موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برای آشنایی با خرید یوسی پابجی و بهترین وسایل نقلیه در این بازی، ما را همراهی کنید.

امروز در سایت موجو جم با معرفی وسایل نقلیه بازی پابجی موبایل و نحوه خرید یوسی پابجی همراه شما هستیم تا بهترین وسایل نقلیه موجود در بازی را معرفی کنیم.

خرید یوسی پابجی : درباره وسایل حمل و نقل (vehicle) در پابجی

وسایل حمل و نقل در بازی پابجی کار مهمی را انجام می دهند. مپ ها در بازی پابجی بسیار بزرگ هستند و شما برای جابجایی مسافت های طولانی نیازمند استفاده از این وسایل هستید. این وسایل هنگامی که منطقه امن در حال کوچک شدن است کارایی وسایل نقلیه مهم تر می شود و شما را در کمترین زمان ممکن به منطقه امن می رساند. همچنین هنگامی که درون خودرو ها هستید آسیب های دشمنان به شما کمتر وارد می شود و این ضربات بیشتر به ماشین شما اصابت می کنند.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

بررسی بهترین وسایل نقلیه پابجی موبایل

هر یک از وسایل نقلیه در پابجی موبایل کاربرد مخصوص به خودش را دارد. ظرفیت، قدرت، سلامتی و سرعت هم ماشین با بقیه فرق دارد. این وسایل نقلیه به صورت رندوم ظاهر می شوند. در ادامه به معرفی بهترین وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل می پردازیم.

UAZ

این ماشین در دو نوع سقف دار و بدون سقف می باشد که می تواند ۴ نفر را با خودش حمل کند یعنی همه اعضای اسکواد می توانند سوار شوند. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به داشتن سرعت خوب (حداکثر ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت) و داشتن مقدار HP مناسب (۱۸۲۰ HP) اشاره کرد. داشتن HP مناسب باعث می شود که ضربات زیادی را تحمل کند و برای حمله به دشمنان مناسب باشد.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

Pickup

این ماشین را می توانید در مپ Miramar پیدا کنید که برای این مپ کاملا مناسب است و می تواند به راحتی از روی تپه ها بگذرد. این ماشین قابلیت حمل ۴ نفر را دارد. اما در استفاده از آن باید مواظب باشید زیرا این ماشین مقدار HP نسبتا کمی دارد و با اصابت تعدادی گلوله نابود می شود.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

Buggy

این ماشین در بازی پابجی موبایل طرفداران زیادی دارد. این ماشین فقط ظرفیت جابجایی ۲ نفر را دارد اما ویژگی آن باعث شده است که محبوب واقع شود. ویژگی این ماشین داشتن سرعت زیاد است و این ویژگی باعث شده است که سخت تر تحت اصابت گلوله قرار بگیرد با این حال مقدار HP آن کم است.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

PG-117

این قایق اولین وسیله نقلیه آبی بود که به بازی پابجی اضافه شد. PG-117 قابلیت حمل ۵ نفر را دارد. با استفاده از آن می تواند به آسانی و سرعت بالا در آب حرکت کنید همچنین این قایق دارای مقدار HP مناسب است. از ایرادات آن می توان به نداشتن کاور اشاره کرد که باعث می شود افرادی که سوار آن هستند، به آسانی تحت ضربات دشمن قرار بگیرند.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

Motorcycle

موتور سیکلت قابلیت جابجایی ۲ نفر را دارد که سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند برای جابجایی بسیار مناسب باشد. با اینکه مقدار HP موتور پایین است اما سرعت بالای آن باعث شده است که مکمل آن باشد.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

Mirado

این ماشین را می توانید در مپ Miramar پیدا کنید. Mirado قابلیت حمل ۴ نفر را دارد. سرعت خوب و Hp مناسب باعث شده است که انتخاب خوبی برای ماشین باز ها در پابجی موبایل باشد. اما این ماشین نمی تواند از همه موانع عبور کند و باید هنگام رانندگی مواظب موانع باشید.

خرید یوسی پابجی و معرفی وسایل نقلیه پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی

در بازی پابجی شما برای خرید بسیاری از موارد بازی نیازمند یوسی هستید و داشتن یوسی کافی به شما برای رسیدن اهدافتان در پابجی موبایل کمک می کند. برای خرید یوسی پابجی می توانید از سایت موجو جم استفاده کنید. ابتدا نشانی اینترنتی www.mojogem.com را وارد مرورگر خود کنید و سپس با وارد شدن به سایت موجو جم، روی آیکن بازی پابجی کلیک کنید و محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299