موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به بررسی کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی می پردازیم ، با ما همراه باشید.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

نگاهی کوتاه به بازی کال آف دیوتی موبایل

در این مطلب سایت موجو جم شاپ، در ابتدا با نگاهی کوتاه به بازی Call of Duty Mobile به معرفی و آشنایی اولیه با این بازی پرداخته و سپس با بررسی دقیق تر این بازی خواهیم دید که کال آف دیوتی موبایل چگونه توانسته است جزو بهترین بازی های موبایلی چند وقت اخیر قرار بگیرد. با خرید سی پی بازی کال آف دیوتی بالاترین جایگاه را در این بازی کسب کنید.

بازی کال آف دیوتی موبایل

شرکت سازنده بازی کال آف دیوتی موبایل

شرکت اکتیویژن با نسخه جدیدی از بازی Call of Duty که برای پلتفرم های موبایلی تهیه شده است که سبکی مانند پابجی و فری‌فایر دارد، حضور پرقدرتی را در عرصه بازی های موبایلی به رقم گذاشت. بازی کال آف دیوتی موبایل حاصل همکاری این شرکت با شرکت بزرگ Tencent Games است که برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. بازی کال آف دیوتی موبایل در ماه اول عرضه خود، بیش از ۱۴۸ میلیون بار دانلود شد و درآمدی نزدیک به ۵۴ میلیون دلار را برای شرکت سازنده آن به ارمغان آورد. با خرید جم از سایت موجو جم رقبای خود را شکست دهید.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

در ابتدای ورود به بازی کال آف دیوتی موبایل، تعداد زیاد بخش ها و کوچک بودن دکمه های منو جلب توجه می کند که بازیکن برای آشنایی با قسمت های مختلف بایستی مدت زمانی را بگذارد.

بازی Call Of Duty Mobile در سبک اکشن و شوتر اول شخص می باشد که بازیکنان در آن به صورت آنلاین در بخش‌های مختلفی به صورت چندنفره به بازی با یکدیگر می پردازند. یکی از اصول مهم در بازی های چندنفره آنلاین، متنوع بودن بخش های بازی است تا بازیکنان را در قسمت های مختلف سرگرم نماید.

همان طور که در شکل زیر نیز مشاهده می کنید، بازی از ۳ قسمت اصلی چندنفره (Multiplayer)، بتل رویال (Battle Royale) و زامبی (Zombies) تشکیل شده است.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

۱- حالت های مختلف بازی چند نفره بازی کال آف دیوتی موبایل

بازیMobile Call of Duty از قسمت های مختلفی شامل: Team Deathmatch (که هر یک از تیم‌ها باید اعضای حریف را بکشند) ،Domination (که در آن تیمی که بتواند اهداف مورد نظر روی نقشه را تصرف کرده و نگه دارد و سریعتر به امتیاز ۱۰۰ برسد) ، Search & Destroy (که یک تیم بمب گذاشته و دیگری خنثی می‌کند) و Frontline (که در آن هر تیمی که زودتر به حد امتیازی برسد) تشکیل شده است که هر کدام جزو استانداردهای بازی های مالتی پلیر می باشد. سازندگان بازی کال آف دیوتی موبایل امکان بازی را بر روی نقشه‌های معروف و متنوع سری بازی‌های Call of Duty فراهم کرده اند که در آن بازیکنان به صورت تیم های پنج نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند. این نقشه ها به خوبی جوابگوی بازی ۱۰ بازیکن برای داشتن یک بازی جذاب می باشد.

این بازی با جمع آوری مکانیزم های متنوع مبارزاتی از جمله شوتینگ روان و پر سرعت، طراحی جذاب مراحل، کنترل بازی و killstreak ها یکی از زیباترین تجربه های ممکن بازی های موبایلی را فراهم آورده است.

منظورازkillstreakدرواقعامکانیاستکهدربازیکالآفدیوتیفراهمآمدهاستکهبرایکشتنحریفدرهنگامنبردازیکسریابزارهاییمیتواناستفادهکردکهاینابزارهاپسازرسیدنبهامتیازموردنظردرحینبازیبااسلحههایمعمولیواستراتژیهایقدیمیقابلدسترسهستندکهازآنجملهمیتوانبهموشکقابلهدایتبههرکجاینقشهویااستفادهازپهپادبرایکشتنحریفاناشارهنمود.

در بخش چند نفره (Multiplayer) بازی کال آف دیوتی، با توجه به استقبال زیاد همواره سرورهایی پر از بازیکن موجود است و بازیکنان می توانند بدون مشکل وارد بازی شوند. شایان ذکر است بعضا به دلیل نبود بازیکن در بازی، روبات هایی جایگزین بازیکنان می شود تا تیم ها تکمیل شود. البته وجود ربات در بازیCall of Duty Mobile خللی در تجربه بازی وارد نمی کند، چون از یک طرف مدت زمان انتظار برای تکمیل شدن تیم ها کم می شود و از طرف دیگر با استفاده از هوش مصنوعی، ربات هایی در سطح بازیکنان در مراحل بازی قرار می گیرد.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

۲-بخش بتل رویال بازی کال آف دیوتی موبایل

یکی دیگر از بخش های بازی Call of Duty Mobile ، بخش بتل رویال (Battle Royale) است که امکان بازی از لول ۷ برای بازیکنان فراهم می شود.

اگربخواهیمبراساسبازیهایموجودبخشبتلرویالرابررسیکنیم،اینبخشبازیCall of Duty MobileدرواقعترکیبیازبازیپابجیموبایلوبخشBlackoutبازیCall of Duty Black Ops 4میباشد.

دراینبخشزاویهدوربینرامیتوانبیندوحالتسومشخصیااولشخصتغییردادکههردوحالتتجربهبازیخوبیرابههمراهدارد.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

بتل رویال بازی کال آف دیوتی موبایل

سیستم های کنترلی بازی کال آف دیوتی

سیستم کنترلی در بازی کال آف دیوتی موبایل دارای دو حالت ساده (Simple) و پیشرفته (Advanced) می باشد. در حالت ساده زمانی که بازیکن نشانه را به روی هدف می گیرد، اسلحه به صورت خودکار به سمت هدف شلیک می کند. این حالت مناسب افراد تازه وارد که می خواهند با سیستم تیراندازی بازی آَشنا شوند. اما در حالت پیشرفته امکان شخصی سازی دکمه های بازی فراهم شده است که مناسب بازیکنان حرفه ای می باشد.

همانطور که در شکل های زیر مشاهده می شود، طریقه استفاده از دکمه های مختلف در بازی نشان داده شده است.

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

کال آف دیوتی موبایل و نگاهی کوتاه به این بازی

چگونگی خرید جم و ارتقا در بازی

در بازی Call of Duty Mobile امکان انتخاب اسلحه و آیتم های مختلف برای بازیکنان فراهم است که با ارتقای هر لول، اسلحه و پوسته جدیدی برای بازیکنان ارائه می شود. البته آیتم های ویژه ای برای بازیکنانی
که سیزن پس (Season Pass) دارند، موجود است. برای خرید سیزن پس می توانید از این لینک در سایت موجو جم شاپ اقدام نمایید.

چگونگی خرید جم و ارتقا دربازی

سیزن پس که در این بازی با نام Premium Pass شناخته می‌شود، در واقع نوعی اشتراک است که در دو مدل Premium Pass و Premium Pass Plus ارائه می گردد که قیمت آن ها را می توانید از این قسمت سایت موجو جم شاپ مشاهده نمایید. پس از خرید سیزن پس، سلاح ها و آیتم های مختلفی را دریافت خواهید کرد به افزایش سرعت ارتقای سطح بازیکن می انجامد.

در مقاله های بعدی سایت موجو جم به بررسی پریمیوم پس کال اف دیوتی موبایل می پردازیم، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »