موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مقایسه سلاح های AKM، M416 و DP-28 پابجی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سلاح های M416، AKM و DP-28 سه تا از محبوب ترین سلاح های بازی پابجی موبایل هستند. همه آن‌ها برای شلیک رگباری قوی هستند. اما کدام یک از آن‌ها بهتر است؟در این مقاله این سه تفنگ را با یکدیگر مقایسه می کنیم تا بتوانید بهترین سلاح مناسب با سبک بازیتان را انتخاب کنید.

سلاح های AKM، M416 و DP-28 پابجی موبایل

اینها سلاح‌های حیوانی در بازی پابجی موبایل با قدرت بسیار زیاد هستند. اما شما فقط به یک یا دو تا از این سلاح ها نیاز دارید تا chicken dinner را در یک مسابقه دریافت کنید. بیایید این سلاح ها را برای شما مقایسه کنیم و بهترین آن ها را برایتان انتخاب کنیم.

لگدزدگی سلاح

اولین معیار این مقایسه، لگدزدگی سلاح است. در مبارزات با محدوده نزدیک بدون استفاده از هیچ گونه اتچمنت، سلاح های M416 و DP-28 دارای ثبات بیشتری هستند و AKM دارای لگدزدگی عمودی بیشتری است.
لگدزدگی افقی سلاح M416 از سلاح DP-28 بیشتر است. بنابراین، DP-28 دارای ثبات بیشتر و کنترل آن در نبردهای نزدیک بدون استفاده از هیچ گونه اتچمنتی راحت تر است.

لگدزدگی سلاح های AKM، M416 و DP-28 پابجی موبایل

هنگامی که برای کاهش لگدزدگی سلاح از اتجمنت ها استفاده می کنید سلاح M416 به پایدارترین سلاح در بین آن ها تبدیل می شود. سلاح DP-28 همچنان دارای لگدزدگی کمتری نسبت به سلاح AKM است. بنابراین اگر شما مهارت کافی برای کنترل کردن لگدزدگی سلاحتان را ندارید باید سلاح های M416 و DP-28 را انتخاب کنید.
شما می توانید یوسی بازی پابجی موبایل مورد نیازتان را برای تهیه اتچمنت های لازم و بالا بردن مهارت بازیتان را از فروشگاه موججو جم تهیه کنید.

قدرت سلاح

سلاح M416 از گلوله های ۵.۵۶mm استفاده می کند درحالی که سلاح های AKM و DP-28 دارای گلوله های ۷.۶۲mm هستند و به عبارتی این دو سلاح به ازای هر شلیک دارای دمیج یکسانی هستند.
بنابراین سلاح M416 مقداری از دو سلاح AKM و DP-28 ضعیف تر است. علاوه بر این، سلاح AKM به دلیل نرخ شلیک بالاتری که دارد نسبت به سلاح DP-28 دارای قدرت بیشتری است.

مهمات سلاح های AKM، M416 و DP-28 پابجی موبایل

بیشتر بخوانید : بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل

محبوبیت سلاح

سلاح های AKM و M416 از سلاح DP-28 محبوب‌تر هستند. آن‌ها در تمامی نقشه‌های کلاسیک و حالت‌های بازی ظاهر می‌شوند. در حالی که شما تنها می‌توانید سلاح DP-28 را در فقط دو نقشه Livik و Erangel پیدا کنید.

سلاح های AKM، M416 و DP-28 پابجی موبایل

علاوه بر این، DP-28 تنها یک نقطه اتصال برای اضافه کردن دوربین دارد. سلاح AKM دارای سه شکاف برای متصل کردن دوربین، خشاب و مازل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به وبسایت رسمی بازی پابجی موبایل مراجعه کنید

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »