موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مقایسه Chrono و Dj Alok و K در فری فایر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فری فایر به دلیل ویژگی ها و ویژگی های انحصاری درون بازی ، از سایر بازی های بتل رویال خاص تر است. یکی از جنبه های برجسته آن در دسترس بودن شخصیت هایی با توانایی های خاص است که بازیکنان را در میدان جنگ مجازی پشتیبانی می کند.در این مقاله به مقایسه سه شخصیت محبوب Chrono ، Dj Alok و K می پردازیم.

Chrono ، DJ Alok و K سه شخصیت محبوب و قدرتمند در بازی هستند. در این مقاله توانایی های آنها را با هم مقایسه می کنیم تا ببینیم چه کسی هم برای Clash Squad و هم برای حالت Ranked در فری فایر بهتر است.

مقایسه Chrono ، Dj Alok و K در فری فایر

مقایسه Chrono ، Dj Alok و K در فری فایر

توانایی Dj Alok

مقایسه Chrono و Dj Alok و K در فری فایر

DJ Alok توانایی به نام Drop the Beat دارد ، که می تواند هاله ای ۵ متری ایجاد کند که سرعت حرکت هم تیمی هایش را ۱۰٪ افزایش می دهد و ۵ HP / s را برای پنج ثانیه بازیابی می کند.

قدرت او را می توان با استفاده از کارت های افزایش سطح شخصیت به سطح شش ارتقا داد. حداکثر سطح سرعت حرکت متحدین را ۱۵٪ افزایش می دهد و HP را برای ۵ ثانیه ۵HP / s بازیابی می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین ترکیب کاراکترها با کاراکتر chrono در بازی فری فایر

توانایی Chrono

مقایسه Chrono ، Dj Alok و K در فری فایر

طبق توصیف او در فری ،ایر Chrono یک شکارچی از جهان دیگر است و توانایی به نام، Time Turner دارد. در توانایی سطح پایه خود ، او می تواند یک میدان نیرو ایجاد کند که می تواند ۶۰۰ آسیب از دشمنان را مسدود کند. او همچنین می تواند به سمت حریفان شلیک کند در حالی که داخل میدان نیرو است. سرعت حرکت نیز ۱۵٪ افزایش می یابد.

در حین فعال سازی مهارت ، سرعت هم تیمی هایش در میدان نیرو ۱۰٪ افزایش می یابد ، و اثر آن چهار ثانیه طول می کشد. ۵۰ ثانیه زمان CoolDown دارد.

در حداکثر پتانسیل Chrono ، سرعت حرکت ۳۰٪ و سرعت حرکت هم تیمی ها ۱۵٪ افزایش می یابد. تمام افکت ها ۱۵ ثانیه طول می کشد و ۴۰ ثانیه زمان Cooldown دارند.برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

توانایی K

مقایسه Chrono ، Dj Alok و K در فری فایر

K یکی از جدیدترین و بهترین شخصیت های فری فایر است که به تازگی به بازی اضافه شده است. او یکی از عجیب ترین توانایی های بازی را دارد که Master of all نامیده می شود.

این مهارت به کاراکتر K کمک میکند که کل EP های هم تیمی های خود را تا شعاع ۶ متری به میزان ۵۰۰درصد افزایش دهد!

با این مهارت شخصیت K قادر است ۲ EP را در هر ۳ ثانیه بازیابی کند.و در هر مسابقه قادر است حداکثر ۱۰۰ EP را بازیابی کند هرچقدر که سطح این کاراکتر افزایش یابد و پیشرفت کند قادر خواهد بود در هر مسابقه EPهای بیشتری را بازیابی کند.۲۰ ثانیه زمان CoolDown دارد.

کدام یک انتخاب بهتری برای بازی است؟

DJ Alok را می توانید از بخش فروشگاه در Free Fire با ۵۹۹ الماس خریداری کنید. با این وجود K و Chrono کمی ارزان هستند و می توان آنها را با ۴۹۹ الماس خریداری کرد. اکنون همه چیز به این سوال برمی گردد که چه کسی را باید انتخاب کنید.

برای بازیکنان راش ، DJ Alok بیشتر به دلیل افزایش سرعت که به حرکت سریع کمک می کند و قدرت بهبود در کلاچ ۱HP کمک می کند. کرونو برای بازیکن با اردوگاه و جنگنده میان برد بهترین گزینه است زیرا یک پناهگاه برای بهبود و افزایش سرعت برای تغییر از یک مکان به مکان دیگر فراهم می کند. K برای بازیکنان کمپ و پشتیبانی بهترین است که می تواند برای اشخاص ثالث و نجات یا اردوگاه استفاده شود. بهترین تیم پیشنهادی برای یک بازی کامل ، K ، Alok ، Chrono و Clu است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299