موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش نصب بازی پابجی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله به آموزش نصب بازی پابجی موبایل می پردازیم، اگر میخواهید این بازی جذاب را روی تلفن همراه خود داشته باشید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

مقدمه

بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با معرفی سبک بتل رویال، به یک پدیده تبدیل شد. جالب است بدانید PUBG مخفف عبارت Player Unknown’s Battle Grounds است که برگرفته از نام کاربری سازنده این بازی است. پابجی موبایل دارای رکورد هایی است مثلا در دسامبر ۲۰۱۷ با داشتن بیش از ۳ میلیون بازیکن همزمان آنلاین ، یک رکورد جهانی زد و در سال ۲۰۱۹ عنوان بهترین و محبوب ترین بازی موبایلی را کسب کرد.

شما در پابجی موبایل می توانید با دوستان خود تیم تشکیل دهید و بازی کنید. همچنین امکان چت صوتی در این بازی وجود دارد که افراد یک تیم می توانند از این طریق باهم در ارتباط باشند.

نصب پابجی
نصب پابجی

همچنین بخوانید : آموزش دریافت یوسی رایگان پابجی

گیم پلی این بازی به این صورت است که تعدادی بازیکن از طریق یک هواپیما وارد جزیره ای متروکه می شوند و باید با استفاده از چتر های نجات در آن جزیره فرود بیایند. پس از فرود آمدن باید به دنبال اسلحه و آیتم های موجود در جزیره باشید که اگر تازه وارد هستید حتما مناطق خلوت را برای فرود آمدن انتخاب کنید.

در همین هنگام ممکن است با رقیبان خود هم روبرو شوید و باید آن ها را از بین ببرید. در این بازی برنده کسی است که آخرین بازمانده در جزیره باشد.

بازی پابجی موبایل با داشتن رقیب های زیادی مانند فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل و فری فایر طرفداران زیادی دارد. این بازی با داشتن گرافیک واقع گرایانه و مناسب یک تجربه خوب برای گیمر های موبایل است. در ادامه به آموزش نصب بازی پابجی موبایل می پردازیم.

نصب بازی پابجی موبایل از گوگل پلی

اگر هنگام دانلود بازی پابجی موبایل از گوگل پلی ، با پیغام «این مورد در کشور شما در دسترس نیست» روبرو می شوید، در این قسمت به آموزش رفع آن و نصب کامل پابجی موبایل همراه شما هستیم.

ابتدا به تنظیمات تلفن همراه بروید و در قسمت برنامه های نصب شده، Cache برنامه های Google Play Services و Google Play Store را پاک کنید. برای این کار باید گزینه Clear cache (پاک کردن حافظه پنهان) را انتخاب کنید.

سپس از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و گوگل پلی را اجرا کنید و بازی پابجی موبایل را با استفاده از سرچ کردن و یا لینک قرار داده شده در گوگل پلی پیدا کنید. پس از پیدا کردن این بازی روی نصب ( install) کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی و دیتای آن دانلود و نصب شود. پس از آن وارد بازی شوید و آن را اجرا کنید.

نصب بازی پابجی موبایل از مایکت

دانلود بازی پابجی موبایل از استور های ایرانی آسان تر است اما گوگل پلی بازی را هنگام آپدیت سریع تر قرار می دهد. برای دانلود بازی پابجی موبایل از مایکت به صورت زیر عمل کنید.

بازی پابجی موبایل را با استفاده از جستجو و یا از طریق لینک قرار داده شده در مایکت پیدا کنید. پس از آن، وارد صفحه مربوط به بازی شوید و با کلیک روی گزینه «نصب» آن را دانلود کنید. فایل دیتای بازی نیز به صورت خودکار نصب و جایگذاری می شود. پس از تکمیل دانلود و نصب دیتا، بازی را اجرا کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل

برای خرید یوسی پابجی موبایل می توانید به آسانی از طریق سایت موجو جم اقدام کنید. کافی است وارد صفحه مربوط به این بازی در سایت شوید و بسته یوسی مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299