موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ترفندهای بازی فری فایر

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در ادامه می خواهیم شما را با ترفندهای بازی فری فایر آشنا کنیم و کمک کنیم تا سطح بازی شما را بالاتر ببریم. همچنین می‌توانید از این نکات در بسیاری از مسابقات بتل رویال مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds یا Fortnite Royale استفاده کنید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

فری فایر یکی از جذاب ترین بازی های اکشن و ماجراجویی بتل رویال در کنار بازی ها Fortnite, Apex Legends, PUBG است. در یک نبرد ۵۰ نفره بازی فری فایر، بازیکنان در آن به مبارزه می‌پردازند، دشمنان را می‌کشند و سعی می‌کنند تا پایان کار زنده بمانند. آخرین فردی که در انتهای بازی زنده میی ماند برنده مسابقه به حساب می آید.

برای اینکه یک بازیکن حرفه‌ای شوید و بازی‌های بیشتری را برنده شوید، باید مهارت‌های خود را بهبود بخشید و با ترفندهای بازی فری فایر آشنا باشید. همچنین می توانید با خرید الماس بازی فری فایر در سایت موجو جم سطح بازی خود را بالا ببرید.

بهترین نکات و ترفندهای بازی فری فایر

شخصیت های بازی را خوب بشناسید

اولین نکته برای اینکه در بازی فری فایر یک بازیکن حرفه‌ای شوید این است که باید کارکترهای بازی فری فایر را خوب بشناسید. در بازی فری فایر ۱۵ شخصیت با نقاط قوت و مهارت مختلف وجود دارد. شما باید آن‌ها را خوب بشناسید تا بهترین استفاده از نقاط قوت آن ها را به دست آورید و توانایی‌های آن‌ها را ارتقا دهید.

ترفندهای بازی فری فایر، شخصیت های بازی

داشتن آگاهی کافی از سلاح هایتان

یک نکته دیگر برای تبدیل شما به یک بازیکن حرفه ای این است که دانش کافی درباره سلاح ها و قابلیت های آن ها داشته باشید مثل میزان فاصله پوشش دهنده و ظرفیت تیراندازی، شدت قدرت تفنگ ها و گلوله ها و …
شش گروه عمده از سلاح‌های گرم در بازی فری فایر وجود دارد: SMG، شات گان، تفنگ تهاجمی، اسنایپر، هفت تیر و سلاح‌های دیگری مثل ماهی‌تابه، چوب، نارنجک و کمان. شما باید از برخی ویژگی‌های اساسی سلاح‌های خود، از جمله قدرت، اندازه خشاب، دقت، سرعت شلیک آن آگاه باشید. یکی از این ترفند های بازی فری فایر، قرار دادن یک ماهی‌تابه در پشت شماست. این کار از شما در برابر حمله دشمنان از پشت سر محافظت می کند.

انتخاب یک سلاح مناسب شما را در بازی فری فایر حرفه‌ای و قوی‌تر خواهد کرد. درک کافی از سلاحتان حتی از مهارت هدشات کردن رقیب هایتان هم مفیدتر است. با استفاده کامل و درست از سلاح هایتان می توانید آسیب بیشتری به دشمنانتان بزنید و آن ها را از بین ببرید.

برای آشنایی بیشتر با سلاح های بازی فری فایر و قدرت آن ها اینجا را کلیک کنید.

اولین کار بعد از فرود آمدن پیدا کردن سلاح است

یکی از مهم ترین ترفندهای بازی فری فایر این است که بعد از فرود آمدن از چترنجات، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پناه بگیرید و سلاح و زره پیدا کنید در غیر اینصورت ممکن است توسط دشمن کشته شوید. این قاعده برای تمام بازی های بتل رویال کاربرد دارد. سعی نکنید تمرکز خود را برای پیدا کردن دیگر مهمات از برین ببرید. شما به یک تفنگ برای محافظت از خودتان هنگام روبرو شدن با دشمن خود نیاز دارید. بنابراین اولویت خود را به پیدا کردن تفنگ تخصیص دهید و سپس به پیداکردن زره و کلاه و دیگر مهمات بپردازید.

ترفندهای بازی فری فایر، پیدا کردن تفنگ به محض فرود

استفاده مداوم از نقشه بازی

از دیگر ترفندهای بازی فری فایر این است که باید مدام نقشه را چک کنید تا حرکات هم گروهی های خود، منطقه امن، ناحیه خطرناک، و موقعیت وسایل نقلیه در جزیره را بررسی کنید. با استفاده از نقشه، می توانید بفهمید که از کدام سمت مورد حمله قرار گرفتید تا جایی مناسب را برای پناه گرفتن پیدا کنید.

یکی از بهترین ترفند های بازی فری فایر چک کردن مدام نقشه برای بررسی محدوده امن بازی است. دقت کنید زمانی که میدان نبرد محدود می شود در قسمت سفید نقشه باشید در صورتی که بیرون از این محدوده باشید آسیب می بینید. یک بازیکن حرفه ای باید بداند که چه موقع وارد منطقه امن بازی شود و تا پایان بازی ایستادگی کند.

مقایسه کاربرد درخت ها وخودروها

وسایل نقلیه به شما کمک می‌کند تا در اطراف نقشه حرکت کنید و بعضی مواقع یک دشمن را از پشت بکشید. اما زمانی که این بازی به پایان خود نزدیک شود، شما با بازیکنان حرفه‌ای روبرو خواهید شد و این وسیله نقلیه چنان پر سر و صدا است که توجه دیگران را به خود جلب خواهد کرد. رانندگی در منطقه امن کوچک‌تر باعث می‌شود که شما هدف تیراندازی باشید. در این شرایط بهتر است به جای استفاده از این وسیله ها با احتیاط راه بروید و پشت درختان پنهان بگیرید.

ترفندهای بازی فری فایر

با استفاده از Glue ball جان خود را نجات دهید

یکی از بهترین ترفند های بازی فری فایر برای برنده شدن، استفاده از glue ball است، یک نجات دهنده واقعی زمانی که در فضای باز درحال مبارزه هستید. هنگامی که به شدت آسیب می بینید و هیچ درخت و یا خانه‌ای در اطراف برای پناه گرفتن ندارید، glue ball یک سپر موقت موثر خواهد بود. این کار به شما زمان کافی می‌دهد تا خوب التیام یابید و تصمیم بگیرید که آیا همچنان فرار کنید و پناه بگیرید یا حمله ‌کنید.

ترفند بازی فری فایر برای غارت کردن Airdrop

هنگامی که نور ساطع شده از یک Airdrop را می‌بینید، سریعا به سمت آن نروید. صبر کنید و منطقه اطراف را به دقت بررسی کنید. گاهی ممکن است دشمن برای شما کمین کند و منتظر شما بماند. با این حال، اگر هیچ دشمنی وجود نداشته باشد، به سرعت سلاح‌ها و تدارکات موجود در Airdrop را غارت کرده و فرار کنید. همچنین می‌توانید در جایی مناسب پناه بگیرید و صبر کنید تا بازیکنان بیشتری را به قتل برسانید.

تا اینجا شما با نکات و ترفند های بازی فری فایر برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای آشنا شدید. اکنون وقت آن است که آن ها را تمرین کنید و سطح بازی خود را بالا ببرید.

استراتژیک و ترفند های حرفه ای شدن فری فایر

بهترین مکان برای فرود آمدن

یکی از قسمت های مهم در بازی فری فایر دقت فرود آمدن میباشد و این نکته را باید بدانید که در چه مناطقی باید فرود بیایید. قطعا مناطقی که خلوت تر میباشد و شامل تجهیزات مناسبی است، بهترین منطقه برای فرود میباشد که میبایست شما مناطق خوب بازی را تشخیص دهید.

شخصیت هایی که کوله پشتی دارند را فراموش نکنید

یکی از ویژگی های مفید و خاص بازی فری فایر، داشتن شخصیت هایی است که کوله پشتی را حمل میکنند. با استفاده از کوله پشتی شما توانایی حمل تجهیزات زیاد و تاثیر گذار را خواهید داشت که در کمک به هم تیمی هایتان نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

تمرین و کسب تجربه

قطعا در هر بازی هیچ چیز مثل تلاش با برنامه و کسب تجربه در حرفه ای شدن شما میسر نخواهد بود پس با وقت گذاشتن تجربه کسب کنید و از این تجربه برای نفر اول شدن استفاده بهینه را داشته باشید.

با هم تیمی هایتان در ارتباط باشید

اربتاط با دوستان و هیم تیمی هایتان را فراموش نکنید چرا که یکی از ملاک ها برنده شدن در بازی فری فایر هماهنگی های لازم با هم تیمی های خود میباشد این امر موجب میشود شما بیشتر وارد جریان بازی شوید و بازی تیمی خوبی را تجربه کنید.

کمک های اولیه و Aid Kit

قطعا در بازی فری فایر از موثر ترین ابزار ها Aid Kit میباشد که تاثیر فوق العاده زیاد در بازی میگذارد. پس از کمک های اولیه غافل نشوید تا همیشه میزان سلامتی شما حداکثر مقدار را دارا باشد. علاوه بر آن aid kit ها به همی تیمی های شما کمک بزرگی خواهند کرد.

چند نکته کلی برای حرفه ای شدن

  • یکجا ایستادن را ممنوع بدانید. همیشه سعی کنید به دنبال تجهیزات بگردید و حالت کمپ کردن را ترک کنید.
  • برای اینکه دشمن به راحتی میزان سلامتی شما را کم نکند از قارچ های فری فایر غافل نشوید.
  • اگر دشمن را دیدید که در مکانی تنگ قرار گرفته است مثلا در راه پله یا اتاقی تنگ، از نارنچک ها استفاده کنید.
  • هنگامی که با دشمن روبرو شدید سردرگم نشوید و با خونسردی طبق تجربه و مهارتی هایی را که فرا گرفته اید عمل کنید.
  • اسلحه های بازی را متناسب با شرایطی که در آن قرار دارید انتخاب کنید.
  • اطلاعات و دانش کافی در مورد اسلحه ها، شخصیت ها و مپ را یاد بگیرید.

امیدواریم که مطالب فوق باعث بهبود بازی شما در فری فایر شود. همچنین هرگونه سوال و انتقاد را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

سپاس از همراهی شما عزیزان.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «ترفندهای بازی فری فایر»

  1. Gka

    در مورد چگونه از سر راه برداشتن حریف در نبرد رو در رو نگفتیم میشه یه توضیح بدین

    1. دکتر مایکس

      درود.
      در آینده مقالاتی در این رابطه در سایت قرار خواهد گرفت.
      ممنون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »