موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش کال آف دیوتی موبایل (آشنایی با بازی و نکات و ترفند ها)

زمان مطالعه: 9 دقیقه

بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدار ترین بازی های امروزه تلفن های همراه است.بازی فوق العاده جذابی که شما را ساعت ها پای موبایلتان میخکوب میکند.آموزش کال آف دیوتی موبایل ما برای iOS و Android شامل جزئیات سلاح ها ، نقشه و حالت های بازی می باشد. اگر از طرفداران کال آف دیوتی بازی هستید اما نمیتوانید نتایج خوبی در بازی کسب کنید تا پایان مقاله آموزش کال آف دیوتی موبایل با ما همراه باشید تا به شما هرآنچه نیاز است تا پیروز میدان شوید را آموزش دهیم.

بررسی کلی بازی کالاف دیوتی موبایل:

در ابتدا تیم ها به گروه های ۵ نفره تقسیم می شوند و در یکی از نقشه های بازی از جمله: Firing Range،Standoff،Hijacked،Nuketown،Rust بازی را شروع می کنند.البته برای دسترسی به بخش های مختلف بازی حتما باید به لول ۷ رسید.در ابتدا برای کسب تجربه و بالا بردن مهارت بازیکنان تازه وارد در بخش VS AI Practice با ربات های بازی شروع به بازی میکنند تا آمادگی لازم برای بازی اصلی را پیدا کنند.

بازی کال آف دیوتی موبایل دارای ۳ حالت اصلی شامل Multiplayer ، Battle Royale و Zombies است که در مقاله آموزش کال آف دیوتی موبایل به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

آموزش کال آف دیوتی موبایل

آموزش بازی کال آف دیوتی موبایل

حالت Multiplayer

حالت مولتی پلیر در ۵ مود ار بازی قابل اجرا است :

۱-Frontline: در این حالت بازی ، تیم ها باید تلاش کنند به امتیاز تعیین شده برسند.در این بخش از بازی هر بازیکن بعد از کشته شدن به نقطه مشخصی از نقشه بازخواهد گشت.

۲-Team Deathmatch :Team Deathmatch حالتی شبیه Frontline است. برای هر Kill تعداد مشخصی امتیاز تعلق می گیرد. تیمی که در مرحله اول به نمره تعیین شده دست یابد ، برنده است.

۳-Domination: در حالت Domination ، سه نقطه روی نقشه قرار گرفته است. وظیفه تیم کسب، تعداد مشخصی امتیاز است. مقدار آنها براساس تعداد مناطق به دست آمده اعطا می شود. کل این رقابت به دو مرحله تقسیم شده است.

۴-Search & Destroy: حالت Search & Destroy براساس کاشت بمب است. یک تیم دارای یک بمب است که باید در یکی از نقاط محافظت شده توسط دشمن قرار گیرد و تیم مقابل باید مانع منفجر شدن بمب شود. پیروزی بستگی به این دارد که آیا بمب منفجر شده است یا خیر. با توجه به دائمی بودن مرگ در یک دور مشخص ، یک تیم می تواند تمام اعضای جناح مقابل را برای پیروزی در مسابقه حذف کند.

۵-Practice vs AI: تمرین در مقابل هوش مصنوعی نوعی از بازی است که آموزشی است. در اینجا می توانید با شخصیت هایی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند مبارزه کنید.

نکاتی برای برنده شدن در بخش Multiplayer:

سلاح ها را با دقت انخاب کنید: یکی از نکاتی که برای بنده شدن حتما باید به آن دقن کنید این است که پتانسیل و ویژگی های هرسلاح را بخوبی بشناسید.انتخاب هایی که انجام می دهید تعیین می کند با چه چیزی وارد بازی شوید . و این براساس نقشه و نوع بازی که بازی می کنید تغییر می کند. نقشه هایی مانند Killhouse ، Hijacked و Nuketown برای SMG ها عالی هستند زیرا بازیکنان نزدیک به یکدیگر بازی می کنند. نقشه ای مانند Crossfire برای سلاح های دوربرد عالی است. داشتن ۱۰ انتخاب سلاح به این معنی است که می توانید در طول مسابقه متناسب با شرایط تغییر وضعیت دهید.

جذب دوستان و گیمر های حرفه ای:کال آف دیوتی موبایل یک بازی گروهی است اگر بتوانید در این بازی با افراد قوی همگروه شوید کمک بزرگی به شما در جهت پیشرفتتان میکند.

اسلحه های خود را ارتقا دهید: همیشه سعی کنید اسلحه خود را ارتقا دهید.ارتقا شامل گسترش برد گلوله و تنظیمات خاص هر اسلحه است.

XP خود را افزایش دهید: همانطور که بازی می کنید XP افزایش می یابد.با افزایش XP رتبه شما در بازی افزایش پیدا می کند و امکان استفاده از امکانات مختلف بازی را پیدا می کنید.

نبرد را به سمت دشمن ببرید: در بازیهایی مانند Frontline و Team Deathmatch ، نبرد را به سمت دشمن ببرید. عقب نشینی ممکن است به این معنی باشد که شما در حالی که هم تیمی های شما در جنگ قفل شده اند ، هیچ کاری انجام نمی دهید. آن نقاط استراتژیک را بر روی نقشه ها پیدا کرده و بر آنها مسلط شوید و دشمن خود را در آن قرار دهید.

نکته برتر برای Hijacked: اگر در نقشه Hijacked (قایق) بازی می کنید ، یک گذرگاه مخفی از قایق وجود دارد که شما را از این سر به آن سر دیگر می رساند. این می تواند شما را پشت سر دشمن قرار دهد بنابراین می توانید حتی امتیازات را بالا ببرید. فقط به داخل کابین بروید و به دنبال سوراخ کف آن بگردید.

بمب هسته‌ ای: بازیکنان حرفه ای همیشه سلاح های بهتری در اختیار خواهند داشت.Nuke سلاحی مخفی و مرگبار است که بازیکن در صورتی که لول خود را به بالای ۲۰برساند و بدون اینکه کشته شود ۲۵ دشمن را از بین ببرد دریافت خواهد کرد.قدرت تخریب این سلاح بسیار زیاد است.

حالت Battle Royale بازی کالاف دیوتی موبایل

آموزش کال آف دیوتی موبایل

یکی از اصلی ترین بخش های بازی کال آف دیوتی موبایل که در مقاله آموزش کال آف دیوتی موبایل آن را بررسی می کنیم بخش بتل رویال است.

در Battle Royale دو نقشه وجود دارد :Isolated و Alcatraz . شما می توانید با دوربین اول یا سوم شخص بازی کنید ، می توانید انفرادی ، دو نفره یا تیمی بازی کنید.

در این حالت ۱۰۰ بازیکن از هواپیما روی نقاط مختلف نقشه فرود می آیند و سلاح و تجهیزات پیدا می کنند و برای بقا مبارزه میکنند.برنده آخرین نفریست که زنده می ماند.

نکاتی برای برنده شدن در بخش Battle Royale:

محل فرود را به دقت انتخاب کنید: به دنبال فرود در مکان هایی باشید که وسایل نقلیه بیشتری وجود دارند به دنبال سلاح و تجهیزات باشد. در داخل نقشه دایره های قرمز مکان هایی را نشان می دهند که بیشترین تجهیزات و مهمات را دارند. رنگ زرد نشان می دهد که در محل مورد نظر هلیکوپتر وجود دارد و می توان از آن استفاده کرد. البته باید مراقب رقبایتان باشید که شما را مورد هدف قرار ندهند.

کار تیمی: کار تیمی باعث می شود بازی فوق العاده جذاب شود. با تیم خود فرود بیایید ، با تیم خود حرکت کنید ، با تیم خود بجنگید و به راحتی پیروز شوید. Battle Royale درباره بقا است. اگر فقط می خواهید بکشید ، به جای آن حالت Multiplayer را بازی کنید.

روی نقشه به دنبال ردپا باشید: پیدا کردن دشمن نیمی از نبرد در بتل رویال است. اگر یک پیشاهنگ هستید ، نقشه رد پا را مشاهده کنید ، گوش های خود را باز نگه دارید و به راحتی دشمن را شناسایی کنید. این مسیر پیروزی است.

مراقب مهماتتان باشید: تعداد زیادی سلاح مختلف وجود دارد ، به میزان مهمات خود توجه داشته باشید . اطمینان حاصل کنید که وسایلی را که به آن نیازی ندارید جمع نمی کنید و از مفید بودن سلاح دوم خود مطمئن شوید.

همیشه در حرکت باشید:این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که ثابت ایستادن باعث کشته شدن راحت شما می شود.پس هیچوقت ثابت نباشید تا به راحتی مورد هدف گلوله قرار نگیرید.

دراپ ها: در طول بازی برای بازیکنان سلاح و مهمات به صورت هوایی ارسال می شود که میتواند کمک بسیار خوبی برایتان باشد،اما توجه داشته باشید که شاید نیروی دشمن آنجا در کمین شما باشد!

در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

کلاس ها در بتل رویال:

یکی از ویژگی هایی که قسمت بتل رویال کال آف دیوتی موبایل را از سایز بازی ها متمایز می کند کلاس ها هستند.

تصور کنید بتوانید گروهی از زامبی ها را به طرف دشمنتان بفرستید یا دشمنان را از پشن دیوار شناسایی کنید.این ها امکاناتی است که کلاس ها در بتل رویال در اختیارتان می گذارند.

کدام یک برای شما مناسب است؟ در نهایت ، این تصمیم شماست ، اما ما برای همه کلاسها نکات و راهنمایی هایی داریم که می توانند استفاده شوند.

صرف نظر از آنچه شما انتخاب می کنید ، هر کلاس همیشه انتخاب خوبی برای Battle Royale است. اما برای کسانی که می خواهند سطح بازی خود را بالا ببرند ،باید در مورد Clown ، Defender ، Mechanic ، Medic ، Ninja و Scout مطالعه کنند و قابلیت هرکدام را بخوبی بدانند.

آموزش کال آف دیوتی موبایل

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس Clown در بتل رویال

Clown از محبوب ترین کلاس های کال آف دیوتی موبایل است.با پرتاب یک اسباب بازی و پخش موزیکی خاص،زامبی ها را به سمت خود میکشاند.با این روش میتوانید به راحتی دشمنان خود را از بین ببرید.

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس The Defender در بتل رویال

یکی از موثر ترین ابزار ها در جنگ سپر است.این سپر ضد گلوله همراه با قابلیت تغییر شکل که بعد از باز شدن یک فلش کور کننده ۳ ثانیه ای هم میزند.

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس The Mechanic در بتل رویال

این کلاس با استفاده از پرواز یک پهباد بالای سر شما این امکان را به شما میدهد تا دشمنان نزدیک خود را شناسایی کنید.

آموزش کال آف دیوتی موبایل

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس The Medic در بتل رویال

این کلاس به شما اجازه می دهد تا بتوانید با سرعت بیشتری احیا شوید و همچنین روند احیای هم تیمی های سرنگون شده را تسریع می كند. در نبرد ، هر ثانیه اهمیت دارد و این توانایی باعث کاهش زمان احیا میشود که کمک بزرگی به شما برای برنده شدن می کند.

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس The Ninja در بتل رویال

کلاس نینجا به شما یک قلاب میدهد که شما با استفاده از آن می توانید روی ساختمان ها حرکت کنید و مسیر ها را کوتاه تر کنید.

آموزش کال آف دیوتی موبایل: کلاس The Scout در بتل رویال

Scout با پرتاب دارت های الکترونیکی مکان دشمنان را شناسایی کرده و روی نقشه به شما نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل

در ادامه مقاله آموزش کال آف دیوتی موبایل تعدادی از بهترین سلاح های این بازی را به شما معرفی میکنیم.

آموزش کال آف دیوتی موبایل:معرفی بهترین سلاح ها

DR-H

آموزش کال آف دیوتی موبایل

DR-H که در فصل هشت معرفی شد ، به دلیل قدرت تخریب و دقت بالا ، به سرعت به یکی از بهترین تفنگ های تهاجمی بازی تبدیل شد. سرعت شلیک متوسط ​​این سلاح در صورت نزدیک بودن به برخی از SMG ها کاسته می شود ، اما اگر اولین شلیک را انجام دهید ، تقریباً همیشه در هر درگیری پیروز خواهید شد.

AK117

آموزش کال آف دیوتی موبایل

این سلاح به عنوان محبوب ترین و بهترین اسلحه بازی شناخته می شود. از مهم ترین ویژگی های این اسلحه می توان به وزن مناسب، نشانه گیری سریع، عملکرد مناسب، برد مناسب و لگد کم اشاره کرد.

KRM-262

آموزش کال آف دیوتی موبایل

KRM-262 با به روزرسانی فصل سه در دسترس قرار گرفت ، و آسیب دیدگی زیاد و دقت بسیار خوبی را بهمراه دارد. با اتچمنت های مناسب ، می توانید دامنه KRM را حتی بیشتر افزایش دهید ، و شانس خود را برای کشتن در شرایط چالش انگیز افزایش دهید. برد بیشتر این سلاح هنوز مسافت های طولانی را پوشش نمی دهد ، اما شما باید به کسی را که در فاصله نزدیک تا متوسط ​​است یک یا دو شلیک کنید.

HG40

آموزش کال آف دیوتی موبایل

HG40 یکی از اولین اسلحه هایی است که شما می توانید امتحان کنید. با باز شدن قفل در سطح ۱۳ ، HG40 اخیراً به نیرویی تبدیل شده است که باید در نظر گرفته شود.

اسلحه لگد زدگی ندارد و تا برد ۲۵ متر به شدت کارآمد است. اگر با اتچمنت ها تقویتش کنید ، می توانید در درگیری های دوربرد بیشتر از آن استفاده کنید، اما این اسلحه باید شما را برای هر نوع موقعیت با فاصله نزدیک به دشمن کمک کند.

Locus

آموزش کال آف دیوتی موبایل

اسلحه های تک تیرانداز دسته دیگری است که رقابت در کمترین حد خود قرار دارد. Locus بهترین سلاح دوربرد در بازی است. به راحتی می تواند از دورترین فاصله هر دشمن را یک شلیک کند. قدرت تخریب آن ۸۴ و برد شلیک آن ۹۰ است.

آموزش کال آف دیوتی موبایل:اتچمنت ها

سلاح ها و تجهیزات در بازی کال آف دیوتی موبایل دارای یک سری اتچمنت خاص خود هستند که باعث میشود قدرتشان افزایش یابد.با آشنایی با این ملحقات با راحتی میتوانید سلاح های مرگباری برای خود آماده کنید.

به عنوان مثال مهم ترین ملحقات سلاح های بازی کال آف دیوتی می توان به Stock که باعث سرعت بیشتر، Extended Mag که باعث افزایش ظرفیت خشاب و تعداد گلوله ها، Quickdraw که باعث می‌شود سریع‌تر هدف‌گیری کنید.هدف گیری سریع و دقیق تر و Foregrip که باعث تثبیت تفنگ و کنترل لگد شلیک آن می شود.

آموزش کال آف دیوتی موبایل:سخن پایانی

یکی از بهترین روش ها برای بهتر شدن بازی و بالا بردن تجربه و آمادگیتان نگاه کردن بازی افراد حرفه ای است .این مورد را حتما جدی بگیرید و بازی افراد حرفه ای را دنبال کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »