موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

فری فایر و همه چیز درباره این بازی فوق العاده ( Garena Free Fire )

زمان مطالعه: 7 دقیقه

امروز در سایت موجو جم درباره بازی فوق العاده محبوب فری فایر Garena Free Fire سخن خواهیم گفت . در ادامه با ما همراه باشید .

در ابتدا شرکت سازنده را به شما معرفی میکنیم . سازنده این گیم پلی هیجان انگیز GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED میباشد .

شما برای اجرای این بازی در Device خود نیاز به :

۱٫ اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

۲٫ حداقل رم ۲ گیگابایت

۳٫ فضای ذخیره سازی حدود ۴ گیگابایت

فری فایر و همه چیز درباره این بازی فوق العاده ( Garena Free Fire )
معرفی کلی بازی Free fire

فری فایر Garena Free Fire – بازی فوق العاده و هیجان انگیز بقا در جزیره دور افتاده بی شک یکی از پرطرفدار ترین ، زیبا ترین و بهترین بازی های سبک اکشن و بقا که از سوی استودیوی بازیسازی ۱۱۱dots Studio برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است، و محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داده است ، بازی Garena Free Fire – بقا در جزیره دور افتاده است. بازی Garena Free Fire به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است، و تا به امروز میلیون ها بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

نقش شما و نحوه سبک بازی فری فایر Free fire

بازی بقا در جزیره دور افتاده به صورت سوم شخص طراحی شده است، در این بازی ۵۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند ، و از میان این ۵۰ نفر فقط یک برنده وجود خواهد داشت ، آن کسی که بتواند با استفاده تکنیک های حرفه ای و ایده های جالب برای زنده ماندن تلاش کند پیروز است . محیط بازی فری فایر Garena Free Fire به صورت HD و با گرافیک خیره کننده است که نگاه هر کاربی را به این گیم پلی جذب میکند .

جزئیات کاملا واقعی طراحی شده است و بازیکنان می توانند به صورت آزادانه در نقشه حرکت کنند، و همانند یک انسان واقعی کارهای مختلف را انجام دهید. شما کاربران می توانید با خرید جم بازیGarena Free Fire که توسط سایت موجو جم برای شما فراهم شده است به روند پیشرفت بازی خود اضافه کنید . خرید جم بازی فری فایر Garena Free Fire در سایت موجو جم این امکان را به شما میدهد تا در سریعترین زمان ممکن و ارزانترین در بین تمام سایت ها ، جم اکانت شما واریز شود .

برخی از ویژگی های جذاب بازی بقا در جزیره دور افتاده :

  1. امکان حرکت آزادانه در نقشه بازی
  2. مبارزه در مقابل ۵۰ بازیکن آنلاین در سراسر جهان
  3. کنترل های لمسی عالی و روان
  4. طراحی و ساخت عالی کوچکترین جزئیات
  5. امکان بازی به صورت تیمی با دوستان خود
  6. وجود انواع سلاح و آیتم مختلف داخل بازی

فری فایر و همه چیز درباره این بازی فوق العاده ( Garena Free Fire )

در ادامه جزئیات بیشتری برای حرفه ای شدن در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم … با موجو جم همراه باشید . با خرید جم از سایت موجو جم از بازی ها لذت ببرید.

گیم‌پلی بازی فری فایر Garena Free Fire شباهت بسیار زیادی به بازی پابجی PUBG دارد، این گونه که شما با خرید یوسی پابجی به پیشرفت خود در بازی کمک می کردید ، در اینجا نیز با خرید جم بازی به پیشرفت خود کمک خواهید کرد . پس اگر پابجی را قبلا تجربه تجربه کرده باشید، نباید اینجا نیز مشکلی برایتان پیش‌ بیاید… بازی Garena Free Fire نیازمند توجه، واکنش‌های سریع و تفکر لحظه‌ای است، و راهنمای ما به شما در تمامی این موارد یاری خواهد رساند.

به نکات زیر توجه فرمایید :

۱. تجهیزات و سلاح قدیمی خود را دور بریزید .

وقتی شما تجهیزات جدیدی برای اسلحه خود پیدا کنید، فلش رو به بالای قرار گرفته در کنار آن نشان دهنده بالاتر بودن سطحش نسبت به تجهیزات فعلی شما است. بازی به صورت خودکار تجهیزات جدید را بر روی سلاحتان قرار خواهد داد، هرچند تجهیزات قدیمی شما همچنان در کوله پشتی باقی مانده که می‌تواند سریعا باعث پر شدن کوله پشتیتان شود. حواس خود را جمع کرده و پس از گرفتن تجهیزات جدید، تجهیزات قبلی خود را بیرون انداخته تا از کمبود جا در کوله پشتی خود جلوگیری کنید.

۲. سریعا پناه گرفته و میان سنگرها جابجا شوید

هیچ موقع در یک محیط باز نباشید، خصوصا اگر پیرامون شما ساختمان وجود دارد. ایستادن در یک محیط باز شما را به هدف آسانی بدل کرده که بازیکنان دیگر می‌توانند از جهات مختلف و نامشخص به آن آسیب برسانند. در محیط‌های باز دویده و پشت اشیا مختلف سنگر بگیرید. شما همچنین می‌توانید برای جلوگیری از شناسایی شدن به صورت نشسته حرکت کرده یا کاملا سینه‌خیز جلو بروید. توجه کنید ! اگر بازیکنان شما را شناسایی کرده‌اند از انجام این عمل خودداری نموده، زیرا آسیب رساندن به شما در این حالت‌ها راحت‌تر است…

هیچوقت پس از روبرو شدن با یک بازیکن دیگر در یک مکان ثابت نمانید. برای جلوگیری از آسیب دیدن یاد بگیرید تا در محیط جابجا شده و دائما شلیک کنید. برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان در Free Fire این یکی از هنرهایی است که باید در آن مهارت پیدا کنید.

۳. هر مهماتی که پیدا کردید را در کوله پشتی خود حفظ کنید …

هر نوع سلاح از مهمات خاصی استفاده می‌کند. شما احتمالا دارید با خود فکر می‌کنید: آیا لازم است مهمات سلاح‌هایی که ندارم را نگه دارم؟ خب تصمیم نهایی با شماست اما توصیه ما این است که مهمات خود را نگه دارید.

دلیل این توصیه ما این بوده که به هنگام جابجایی در محیط شما همیشه سلاح‌های جدیدی پیدا می‌کنید. پس اگر تجهیزات جدیدی یافتید که نوع اسلحه و تیر شما را تغییر می‌دهند، با داشتن مهمات آن می‌توانید سریعا از اسلحه جدید خود استفاده کنید. هیچ چیز ناراحت‌کننده تر از آن نبوده که سلاح جدید و قویتری پیدا کنید، اما سریعا متوجه شوید که مهمات مورد نیاز برای استفاده از آن را ندارید.

همچنین برای خرید جم بازی Garena Free Fire و دسترسی به سلاح و لباس های بیشتر و در نتیجه پیشروی فوق العاده در بازی ، محصول انتخابی خود را در صفحه خرید موجوجم شاپ ثبت کنید .

شارژ اکانت شما با سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد .

۴. در مناطق کاملا خلوت فرود بیایید

مهمترین تصمیم شما مکان فرود آمدن تان باشد. همیشه سعی کنید در جایی خلوت و کم جمعیت فرود بیایید. اینطوری نه تنها شما مدت زمان بیشتری زنده مانده، بلکه موقعیت آن را داشته تا لوت و تجهیزات بهتری پیدا کرده و با آمادگی بیشتر وارد نبرد شوید.

۵. حواستان به نقشه‌ کوچک تصویر باشد

نقشه‌ کوچک بازی نه تنها برای جهت‌یابی خوب بوده بلکه راه خوبی برای شناسایی خطرات در محیط است. اگر شخص ناشناسی شما را مورد حمله قرار داده، نگاهی سریع به نقشه کوچک داشته باشید. فلش قرمزی در نقشه پدیدار خواهد شد که مکان تیر شلیک شده از آن را به شما نشان می‌دهد. نقشه کوچک می‌تواند برای یافتن دیگر بازیکنان یا فرار کردن از آن‌ها مفید باشد.

۶. قبل از مبارزه تمامی لوازم حیاتی مورد نیاز را بگیرید

قبل از وارد شدن به مبارزات بهتر است لوازم و تجهیزات کافی جمع‌آوری کنید. از دید ما این یعنی داشتن چند جعبه کمک‌های اولیه، دو سلاح اصلی همراه با یک پیستول و محافظ سر و بدن. با داشتن لوازم و تجهیزات کافی شانس شما برای پیروزی در یک نبرد بسیار بالا خواهد رفت. اگر هنگامی که هنوز تجهیزاتتان کامل نیست با یک بازیکن دیگر روبرو شدید، شاید بهترین گزینه بسته به موقعیتتان فرار کردن از دست آن بازیکن باشد.

۷. حواستان به جعبه‌های پشتیبانی که از آسمان فرود می‌آیند باشد

همانند سایر عناوین سبک بتل رویال، گاها هواپیماهایی از آسمان رد شده که جعبه‌های پشتیبانی برای بازیکنان می‌اندازند. می‌توان مکان این جعبه‌ها را با توجه به منورهای پدیدار شده در محیط شناسایی کرد. گوش‌ها و چشمان خود را برای دیدن این جعبه‌ها باز کنید. اگر می‌توانید جعبه‌ای را در حال سقوط ببینید، سریعا به سمت آن حرکت نمایید.

جعبه‌های پشتیبانی شامل تجهیزات و سلاح‌های مختلفی هستند که در صورت رسیدن به آن‌ها، می‌توانید آنان را مال خود کنید. هرچند مواظب باشید زیرا سایر بازیکنان نیز به سمت این جعبه‌ها خواهند آمد.

۸. در صورت امکان از هدفون یا هندزفری استفاده کنید

صدا در عنوان Garena Free Fire نقش بسیار حیاتی و مهمی دارد، پس اگر امکانش را دارید، حتما از هدفون استفاده کنید. اینگونه شما از وقایع پیرامون خود آگاه بوده و صدای پا، وسایل نقلیه و سایر صداهای موجود در محیط را از مکان دقیق منشا آن خواهید شنید. این موضوع به شما کمک کرده تا در مقابل آنچه انتظار شما را می‌کشد آماده‌تر باشید.

۹. با عجله وارد نبرد نشوید

از آنجایی که هدف این عنوان زنده ماندن است، پس شما باید سر خود را پایین – به صورت نشسته یا سینه‌خیز – نگه داشته و از میدان نبرد دور بمانید. مکان خوبی را پیدا کرده و مخفی شوید و با آمدن دشمن در تیررس شما، آن‌ها را بدون لو دادن موقعیت خود از پا در آورید. اگر موقعیتتان لو رفت، سریعا جای خود را عوض کرده تا سایر بازیکنان شما را پیدا نکنند.

این عنوان بر اساس استراتژی پایه‌ریزی شده، بازیی که در آن باید صبور بوده و فقط زمانی که می‌توانید دشمن را از پا درآورید حمله کنید. هدف شما بودن آخرین نفر در میدان نبرد است، نه کشتن بیشترین بازیکنان موجود در نقشه.

۱۰. شخصیت درست را انتخاب کنید

بسته به سبک بازی خود شخصیتی را انتخاب کنید که نحوه بازی شما را تقویت می‌کند. دو شخصیت ابتدایی بازی امتیاز ویژه‌ای به شما نمی‌دهند، اما سایر شخصیت‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. در ادامه می‌توانید ویژگی‌های هر شخصیت را مشاهده کنید.

Andrew – پایین آمدن ۲ درصدی میزان کاهش ماندگاری جلیقه

Ford – کاهش ۴ درصدی آسیب وارده در بخش‌های خارج از منطقه امن

Kelly – افزایش یک درصدی سرعت دویدن شخصیت شما

Kla – افزایش آسیب حملات با دست خالی و بدون سلاح به میزان ۱۰۰٪

Nikita – افزایش سرعت تعویض خشاب سلاح‌های خودکار (Submachine) به میزان ۴٪

Maxim – دو درصد افزایش سرعت در استفاده از جعبه کمک‌های اولیه و خوردن غذا

Misha – افزایش سرعت رانندگی به میزان ۲٪

Olivia – افزایش ۶ درصدی انرژی بازیکنانی که پس از تیر خوردن زنده می‌کنید.

درباره بازی فوق العاده محبوب فری فایر Garena Free Fire

از نظر تجربه بازی کاربران موجم جم شاپ با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، شخصیت‌های نیکیتا، اندرو و مکسیم در حال حاضر mبهترین شخصیت‌های این عنوان هستند. و با ذکر این نکته راهنمای ما برای عنوان فری فایر Free Fire به پایان خود می‌رسد. امیدوارم رعایت نکات ذکر شده به شما کمک کرده تا شانس زنده ماندن خود را بالاتر برده و پیروز از میدان نبرد بیرون بیایید.

در نهایت اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن هستید ، بدون شک بازی فری فایر Garena Free Fire توانسته با طراحی فوق العاده و گیم پلی اعتیاد آور نظر اکثر کاربران اندرویدی را از سراسر جهان به خود جلب کند ، و تجربه ای خاص و متفاوت را برای شما به وجود بیاورد.

همراهان همیشگی موجو جم در مقاله های بعدی به معرفی رنک ها در بازی فری فایر می پردازیم، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

79 دیدگاه دربارهٔ «فری فایر و همه چیز درباره این بازی فوق العاده ( Garena Free Fire )»

  1. حامد

    سلام چرا وقتیکه لباس عوض میکنم کوله پشتی هم دایمی میاد روم چطوری برش دارم

    1. ⓜⓞⓑⓘⓝ

      راهی برای برداشتن
      نیست متاسفم:(

  2. حسنا

    اره میشه…اونجایی که پایین صفحه یه ادم و ی نوشته انگلیسی هست رو بزن گوگل و بزن اک ت برمیگرده

  3. Yumi

    یه اکانت با حساب گوگلم داشتم که یبار بخاطر یه مشکلی فریو حذف کردم و دوباره نصب کردم
    وقتی با همون حساب گوگل میخواستم وارد بشم یه اکانت دیگه درست کردو همچی از اول اومد
    راهی هست که بتونم اک قبلیمو برگردونم؟

    1. ناشناس

      بله شما باید با خود گارنا فری فایر حرف بزنید

  4. درس خون

    سلام
    بعضی ها داخل کلش اسکواد بعد از تعویض خشاب،گان میاد جلوی چشمشون راحت حرکت میکنن. یکی بگه چطوری این کارو کنم.

  5. این بازی چند تا مپ داره نه فقط بتل رویال که شما بهش میگید جزیره تازه فقط این نیست مپ کلش اسکواد مپ بمب مپ تمرینی مپ مقامی مپ بتل صحرایی و مپ بازی مرکب بازی فری فایر کلی مپ داره فقط این نیست اکانت من اینه تو فری فایر
    )(امیرگیمر)( اگه خاستید با من بازی کنید.

  6. Taha

    عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »