موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ویزیتور های هی دی و معرفی آن ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این پست به معرفی کامل ویزیتور های هی دی می پردازیم و شما را با آن ها آشنا می کنیم.

ویزیتور های هی دی که در این پست به معرفی آن ها می پردازیم، مربوط به مزرعه هستند. ویزیتور ها به مزرعه شما مراجعه می کنند تا محصولات شما را با سکه و یا امتیاز های تجربه (XP) مبادله کنند. آن ها در لول ۲ مزرعه شما بازگشایی می شوند.

در بازی هی دی ، تعدادی ویزیتور با نام های Joan ، Greg ، Mike ، Tilly ، Mary وجود دارد که هر کدام دیالوگ مخصوص به خودشان را در هنگام درخواست محصولات دارند.

ویزیتور های هی دی و معرفی آن ها
ویزیتور های هی دی و معرفی آن ها

درخواست ویزیتور های هی دی

ویزیتور ها در هر مرحله ، درخواستی متناسب با آن دارند. فروختن محصولات به آن ها به شما ۵ امتیاز تجربه می دهد. در این بازی رویداد ویزیتور ها نیز وجود دارد که هنگام این ایونت، آن ها مبلغ دو برابر به ازای محصولات به شما پرداخت می کنند که استفاده از این ایونت می تواند به شما بسیار کمک کند.

همچنین بخوانید : معرفی روش هایی برای افزایش سریع لول هی دی

چگونه درخواست ویزیتور ها را بپذیریم یا رد کنیم؟

اگر محصول ویزیتور را در انبار دارید و مقدار پرداخت او را برای محصولات مناسب می دانید، می توانید با گزینه Yes, here you go درخواست او را قبول کنید و محصول درخواستی اش را به او بدهید.

اگر نمی توانید محصول درخواستی او را تکمیل کنید و یا مقدار پرداخت او را مناسب نمی دانید، با گزینه No, sorry درخواست او را رد می کنید.

اگر می خواهید محصول درخواستی او را تهیه کنید و نیاز به زمان دارید روی گزینه wait a moment کلیک کنید. در این صورت دیالوگ ویزیتور پنهان می شود و شما می توانید محصول او را تهیه کنید و تحویل او بدهید و یا درخواست او را بعدا رد کنید.

خرید جم هی دی

اگر جم کافی در بازی ندارید و نیازمند ابزار های بیشتری هستید می توانید به آسانی آن ها را از سایت موجو جم تهیه کنید. برای خرید جم هی دی به صفحه خرید محصولات هی دی مراجعه کنید و بسته مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. پس از پرداخت، اکانت شما در بازی شارژ خواهد شد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »