موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ایونت Spooky Halloweeks پابجی موبایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پابجی موبایل جشن هالووین خود را با عنوان Halloweeks شروع کرد. نسخه ۲۰۲۰ این رویداد دارای مود زامبی و مود شبانه می باشد. در این مقاله موارد مهم رویداد هالووین بازی پابجی موبایل را بررسی می کنیم.

مود زامبی پابجی موبایل

در این مود ۱۲ بازیکن می توانند شرکت کنند که به دو گروه زامبی و مدافعین تبدیل می شوند. در ابتدای بازی تعداد بازیکنان گروه زامبی ۳ نفر می باشد. زامبی ها توانایی نامحدود در زنده شدن دارند همچنین بازیکنانی که توسط زامبی ها به قتل برسند به زامبی تبدیل می شوند. این مود دارای ۳ راند ۳ دقیقه ای می باشد. گروه زامبی ها تنها در حالتی برنده بازی محسوب می شوند که هیچ بازیکنی از گروه مدافعین باقی نمانده باشد. بازیکنان از همان ابتدای بازی میتوانند از سلاح های قدرتمند استفاده کنند.

ایونت Spooky Halloweeks پابجی موبایل

زامبی ها می توانند به زامبی سریع، زامبی مخفی و یا حتی زامبی پادشاه تبدیل شوند. بازیکنان می توانند زمانی که تنها سه نفر از آن ها باقی مانده است به ونکوشرهای قدرتمند تبدیل شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مرتبط با مود زامبی پابجی موبایل را در وبلاگ موجوجم شاپ مطالعه کنید. بازیکنان تا ۹ ماه نوامبر می توانند از این مود استفاده کنند.

Moonlight Mansion

بازیکنان اکنون می‌توانند با انجام تجسس روزانه، توکنهای Moonlight را جمع‌آوری کنند و سپس آن‌ها را برای پاداش‌های تصادفی مانند emoteهای ویژه یا shardها استفاده کنند. زمانی که این رویداد پایان می‌یابد، بازیکنانی که تمام ماموریت‌ها را به پایان رساندند یک لباس دائمی و AG دریافت می‌کنند. برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل می توانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

اسکین ها و تم ایونت هالووین پابجی موبایل

محتوای تم ایونت هالووین پابجی موبایل بخشی از این رویداد خواهد بود. زامبی ها ماسک‌های مختلف هالووین را می‌پوشند و محیط بازی با آیتم‌های موضوعی هالووین مانند سنگ قبر، فانوس و شمع تزیین شده است. اسکین جدید برای این رویداد اپدیت وسایل نقلیه هالووین و موشک AKM همراه با لباس‌های مخصوص هالووین است.

ایونت Spooky Halloweeks پابجی موبایل

بازیکنان می‌توانند با شرکت در رویدادهای هالووین، Trick Coupon Scraps دریافت کنند و آن‌ها را ترکیب کنند تا Halloween Lucky Draw را بازی کنند که به نوبه خود آن‌ها را با اسکین وسایل نقلیه هالووین تامین خواهد کرد. لباس‌های جدید با تم هالووین یک ست Mummy، ست اسکلت، یک ست کنت و ۲ مجموعه ست دیگر هستند.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »