موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ساکراستارز و دلایل محبوبیت این بازی و بررسی ویژگی های آن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به بررسی دلایل محبوبیت بازی ساکر استارز Soccer stars و اینکه چرا باید این بازی جذاب رو تجربه کنیم ، با شما سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

در مطالب قبلی منتشر شده از بازی ساکر استارز به معرفی شرکت سازنده و بررسی اولیه این بازی پرداختیم . در آخر این متن آموزش مرحله به مرحله خرید مهره ، دلار و سکه بازی ساکر استارز رو ارائه خواهیم داد . در ادامه با موجو جم همراه باشید . با خرید جم بازی ساکر استارز جایگاه بهتری در این بازی پرطرفدار کسب کنید.

ساکراستارز و دلایل محبوبیت این بازی و بررسی ویژگی های آن
علت محبوبیت بیشتر بازی های آنلاین مانند ساکر استارز نسبت به آفلاین ها :

امروزه بازی های آنلاین هواداران بسیار زیادی در بین علاقه مندان دنیای موبایل و سرگرمی پیدا کرده و نمونه های بسیار زیادی همچون کلش آو کلنز ، کلش رویال ، OSM , فوتبال استریک ، کینگز امپایر و… هستند که مخاطبان گسترده ای از سنین مختلف برای خودشان پیدا کرده و حتی نمونه های ایرانی کوچکتری مانند خروس جنگی نیز طرفداران ویژه ای دارد … ! در بازیهای آنلاین، حس رقابت برای بازیکنان بسیار بیشتر احساس میشود و همین امر سبب خواهد شد که لذت بالاتری نسبت به یک عنوان آفلاین از آن ببرید.

یکی از معروفترین و محبوب ترین بازیهای آنلاین که تفاوت نسبتا زیادی هم با عناوین استراتژیک معروف دارد، ساکر استارز یا ستارگان فوتبال ساخته شرکت مینی کلیپ است .

ساکر استارز یک بازی ورزشی ، ساده و در عین حال جذاب و فوق العاده دوست داشتنی که در آن شما تنها یک هدف را دنبال میکنید : گل بزنید .. !

در این بازی هر بازیکن دارای ۵ مهره است و به نوبت بایستی یک توپ را در فضایی مستطیل شکل همچون زمین فوتبال به کمک آن مهره ها شوت کند و برنده فردی است که سریعتر به تعداد گل مدنظر برای پیروزی دست یابد. در حالت کلی بازی بسیار ساده به نظر میرسد اما تاکتیک ها و روشها در پیروزی یک فرد تاثیر به سزایی دارد.

اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های آنلاین هستید ما به شما بازی محبوب فوتبال استریک را نیز معرفی میکنیم . بازیکنانی که ساکر استارز را تجربه کرده اند ، بازی ای نظیر فوتبال استریک را نیز پیشنهاد میکنند و به این دلیل ما به شما آن را پیشنهاد میکنیم ..

هردو بازی دارای گیم پلی جذاب و گرافیک عالی بوده به عنوان دو غول پرطرفدار در نظر گرفته میشوند .در جهت آشنایی با فوتبال استریک ، پیش از این بررسی تخصصی بازی فوتبال استریک را در سایت موجو جم برای شما قرار داده ایم . با خرید جم از سایت موجو جم رقبای خود را شکست دهید.

در ادامه می خواهیم به شما ۵ دلیل را معرفی کنیم که چرا ساکر استارز تا این حد موفق و جذاب است.

۱٫ بازی ساده است و پیچیده نیست !

بایستی جمله «زیبایی در سادگیست» را به راستی در این بازی معنا کرد! در واقع ساکر استارز به قدری ساده است که شاید تنها با ۵ دقیقه، شما از کلیت بازی به راحتی سر دربیاورید و انجام آن را آغاز کنید. امری که در بازیهای آنلاین امروزی به ندرت دیده شده و برای یادگیری در آنها نیاز به ساعتها وقت است.

۲٫ بهره گیری از گرافیکی جذاب در محیط بازی

رنگبندی، ظاهر منو، شکل مهره ها، طراحی زمینها و… به شکل بسیار استادانه ای طراحی شده و از نظر بصری شما را جذب میکند. در واقع سازنده با هوشیاری تمام، طراحی بازی را به سمتی برده که شما از انجام آن لذت برده و گرافیک دوست داشتنی اش را تحسین میکنید.

هم اکنون در سایت موجو جم و با اعتماد شما مفتخریم با ارائه خدمات فروش مهره ، دلار و سکه بازی ساکر استارز در بسته بندی های بسیار متفاوت سکه و دلار ، امر خرید را برای شما مشتریان تسهیل کنیم . به این دلیل که کشور عزیزمان ایران ، به دلایل سیاسی که خود بهتر می دانید تحت تحریم قرار گرفته است ، امکان خرید مهره و دلار بازی Soccer stars به این سادگی ها امکان پذیر نیست از این رو جهت خرید سکه یا دلار بازی ساکر استارز با مراجعه به بخش خرید دلار و مهره در سایت موجو جم سفارش خود را تکمیل کنید . سفارشات سکه ، مهره و دلار این بازی در کمتر از یک ساعت کاری انجام و تحویل شما عزیزان داده خواهد شد .

در ادامه بحث با ما همراه باشید .

۳٫ بازی ساکر استارز شما قابلیت Save دارد و از بین نخواهد رفت !

با توجه به اینکه ساکر استارز به Games Play گوگل متصل است، شما میتوانید از طریق سینک کردن بازی با جیمیل و یا حساب فیسبوک خودتان، همیشه بازیتان را حفظ کرده و سکه ها و پول های خود را در صورت عوض کردن گوشی موبایلتان نیز دوباره انتقال دهید. حتی قادر هستید تا در مینی کلیپ یوزر بسازید و در صورت عدم علاقه به همه این موارد، به عنوان مهمان بازی کنید. در واقع شما هیچ وقت نگران این نیستند که اعتبار به دست آمده را با تعویض تلفن همراهتان از دست بدهید.

۴٫ گیم پلی بازی ساکر استارز ، مهیج و دارای تنوع میباشد :

شما سه بخش جذاب برای بازی کردن دارید. اول از همه، مسابقات رو در رو یا یک در مقابل یک است که هر فرد میزانی سکه را تعیین کرده و بر سر مجموع آن مسابقه میدهد. در این روش، شما میتوانید ۸ زمین مختلف را انتخاب کنید که برای ورود به هر کدام، بایستی بهای مختلفی را بپردازید و قوانین پیروزی نیز در آنها متفاوت است. یک مرحله نیز وجود دارد که شما میتوانید تمام دارایی خودتان را در یک بازی شرط ببندید، امری که یک ریسک بزرگ محسوب میشود. به جز آن، شما قادر به شرکت در ۴ تورنمنت حذفی هم هستید که چندین بازیکن برای به دست آوردن کاپ با یکدیگر به رقابت میپردازند.

همچنین در گزینهای دیگر، به صورت آنلاین میتوانید با دوستان خودتان بازی کرده و آنها را به چالش بکشید.

۵٫ وجود بخش آفلاین در گیم پلی بازی ساکر استارز

بسیاری از بازی هایی که مبتنی بر شبکه اینترنت و رقابت آنلاین هستند، بدون اینترنت هیچ کاربردی ندارند و بدون استفاده میشوند ! اما ساکراستارز دارای مود آفلاین نیز است که شما میتوانید علاوه بر سرگرم شدن بدون نیاز به اینترنت و سکه، مهارت خودتان را نیز در بازی بالا برده و یا بر روی یک گوشی، دو نفره بازی کنید. اما خب بازی در مود آنلاین و وجود سکه و دلار از لذت بیشتری برخوردار است .

برای سخن پایانی باید بگوییم که در هر صورت بازی ستارگان فوتبال، عنوانی است که به طور حتم ارزش یکبار امتحان کردن را برای شما دارد. و اگر از آن دست افرادی هستید که هنوز این بازی را بر روی دیوایس خود نصب نکردید ، ما به شما پیشنهاد میکنیم این بازی فوق العاده رو تجربه کنید .

ساکراستارز و دلایل محبوبیت این بازی و بررسی ویژگی های آن

آموزش کامل نحوه خرید سکه ، دلار و مهره بازی ساکر استارز :

۱٫ آدرس اینترنتی mojogem.com را در مرورگر خود وارد کنید .

۲٫ کلیک بر روی لوگوی تصویر بازی ساکر استارز

۳٫ انتخاب باکس سکه یا دلار مورد نظر خود در بسته بندی های متفاوت که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است .

۴٫ ثبت گزینه خرید ، اتصال به درگاه بانکی و نهایی کردن خرید خود .

پس از طی این مراحل اکانت شما در مدت کمتر از یک ساعت شارژ خواهد شد .

در مقاله های بعدی سایت موجو جم به بررسی ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »