موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

قسمت ۲ Fortnite ، فصل ۵ به هفته ۶ رسیده است و Epic Games مجموعه ای ازماموریت ها و چالش های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد کرده است.در این مقاله نگاهی به این چالش ها می اندازیم.

تکمیل تمام این چالش ها XP زیادی را به گیمرهای Fortnite پاداش می دهد و به آنها کمک می کند تا به سرعت در نبرد فصلی رتبه بندی شوند.

Epic Games هفت چالش هفتگی (Epic Quests) و پنج بازی Legendary Quest برای هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت اضافه کرد. Epic Games همچنین یک جایزه مخفی Cosmetic اضافه کرده است که بازیکنان می توانند پس از اتمام بازی Legendary Quest آن را دریافت کنند.

هفته 6 فصل 5 فورنتایت

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت

بیشتر این چالش ها ساده و بدون پیچیدگی هستند ، اگرچه به گیمرها توصیه می شود که آنها را با یک تیم امتحان کنید تا به سرعت تکمیل شوند.

تمرکز ما در این مقاله بحث در مورد مکان ها و ساده ترین راه ها برای تکمیل این ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورتنایت خواهد بود.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : نابود کردن بشکه های ماهی

ماموریت های هفته 6 فصل 5 فورنتایت

گیمرها باید هفت بشکه Fishing Rod را در سرتاسر نقشه Fortnite از بین ببرند. بهترین مکانها برای تکمیل این چالش عبارتند از: صخره های Craggy ، Lazy Lake و Lake Canoe.

با تکمیل این چالش حدود ۲۰،۰۰۰ XP در Fortnite به بازیکنان اعطا می شود.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : نابود کردن قایق ها

هفته 6 فصل 5 فورنتایت

بازیکنان Fortnite برای تکمیل این چالش نیاز به از بین بردن هفت قایق دارند. با تکمیل این چالش حدود ۲۰،۰۰۰ XP در Fortnite به بازیکنان اعطا می شود. بهترین مناطق برای یافتن این قایق ها – Craggy Cliffs و Lake Canoe است.

دریاچه کانو نقطه عطف برای پایان دادن به این چالش است. گیمرها باید به خاطر داشته باشند که تنها با از بین بردن قایق های آبی در Fortnite می توانند این چالش را برطرف کنند.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : سوراخ های ماهیگیری را در Lazy Lake ، Lake Canoe و نزدیک Steamy Stacks منفجر کنید

ماموریت های هفته 6 فصل 5 فورنتایت

برای این منظور ، بازیکنان باید Fishing Holes را در سطح آب در هر سه مکان پیدا کنند. تکمیل این چالش به بازیکنان ۲۰،۰۰۰ XP در Fortnite می دهد.

در سومین چالش از ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت شما بهتر است از یک قایق استفاده کنید و با هدف موشک قرار دادن این حفره های ماهیگیری برای تکمیل سریع این چالش اقدام کنید. دریاچه کانو چند سوراخ ماهیگیری دارد و با کمی استراتژی ، گیمرها می توانند این چالش را در یک مسابقه کامل کنند.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : سوراخ های ماهیگیری را در Sharky Shell ، Sweaty Sands یا Flopper Pond منفجر کنید

هفته 6 فصل 5 فورنتایت

درست مثل چالش قبلی ، بازیکنان برای تکمیل این کار باید سه حفره ماهیگیری را منفجر کنند. پس از اتمام ، گیمرها ۲۰۰۰۰ XP به عنوان پاداش دریافت می کنند.

بهترین راه برای تکمیل این چالش سوار شدن به یک قایق و شلیک موشک در Fishing Holes در مکان های خاص است.

بیشتر بخوانید: وی باکس فورتنایت | همه آنچه باید بدانید

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : قایق های موتوری را نابود کنید

ماموریت های هفته 6 فصل 5 فورنتایت

برای تکمیل این چالش از ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت ، گیمرها باید سه قایق موتوری را در Fortnite مکان یابی و منهدم کنند. با تکمیل این چالش حدود ۲۰،۰۰۰ XP در Fortnite به بازیکنان اعطا می شود. این چالش به محض اینکه بازیکنان سه موتور قایق را منهدم کنند ، کامل خواهد شد.

انجام این چالش به عنوان یک بازیکن Solo در حالت Squad سریعترین راه برای تکمیل آن است. بهترین مکان برای تکمیل این چالش ، نقطه ای به نام Drop Shop در نزدیکی دریاچه Lazy است.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : علامت زدن مرجان ها

هفته 6 فصل 5 فورنتایت

 

گیمرها باید برای تکمیل این چالش در Fortnite به Coral Castle POI سفر کنند. در POI سه نقطه وجود دارد که بازیکنان می توانند صدف های غول پیکر را پیدا کنند. بازیکنان به سادگی باید به سمت صدف ها بروند و به آنها علامت بزنند تا باز شوند.

با تکمیل این چالش ، گیمرهای Fortnite 20000 XP دریافت می کنند.

برای خرید راحت و سریع جم انواع بازی ها به فروشگاه موجوجم مراجعه کنید.

ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورنتایت : ماهی بگیرید

 

ساده ترین چالش در ماموریت های هفته ۶ فصل ۵ فورتنایت این است که بازیکنان باید حدود هفت ماهی صید کنند. مشابه تمام چالش های قبلی ، این یکی پس از اتمام ۲۰،۰۰۰ XP می دهد.

بهترین راه برای انجام چالش این است که همزمان با تکمیل چالش های دیگر در دریاچه کانو ، آن را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی به وبسایت رسمی فورتنایت مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299