موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز در سایت موجوجم‌شاپ بازی ساکراستارز که قصد معرفی آن را داریم بی شک یکی از بهترین و جذاب ترین بازی هایی است که در موضوع فوتبال ساخته شده و بازی کردن آن بشدت لذت بخش است. در ادامه با موجوجم شاپ همراه باشید تا به معرفی این بازی زیبا و دوست داشتنی بپردازیم.

ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب

کمپانی سازنده بازی ساکراستارز

بازی ساکراستارز که ساخته کمپانی بازی سازی خوش سابقه miniclip هست در زمینه فوتبال توانسته ایده های جدیدی را ارائه نماید که کمتر در بازی های دیگر این سبک دیده می شود. این کمپانی بازی های ورزشی و خوش ساخت دیگری را هم در کارنامه خود دارد که از جمله آنها می توان بازی های ۸ بال پول و اگاریو و PING PONG – BEST FREE GAME و BIKE RIVALS را نام برد که در آینده به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.

نگاهی به منوی اولیه بازی ساکراستارز

در ابتدا بعد از ورود به بازی ساکراستارز اول از شما خواسته میشود که حتما وارد بازی بشوید که این کار از چند طریق از جمله ورود با اکانت گوگل پلی گیم امکان پذیر است و به آسانی انجام می شود. البته ورود به صورت مهمان نیز امکان پذیر است که در آن صورت دیگر فاقد مشخصات دلخواه خودتان در بازی خواهید بود. با خرید جم بازی ساکراستارز از این بازی پرطرفدار لذت ببرید.

شما بعد از ورود به بازی منو اصلی بازی را خواهید دید که از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است که به ترتیب در این مقاله به معرفی هریک خواهیم پرداخت ..

بعد از ورود به بخش اول شما انتخاب خواهید کرد که با بازیکنان آنلاین از کدام ناحیه از جهان بازی کنید و بعد از انتخاب شما باید پولی را به عنوان ورودی پرداخت کنید که در صورت پیروزی در بازی دوبرابر پول پرداخت کرده را دریافت خواهید کرد.

البته بعد از بازی با رقیب که یک رقیب واقعی و آنلاین است شما علاوه بر سکه مقداری امتیاز در گوگل گیمز و همچنین تعدادی طرفدار در بازی به دست خواهید آورد که طرفدار ها در بازی حکم همان تجربه برای ارتقاء سطح شما را دارند که طبعا با بالاتر رفتن سطح شما حریفانی با سطح های بالاتر و قوی تر در برابر شما قرار خواهند گرفت که به هیجان بیشتر بازی خواهد افزود.

شما عزیزان همچنین می توانید با خرید سکه های بازی Soccer stars به پیشرفت بازی خود کمک بسیاری کنید . با خرید سکه این بازی قادر خواهید بود بالاتر و قدرتمند تر از سایر بازیکنان از این گیم پلی نهایت لذت را ببرید . با ورود به بخش خرید سکه یا پول بازی soccer stars در سایت موجو جم ، سفارش خود را ثبت کنید . این سفارشات تا کمتر از ۱ ساعت انجام خواهد شد . در ادامه با موجو جم همراه باشید . با خرید جم از سایت موجو جم تمامی رقبای خود را شکست دهید.

صفحه اصلی بازی ساکراستارز

بعد از ورود به بازی ، صفحه بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آن شما در مدت زمانی محدود یکی از بازیکنان خود را باید انتخاب کرده و مشخص کنید که با چه قدرت و در چه جهتی باید حرکت کند و به توپ ضربه بزند که از اینجاست که بازی Soccer-Stars زیبایی های خودش را با انتخاب تاکتیک های چیدمانی مختلف و همچنین مهارت های بازیکنان به شما نشان خواهد داد…

ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب

گیم پلی بازی soccer stars چگونه است ؟

در رابطه با گیم پلی بازی ساکراستارز میتوان گفت که تقریبا بی نقص از آب درآمده و شما احساس هیچ گونه کمبودی را در آن نخواهید کرد که این هم امتیاز بسیار خوبی برای این بازی است…

البته که این بازی از نظر گیم پلی با بازی های مرسوم فوتبال کاملا متفاوت است و از همزمانی در گیم پلی های مرسوم تبعیت نمی کند و به گونه ای می توان گفت که به گیم پلی بازی های استراتژیک نوبتی نزدیک شده است.

نگاهی به مهره ها و زمین بازی در ساکراستارز

در رابطه با مهره ها و زمین بازی این را هم باید اضافه کرد که تمامی آنها قابل تعویض و جابه جایی هستند و شما میتوانید پرچم کشور های مختلف و یا زمین های مختلف را از فروشگاه بازی تهیه کنید که به زیبایی بازی خواهد افزود.

ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب

چگونگی صفحه انتخاب چیدمان بازیکنان ساکراستارز

توجه کنید که در حین بازی با زدن دکمه انتخاب چیدمان بازیکنان که در گوشه سمت راست – پایین صفحه قرار دارد شما می توانید استراتژی های مختلفی را در چیدمان بازی به خدمت بگیرید که کمک شایانی به پیروزی شما در بازی خواهد کرد. البته ناگفته نماند که بسیاری از چیدمان ها در ابتدای بازی قفل هستند که برای باز کردن آنها باید تجربه یا همان طرفداران بیشتری رای برای خودتان جذب کنید.

ساکراستارز و نگاهی جامع و دقیق تر به این بازی محبوب

نحوه برگزاری و اطلاعات تورنومنت soccer stars

در بخش دوم بازی که همان محل برگزاری تورنمنت های بازی است شما به صورت کاملا تصادفی با تعدادی از بازیکنان همبازی خواهید شد و بر سر یک کاپ خواهید جنگید که در صورت پیروزی در تورنمنت طرفداران و پول خوبی را کسب خواهید کرد.

بازی های کوچک در گیم پلی ساکراستارز

بخش هیجان انگیز بعدی که بازی های کوچک نام دارد خودش به تنهایی شامل سه بازی است که این مورد هم خود به نوعی یکی از جذابیت های بازی هستند

اولین قسمت که سورپرایز پک نام دارد همان طور که از اسمش هم پیداست سه نوع بسته ی شانس در آن به فروش می رسد که با باز کردن آنها هر چیزی ممکن است گیرتان بیاید که البته در بسته طلایی ارزش آنها بالطبع بالاتر است.

بخش لاتاری در گیم پلی soccer stars چیست ؟

بخش دوم که همان لاتاری یا قرعه کشی بازی است در آن کاملا وابسته به شانس شما امکان بردن مقدار زیادی سکه و بسته های شگفت انگیز و … وجود دارد که تنها هزینه چرخاندن این لاتاری پرداخت پولی است که با بازی کردن بدست آورده اید.

کارت شانس در بازی محبوب ساکراستارز

بخش سوم هم که خراشیدن نام دارد به نوعی همان شانس است که شما با خراشیدن و پاک کردن لایه روی کارت ها شانس خود را محک زده و در صورتی که سه کارت مشابه هم ظاهر شوند شما صاحب آنچه که بر روی آنها نقش بسته خواهید شد.

در آخر ، منو اصلی هم بخشی را داراست برای پیدا کردن دوستان از طریق اینترنت و بازی کردن با آنها به صورت آنلاین که می تواند اوقات خوشی را برای شما در کنار دوستانتان به ارمغان بیاورد.

البته ناگفته نماند که بازی تنها به صورت آنلاین قابل انجام نیست و شما در حالت آفلاین نیز به راحتی قادر به تمرین کردن و افزایش تجربه خود هستید.

همچنین بازی ساکراستارز برای اندروید و ios ارائه شده است و در کل یکی دیگر از کارهای درخشان کمپانی miniclip است که توسط بسیاری از کاربران موجوجم شاپ به امتیاز بسیار مناسب و قابل قبولی نیز رسیده است که دانلود و بازی کردن آن را به همه شما عزیزان توصیه می کنیم.

در مقال های بعدی سایت موجو جم به بررسی ساکراستارز و دلایل محبوبیت این بازی می پردازیم، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »