موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

رویداد ویژه سیزدهمین فصل کال آف دیوتی موبایل اینجا است. رویداد Counter Intelligence باعث می شود که بازیکنان در جنگ دیپلماتیک در سراسر اروپا به جنگ بپردازند در حالی که در این راه پاداش های شگفت انگیز جمع می کنند.

بازیکنان می توانند Counter Intelligence را درقسمت events در کال آف دیوتی موبایل پیدا کنند. کلید پیشرفت در این رویداد از طریق Agent ها است که می تواند برای نفوذ به مناطق دشمن در سراسر اروپا و کسب پاداش استفاده شود.

ایونت Intelligence کال آف دیوتی موبایل

چگونه Agent ها را بدست آوریم؟

برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند مورد نیاز برای پیروزی در این جنگ ، Agent ها لازم هستند. با انجام بازیهای استاندارد نبرد رویال یا چند نفره می توانید نمایندگان را بدست آورید.

با این وجود پخش مود Grind در لیست پخش Agent،Summit بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. تعداد نمایندگان شما از هر مسابقه با یک نماد ” کلاه” در منوی بعد از مسابقه نشان داده می شود.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

چگونه از Agent ها استفاده کنیم؟

سپس می توان از Agent ها برای نفوذ به مناطق دشمن استفاده کرد. در منوی رویداد Counter Intelligence ، روی “View Map” در پایین سمت راست کلیک کنید.

نقشه اروپا را مشاهده خواهید کرد. بازیکنان ابتدا بازی را در آلمان غربی شروع می کنند. پس از نفوذ به این منطقه ، مناطق جدیدی در اطراف آن برای نفوذ بازیکنان باز می شوند.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

بیشتر بخوانید: پرک های کال آف دیوتی موبایل

جوایز ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

رویداد Counter Intelligence جوایز زیادی مانند اسکین های زمستانی برای انواع سلاح ها به بازیکنان اعطا می کند. هر زمان به منطقه جدیدی نفوذ کنید ، پاداش جدیدی باز خواهد شد.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

اگر موفق شوید تا قلب عملیات دشمن ، مسکو ، برسید ، اسلحه تک تیرانداز Outlaw را با Arctic threat camo دریافت خواهید کرد.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

نفوذ در هر ۲۱ مکان با Terrance Brooks – Deep Snow به بازیکنان پاداش می دهد.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

نفوذ در اوکراین با شخصیت Special Ops 1 – Burial Ground به بازیکنان پاداش می دهد.در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

چگونه مود Grind را بازی کنیم؟

این حالت بازی ساده ترین راه برای به دست آوردن امتیاز Agent برای رویداد Counter Intelligence است. حالت بازی فقط حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد. در اینجا نحوه بازی در حالت بازی آورده شده است.

تیم های ۵ نفره برچسب های سگ را از بازیکنان افتاده جمع آوری می کنند و آنها را به نقاط خاص اطراف نقشه منتقل می کنند تا امتیاز کسب کنند. اولین تیمی که ۵۰ امتیاز کسب می کند در این مسابقه برنده می شود. هر دور محدودیت زمانی ۱۰ دقیقه ای دارد. اگر تایمر تمام شود ، تیمی که بیشترین امتیاز را دارد برنده می شود.

ایونت Counter Intelligence کال آف دیوتی موبایل

شما فقط می توانید حداکثر ۲۰ برچسب سگ داشته باشید ، بنابراین قبل از جمع آوری موارد بیشتر ، حتماً آنها را تحویل بدهید. هنگام حمل برچسب های سگ بسیار مراقب باشید زیرا بازیکنانی که بیشترین برچسب سگ را حمل می کنند مشخص می شوند و در نهایت توسط دشمن هدف قرار می گیرند. بازیکنان هنگام مرگ همه برچسب های سگی را که با خود حمل می کنند از دست می دهند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299