برای این کار باید گزینه Clear cache (پاک کردن حافظه پنهان) را انتخاب کنید.

سپس از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و گوگل پلی را اجرا کنید و بازی براول استارز را با استفاده از سرچ کردن و یا لینک قرار داده شده در گوگل پلی پیدا کنید. پس از پیدا کردن این بازی روی نصب ( install) کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی نصب شود. این بازی نیاز به نصب دیتا ندارد و پس از دانلود فایل بازی و نصب آن می توانید آن را اجرا کنید.

 

آموزش نصب بازی براول استارز روی گوشی

آموزش نصب بازی براول استارز از مایکت

دانلود بازی براول استارز از استور های ایرانی آسان تر است اما گوگل پلی بازی را هنگام آپدیت سریع تر قرار می دهد. برای دانلود بازی براول استارز از مایکت به صورت زیر عمل کنید.

بازی براول استارز را با استفاده از جستجو و یا از طریق لینک قرار داده شده در مایکت پیدا کنید. پس از آن، وارد صفحه مربوط به بازی شوید و با کلیک روی گزینه «نصب» آن را دانلود کنید. این بازی نیاز به نصب دیتا ندارد و پس از دانلود فایل بازی و نصب آن می توانید آن را اجرا کنید.

آموزش نصب بازی براول استارز روی گوشی

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »