موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

سازنده پابجی | آشنایی با شرکت سازنده پابجی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید دوست داشته باشید تا با سازنده پابجی آشنا شوید.این بازی معروف حتما تیم موفقی داشته است که به این صورت معروف شده است در ادامه در سایت موجو جم با آن ها آشنا می شوید.

پابجی (PUBG) یک بازی آنلاین است که سبک بتل رویال را برای اولین بار معرفی کرد. این بازی هم اکنون در نسخه های متفاوت و برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است و از سراسر جهان طرفدارانی را جذب خودش کرده است. در بازی پابجی، ۱۰۰ بازیکن ، به وسیله یک هواپیما به یک جزیره می روند و با چتر های نجات در آنجا فرود می آیند بازی می تواند به صورت تیمی و یا تک نفره باشد. بازیکنان با فرود در جزیره از وسایل موجود در آنجا استفاده می کنند و باید یکدیگر را از بین ببرند و آخرین بازمانده در جزیره باشند.

سازنده بازی پابجی
سازنده بازی پابجی

خرید یوسی پابجی موبایل

اگر می خواهید در بازی پابجی سریعتر پیشرفت کنید و به اسکین های مختلف آن دسترسی داشته باشید، نیازمند به یوسی هستید. با استفاده از یوسی می توانید آیتم ها و موارد دلخواهتان را از فروشگاه بازی خریداری کنید. برای خرید یوسی پابجی به صفحه خرید یوسی در سایت موجو جم مراجعه کنید.

سازندگان پابجی

پابجی موبایل با استفاده از موتور آنریل ۴ ساخته شده است و توسط شرکت پابجی ساخته شده. شرکت پابجی در کشور کره جنوبی قرار دارد. این بازی توسط تنسنت در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است. سازنده و طراح اصلی پابجی نیز شخصی به نام Brendan Greene است. او به دنبال ساخت بازی اول شخصی بود که تکراری نشود و بازیکنان ندانند چه چیزی در انتظارشان است همچنین او می خواست نقشه بازی بزرگ باشد و حفظ کردن مکان های بازی برای بازیکنان سخت باشد و محیط بازی یکسان و خسته کننده نباشد. سرانجام، گرین باهمکاری شرکت بلوهول (Bluehole) بازی پابجی را ساخت. این بازی پس از انتشار با استقبال بسیار ویژه ای روبرو شد به طوری که باعث شد برای سیستم عامل های مختلف نیز منتشر شود.

سازنده بازی پابجی

 سازنده بازی پابجی

پابجی موبایل تاکنون میلیون ها بار دانلود شده است و سبک آن نیز در حال گسترش است. انتظار می رود که این بازی جذاب در آینده بازیکنان بیشتری را جذب خودش کند.


اگر در بازی پابجی موبایل مشکلی دارید و سوالاتی درباره این بازی دارید به مقاله سوالات متداول پابجی موبایل مراجعه کنید

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «سازنده پابجی | آشنایی با شرکت سازنده پابجی»

  1. جواد

    سلام موبایل من j3 هست بازی پاپجی ره باز نه نه میروم داخیل میاد بیرون

    1. دکتر مایکس

      سلام.
      بازی پابجی لایت رو نصب کن و امتحان کن.
      موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299