موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

سیزن ۱۱ کالاف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تنها چند روز با اولین سالگرد کالاف دیوتی موبایل در ماه اکتبر فاصله داریم. انتظار می‌رود سیزن ۱۱ بازی کالاف دیوتی موبایل برای جشن یک سالگی این بازی با رویدادهای بزرگ و محتوای بازی جدید همراه باشد.

کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین چند نفره است که در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه ویژه ای را در میان گیمرها کسب کرده است. این بازی پیش از این وارد دهمین فصل خود شده و در ماه اکتبر، یک سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

با توجه به آخرین اطلاعات رسمی کالاف دیوتی موبایل در Reddit، فصل ۱۱ سلاح‌های جدیدی را در چند طبقه به همراه خواهد آورد. این فصل به جای آن که فصلی با تم هالووین کالاف دیوتی موبایل باشد، محتوای هالووین را به همراه می‌آورد. سیزن ۱۱ به روز رسانی بزرگ‌تری نسبت به روز رسانی همیشگی خواهد داشت.

سیزن 11 کالاف دیوتی موبایل

در ادامه مواردی که انتظار می رود در سیزن ۱۱ کالاف دیوتی موبایل رونمایی شود را با هم بررسی می کنیم.

تغییرات جدید سیزن ۱۱ کالاف دیوتی موبایل

مود شبانه

مود شبانه برای بتل رویال و مولتی پلیر یکی از مواردی است که تمامی بازیکنان در فصل ۱۱ انتظار آن را دارند. کاربران بازی کالاف دیوتی موبایل از سال گذشته هنگامی که مپ Halloween Standoff منتشر شد درخواست مود شبانه دادند. بر اساس آخرین بروزرسانی ها در سایت Reddit، توسعه دهندگان تایید کردند که درحال آماده سازی مود شبانه برای بازی کالاف دیوتی موبایل هستند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که ما شاهد مود شبانه در سیزن ۱۱ بازی کالاف دیوتی موبایل باشیم.

مود زامبی

اوایل امسال در ماه مارس، کالاف دیوتی موبایل مود زامبی را از بازی خارج کرد. با این حال، توسعه دهندگان اکنون تایید کرده‌اند که مود مورد علاقه هواداران پس از بهبود به صحنه بر خواهد گشت.
بنابراین بسیاری از طرفداران کالاف دیوتی موبایل معتقدند که بالاخره مود زامبی بازسازی‌شده را در به روز رسانی اولین سالگرد این بازی خواهند دید.

سیزن 11 کالاف دیوتی موبایل

شخصی سازی کارکترها در BR Lobby

اخیرا یک خبر از ویژگی جدیدی در بروزرسانی بعدی بازی کالاف دیوتی موبایل فاش شده است. این ویژگی ، بازیکنان را قادر خواهد ساخت تا شخصیت‌های خود را به سلیقه خود در لابی BR سفارشی کنند. بنابراین، در فصل ۱۱، بازیکنان ممکن است بتوانند کوله‌پشتی، لباس، کلاه و موارد دیگر را قبل از ورود به هواپیما تغییر دهند. در صورت نیاز به سی پی این بازی می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کنید.

حرکات Finishing

کالاف دیوتی موبایل قبلا تعدادی از ویژگی‌ها را از Warzone در بروزرسانی فصل ۹ معرفی کرده‌است. به عنوان مثال، ویژگی‌هایی چون صفحات زره، gunsmith و مودهای سلاح ها در سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل، از Warzone و Modern Warfare برداشته شده‌اند. به همین دلیل است که بازیکنان فکر می‌کنند که ویژگی “حرکات Finishing” می‌تواند در بروزرسانی بعدی بازی کالاف دیوتی موبایل باشد. اگر این ویژگی در COD موبایل اعمال شود، بازیکنان می‌توانند دشمنان خود را به سبک خود به پایان برسانند.

سیزن 11 بازی کالاف دیوتی موبایل

ایستگاه های خرید

در کالاف دیوتی Warzone، بازیکنان می‌توانند از لوت های نقد برای خرید تدارکات از چندین ایستگاه که در سراسر نقشه پراکنده شده‌اند، استفاده کنند. همچنین شایعاتی وجود دارد که حاکی از این است که بروز رسانی سیزن ۱۱ کالاف دیوتی موبایل نیز ممکن است “ایستگاه‌های خرید” را در نقشه BR Isolated، درست مانند Chip terminals معرفی کند.

زمان انتشار سیزن ۱۱ کالاف دیوتی موبایل

طبق تاریخ انتشارات قبلی ، فصل ۱۱ کالاف دیوتی موبایل ممکن است در هفته اول یا اواسط ماه اکتبر منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری وجود دارد که ممکن است در این تاریخ ها منتشر نشود که به محض با خبر شدن از زمان انتشار و جزئیات بیشتر این فصل به شما اطلاع رسانی می کنیم.

اینها اطلاعاتی بودند که ما تا کنون در اختیار داشتیم. توسعه دهندگان این بازی تایید کردند که بروز رسانی در سالگرد بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار گسترده خواهد بود، بنابراین قطعا محتوای جدید بسیار بیشتری وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است برخی از موارد مورد بحث ما وارد بازی نشوند.

برای اطلاعات بیشتر از آخرین خبرهای این بازی می توانید به وبسایت رسمی کالاف دیوتی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299