موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید سکه تانکی و بررسی کامل این بازی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهت آشنایی با خرید سکه تانکی و بررسی بازی World of Tanks Blitz، ما را دنبال کنید.

امروز قصد داریم به معرفی کامل بازی World of Tanks Blitz و نحوه خرید سکه تانکی بپردازیم. اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید حتما این مقاله را دنبال کنید.

خرید سکه تانکی و بررسی کامل این بازی

معرفی World of Tanks Blitz

این بازی فوق العاده توسط Wargaming ساخته شده است که پس از زمان کوتاهی از آن انتشار آن، ۹۰ میلیون گیمر را به سمت خودش جذب کرده است. این بازی در محیط جنگ جهانی دوم سپری می شود که باید با تانک خود به میدان نبرد بروید و با دشمنان خود بجنگید. رقیبان شما هم بازیکنانی آنلاین از سراسر جهان هستند.

 آشنایی با گیم پلی بازی

بازی دارای ۱۰ زمین مختلف است و حدود ۱۰۰ تانک مختلف نیز در بازی وجود دارد که این تانک ها در ۴ کلاس مختلف و با جزئیات کامل طراحی شده اند. در این بازی می توانید با خرید سکه تانکی و از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید تانک های قدرتمند بازی کنید. در این بازی نبرد ها به صورت ۷ به ۷ هستند یعنی ۷ تانک شما و ۷ تانک حریف. همچنین ۱۰ مپ مختلف در بازی وجود دارد که شما می توانید در آنها به رقابت با دشمنانتان بپردازید.

خرید سکه تانکی و بررسی کامل این بازی

بررسی ویژگی های بازی

یکی دیگر از ویژگی های این بازی، قابلیت چت است. امروزه شاهد این قابلیت در بسیاری از بازی های پرطرفدار آنلاین هستیم که در روند بازی به پلیر ها کمک می کند.

روی گرافیک این بازی به خوبی کار شده است و تانک ها و محیط اطراف آن مطابق با فضای جنگ جهانی دوم و با جزئیات کامل طراحی شده است. همچنین صدا گذاری های آن به خوبی انجام شده است و متناسب با فضای بازی است که باعث می شود از بازی لذت ببرید.

بهبود روند پیشرفت در بازی ورلد آف تانکز

یک از عواملی که به شما کمک می کند سرعت پیشرفت خود را در بازی افزایش دهید، خرید های درون برنامه ای است که سازنده بازی آن را قرار داده است. با خرید تانک های قویتر و پیشرفته تر با قابلیت های بهتر می توانید به بازی خود بپردازید.همچنین با استفاده از سکه در این بازی می توانید آیتم هایی را خریداری کنید. می توانید از سایت موجو جم تانک های بازی ورلد آف تانکز را خریداری و اقدام به خرید سکه تانکی کنید.

خرید سکه تانکی و بررسی کامل این بازی

نحوه خرید سکه تانکی

برای خرید سکه بازی ورلد آف تانکز، وارد صفحه خرید سکه ورلد آف تانکز شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از افزودن به سبد خرید و تکمیل فرآیند پرداخت، محصول انتخابی به اکانت شما واریز خواهد شد.

دانلود بازی

این بازی قابل اجرا روی اندروید، آی او اس و ویندوز است که می توانید با دانلود آن یک بازی در جنگ جهانی دوم را تجربه کنید. در قسمت پایین می توانید ویدیو تریلر این بازی جذاب را مشاهده کنید و آخرین نسخه بازی را دریافت کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »