موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مپ های پابجی موبایل (معرفی و مقایسه نقشه های PUBG MOBILE)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازیکنان در بازی پابجی موبایل امکان این را دارند که از بین ۴ نقشه موجود در PUBG Mobile یکی را انتخاب کنند. همه این مپ ها با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام تجربه متفاوتی را برای بازیکنان به ارمغان می آورند.مپ های پابجی موبایل که در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم به ۴ مپ تقسیم شده اند.

  1. مپ Erangel
  2. مپ Miramar
  3. مپ Sanhok
  4. مپ Vikendi

مپ های پابجی موبایل

۱- مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Erangle

مپ های پابجی موبایل

مپ Erangle اولین نقشه قابل پخش بازی است که روی شبکه ای ۸ در ۸ کیلومتری قرار گرفته است و ۴ برابر بزرگتر از مپ Sanhok می باشد.این مپ با چنین منطقه بازی وسیعی ای دارای جذابیت های زیادی برای بازیکنان است ، مانند چمن زار های زیاد،فضای شهری،کمک های گوناگون برای استتار .گستردگی این مکان ها در نقشه erangle باعث محبوبیت زیاد این نقشه شده است.

محل لوت های بازی پابجی موبایل در نقشه erangle:

پایگاه نظامی Sosnovka: پایگاه نظامی Sosnovka که در جزیره جنوبی واقع شده است ، یکی از بهترین مکانهای بازی است که می توانید loot های فراوانی را پیدا کنید که شامل مقادیر زیادی سلاح ، زره پوش و اتچمنت است.

مدرسه:این مدرسه در مرکز نقشه Erangel واقع شده است و یکی از مکانهای محبوب در بین بازیکنان به دلیل نزدیکی به مکان فرود آن ها است. می توان مقادیر خوبی از lootها را پیدا کرد که شامل اسلحه های تهاجمی ، DMR و عمدتا تجهیزات سطح ۲ است.

Mylta Power :Mylta Power در شرق واقع شده است ، نیروگاهی است که مقادیر زیادی loot برتر از جمله اتچمنت ها و تجهیزات نظامی سطح ۳ را ارائه می دهد.مناطق دیگری که حاوی مقادیر قابل توجهی loot هستند عبارتند از: پوچینکی ، جروژپول ، زندان و نوورپنویه.

۲-مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Miramar

مپ های پابجی موبایل

Miramar دومین نقشه قابل پخش است. مانند Erangel ، این نقشه نیز روی یک شبکه ۸ در ۸ کیلومتری قرار گرفته است ، و به بازیکنان آزادی کافی برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی مناسب برای تبدیل شدن به آخرین فرد بازی و برنده شدن می دهد. با این حال ، برخلاف منطقه سرسبز Miramar،Erangle از یک محیط بیابانی با حداقل شاخ و برگ برخوردار است. اگر کسی قصد دارد در بیشتر قسمتهای بازی از حمله کردن جلوگیری کند و استتار کند ، ساختمانها تنها محل برای پناه گرفتن هستند.

اسلحه تک تیرانداز Win94 به طور انحصاری در نقشه Miramar موجود است. SCAR-L ، Sawed-off و R45 سلاح های دیگر Miramar است که به راحتی در هر سه نقشه PUBG در دسترس نیست.

محل لوت های بازی پابجی موبایل در نقشه Miramar:

زندان: زندان در گوشه جنوب غربی نقشه واقع شده است ، به دور از همه اقداماتی که معمولاً در مرکز نقشه Miramar اتفاق می افتد. با این وجود ، زندان در یک جزیره کوچک ،مکانی عالی برای بازیکنانی است که به دنبال loot با سلاح و زره هستند.

Pecado: در Pecado لوت هایی با کیفیت بالا پیدا می شود. اما در مراحل اولیه بازی به دلیل موقعیتی که در مرکز نقشه دارد ، رقابت سختی دارد. تعداد کمی از بازیکنان تمایل دارند که به سمت مرکز بیفتند ، و باید هنگام جمع آوری لوت در این نقطه باید کاملا حواس جمع باشند تا مورد هدف دشمن قرار نگیرند.

Campo Militar: در گوشه شمال شرقی نقشه واقع شده است و اگر بخواهید خود را با چتر نجات به منطقه مرکزی نقشه برسانید ، باید سفر طولانی را برای رسیدن به این نقطه انجام دهید.

از دیگر مناطق نقشه Miramar برای جمع آوری لوت می توان به تصفیه خانه ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه Sanhok و Erangel دو مپ پر طرفدار پابجی موبایل

۳-مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Sanhok

مپ های پابجی موبایل

بر خلاف سایر نقشه های پابجی موبایل، Sanhok به طور خاص طراحی شده است تا بازیکنان روی نقشه با سرعت بیشتری در طول بازی باهم روبرو شوند. نقشه ۴در۴ کیلومتر است که چهار برابر کوچکتر از بقیه است و یک چالش جدید را ارائه می دهد.

Sanhok با الهام از جنگل های بارانی منطقه جنوب شرقی آسیاساخته شد است.میتوان گفت این نقشه زیباترین مپ پابجی موبایل است.پر از پوشش گیاهی و ساختمان های متروکه که کحل های بسیار خوبی برای استتار برای شما فراهم کرده اما در مقابل دشمنان نیز در آن ها انتظار شما را میکشند.علاوه بر این ، این نقشه شمال چند وسیله نقلیه و اسلحه انحصاری شامل اسلحه تهاجمی QBZ 95 و تفنگ QBU88 می باشد.

محل لوت های بازی پابجی موبایل در نقشه Sanhok:

خرابه ها: خرابه ها به طور گسترده در نقشه پراکنده شده اند،به دلیل کوچک بودن نقشه این محل ها در ابتدای بازی بسیار شلوغ هستند و شما باید تمام تلاشتان را برای جمع آوری سلاح و مهمات انجام دهید تا بتوانید از درگیری ها در این منطقه جان سالم به در ببرید.

BootCamp: این منطقه تعداد بسیار زیادی سلاح را در خود جای داده و مکانی ایده آل برای افرادی است که قبل از ورود به منطقه جنگ در مراحل آخر به دنبال ذخیره سازی مهمات هستند تا پیروز میدان نبرد باشند.

کمپ آلفا ، براوو و چارلی: اگرچه از نظر loot زیاد نیست ، اما مشاهده می شود که این سه اردوگاه دارای مقدار نسبتاً زیاد تجهیزات Spawn هستند ، و دسته زیادی از بازیکنان را به سمت این مکان ها روانه می کند.

از دیگر مناطق برای جمع آوری loot می توان به Paradise Resort ​​و Docks اشاره کرد.

برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل در سریع ترین زمان ممکن می توانید از فروشگاه معتبر موجوجم اقدام کنید.

۴-مپ ‌های بازی PUBG Mobile: مپ Vikendi

مپ های پابجی موبایل

Vikendi یک نقشه برفی است که در همه سیستم عامل های پابجی موبایل معرفی شده است. این چهارمین نقشه معرفی شده در این بازی بتل رویال است. Vikendi یک نقشه ۶Km X 6Km است که کمی بزرگتر از Sanhok است اما کوچکتر از Erangel و Miramar است. بر اساس یک جزیره تفریحی ، بازیکنان می توانند نسخه روزانه و شبانه نقشه را بازی کنند.

همچنین Vikendi تنها نقشه ای است که دارای G36C ، یک تفنگ هجومی است. از شهرهای بزرگ Vikendi می توان به دوبرو مستو ، گوروکا ، پودوستو و ولنوا اشاره کرد.

محل لوت های بازی پابجی موبایل در نقشه Vikendi:

پارک دینو (Dino Park)

کارخانه سیمان(Cement Factory)

Cosmodrome

چشمه های آب گرم (Hot Springs)

بندر (Port)

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به وبسایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »