موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

زمان مطالعه: 6 دقیقه

Free Fire عناصر زیادی دارد که بازی را متنوع می کند. از جمله آنها در دسترس بودن حیوانات خانگی است که به شخصیت شما در هنگام مبارزه کمک می کنند.برای کمک به شما در لیست کاملی از حیوانات خانگی که در Free Fire موجود هستند را جمع آوری کرده ایم ، در این مقاله همچنین توضیحات مفصلی از توانایی های هر یک از آنها ارائه خواهد شد.

پت های فری فایر: نقش حیوانات خانگی در Free Fire چیست؟

یک همراه اصلی که برای همه بازیکنان شناخته شده است ، در صورت نیاز همیشه در آنجا خواهد بود حتی اگر قابل مشاهده نباشد. با این حال ، در Free Fire ، حیوانات خانگی کارهای دیگری غیر از دنبال کردن و خیره شدن به بازیکن انجام می دهند. آنها همچنین به بازیکنان این توانایی را می دهند تا در صورت مجهز بودن به تجهیزات خود ، از آنها استفاده کند. این همراهان با مضمون سرگرم کننده و خنده دار می توانند برای مبارزه با دشمنان بسیار مفید باشند.

پت های فری فایر: چگونه یک حیوان خانگی را بدست آوریم و تجهیز کنیم؟

پت هایی در بازی وجود دارند که بازیکن می تواند آنها را به رایگان دریافت کند. برای بدست آوردن دیگر پت ها ، باید آنها را از طریق الماس یا از طریق رویدادهای درون بازی خریداری کرد. پس از خرید / بدست آوردن حیوان ، از بازیکن خواسته می شود تا نامی را انتخاب کند ، که غیرقابل تغییر است ، مگر اینکه برای تغییر آن الماس هزینه شود. حیوان خانگی انتخاب شده را می توان با فشار دادن دکمه “Equip” مجهز کرد تا به شما در مبارزه هایتان کمک کند .

پت های فری فایر

درست مانند شخصیت ها ، حیوان خانگی احساسات ، پوست و توانایی هایی برای نمایش دارد. با ارتقا سطح حیوان خانگی با استفاده از غذای حیوان خانگی یا آوردن آن به جنگ ، می توان قفل آنها را باز کرد.

پت های فری فایر: توانایی های حیوانات خانگی

توانایی های حیوانات خانگی بازیکن را در جنگ کمک می کند. درست مانند کاراکترهای بازی ، این توانایی ها را بعضی اوقات می توان با کل تیم به اشتراک گذاشت. این توانایی ها همیشه دارای ۳ سطح قابل ارتقا هستن.

پت های فری فایر بازیکن را در اطراف دنبال می کند و بدون توجه به فاصله ، توانایی های ویژه ای به آنها اعطا می کند.

حیوان خانگی به طور معمول در خارج از سازه ها منتظر می ماند و هنگامی که سازه تحریک می شود ظاهر می شود.

پت های فری فایر برای دشمنان قابل مشاهده نیست. توانایی حیوان خانگی منفعل است ، اما برخی از آنها را می توان با سایر هم تیمی ها به اشتراک گذاشت.

اگر بازیکن بمیرد ، حیوان خانگی ناپدید می شود.

اگر بازیکن در نزدیکی شما نباشد یا جایی وجود نداشته باشد حیوان خانگی ناپدید می شود و هنگام ایستادن دوباره ظاهر می شود.

پت های فری فایر انتخاب شده را می توان در حالت استراحت قرار داد و از صفحه اصلی بازیکن ناپدید می شود.

قرار دادن حیوان خانگی در حالت استراحت به شما اجازه نمی دهد هیچ حیوان خانگی دیگری بدست آید مگر اینکه برای نبرد مجهز شود

لیست زیر شامل توانایی های حیوانات خانگی ، سطح توانایی حیوانات خانگی و اطلاعات متفاوتی در مورد حیوانات خانگی خواهد بود.

پت های فری فایر:

Night panther

پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

این حیوان که یک گربه رباتیک بسیار بزرگ است یک قابلیت خاص و ویژه را در اختیار بازیکنان بازی فری فایر قرار می دهد و آن هم این است که می تواند فضای کوله پشتی بازیکنان را تا ۱۵ درصد افزایش دهد. و در سطح ۵ می‌تواند این فضا را به حداکثر خود یعنی ۳۰ درصد برساند این حیوان برای بازیکنانی که مدام در حال جمع‌آوری آیتم ها هستند گزینه بسیار مناسبی است.

Shiba

پت های فری فایر

شما با استفاده از این حیوان می توانید تمامی قارچ هایی را که در مپ و جزیره هایی که در حال اجرای بازی در آن هستید را پیدا کنید و می‌تواند در هر ۱۸۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه مکان تمام قارچ هایی را که در اطراف نقش وجود دارند را برای شما مشخص کند و در سطح ۵ می‌تواند در هر ۱۵۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه بازهم تمامی قارچ ها را در اطراف نقش برای شما پیدا کند، با توجه به این قابلیت خاصی که دارد اکثر بازیکنان بازی فری فایر از این حیوان استفاده می کنند.

Falco

پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

توانایی این پت فری فایر در این است که سرعت بازیکن را در هنگام استفاده از چتر نجات به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.Falco برای دستیابی سریع به فواصل هوایی در ابتدای بازی بسیار مفید است که در بازی های رتبه بندی شده که اولین کسی که اسلحه را بدست می آورد، فوق العاده مفید است.

Detective Panda

پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

توانایی این پت فری فایر {Panda’s Blessings} نامیده می شود که به ازای هر کیل بسته لِوِل این پت، {۴ | ۷ | ۱۰} HP ارائه می دهد.

Poringپت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

یکی دیگر از حیوانات فری فایر Poring است. دارای یک توانایی خاص می باشد که باعث می شود که مقاومت کلاه ایمنی و زره شما در هر ۳ ثانیه به مقدار یک درصد افزایش یابد از طرفی باعث می شود که میزان سطح ایمنی زره و کلاه ایمنی شما کم نشود. این حیوان که در سطح ۵ می تواند در هر دو ثانیه دوام زره و کلاه ایمنی شما را یک درصد افزایش خواهد داد، و در سطح ۲ می تواند از نابودی و از بین رفتن کلاه ایمنی و زره جلوگیری کند، استفاده از این حیوان به بازیکنانی که مدام در حال اجرای بازی به صورت تهاجمی هستند توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاراکتر جدید فری فایر (New Beaston Pet)

Mr. Waggor

پت های فری فایر

Mr. Waggor یکی از جدیدترین حیوانات فری فایر است. او یک پنگوئن است که از سفرهای مسافرتی استفاده می کند. مهارت این پت فری فایر Smooth Gloo نام دارد که از جمله مهارت های بسیار خوب است. او می تواند به بازیکن، مقدار نامحدودی نارنجک Gloo را بدهد. اگر بازیکن کمتر از ۲ نارنجک Gloo در موجودی خود داشته باشد، این مهارت وارد کار می شود.

Ottero

 

حیوانات فری فایر

این پت فری فایر می‌تواند سطح EP شما را تا ۵۰ درصد بهبود ببخشد و از طرف دیگر می‌تواند سطح HP شما را ۱۵۰ درصد افزایش دهد که این آمار بسیار فوق‌العاده است.

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

Rockie

حیوانات فری فایر

می توان گفت که راکی یکی از بهترین پت های فری فایر است.این حیوان خانگی باعث کاهش زمان cool down تمامی کاراکتر ها در بازی فری فایر خواهد شد و می بینید که کاربرد و قابلیت او بسیار مهم می باشد و تمامی بازیکنان در بازی فری فایر در تلاشند که بتوانند این حیوان را از آن خود کنند.

Spirit Fox

پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

Spirit Fox یکی از بهترین حیوانات در بازی فری فایر است. توانایی آن “Well Fed” است که هر بار که یک medkit فعال می شود، HP اضافی به شما می دهد. شاید که این مقدار افزایش کم به نظر می رسد اما فقط به یاد داشته باشید که در یک بازی تیراندازی مانند Free Fire، هر مقداری از HP مهم است.

Robo

حیوانات فری فایر

Robo یکی از جدید ترین حیوانات خانگی در بازی فری فایر میباشد که طی یکی از به روزرسانی ها به این بازی اضافه شده است. این حیوان می تواند باعث ارتقاء سطح توانایی های شما شود و مهارت های شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. از آنجا که این حیوان یک ربات می باشد بیشتر از دیگر حیوانات مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

49 دیدگاه دربارهٔ «پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)»

  1. جواد

    سلام چجوری حیوان بگیرم؟

  2. چرا قدرت ببره و خرگوشه رو نگفتین

  3. مش سولیمون

    شما اسکینش رو گرفتی

  4. نان

    سلام من اون موقع ها پت اترو گرفتم خیلی کیوت و کاربردی بود و استفاده میکنم ازش.ولی یه چیزی.من تو یه بخش پت گربه و شاهین و رایگان گرفتم یه قرآن با چشمای خودم دیدم روش کلیک کردم رایگان بود از یه قسمتی از فری فایر.ولی وقتی رفتم بخش پت ها دیدم که قفل هست پت گربه و شاهین.چرا اینجوریه؟

    1. ناشناس

      عزیزم اون اسکین اش بوده

    2. شیدا

      حتما اسکین‌شون رو گرفتی

    3. مهدی

      اسکینش بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »