موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت دوم)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کال آف دیوتی موبایل تعدادی کلاس برای برای این بازی جذاب معرفی کرده است. هر کلاس امتیازات خاص خود را دارد و قدرت خاصی را به بازیکن می بخشد .هرکدام از کلاس های کال آف دیوتی موبایل متناسب با سبک های مختلف بازی است. در ادامه این مقاله سه بخشی ، نگاهی به کلاس های Airborne, Trap Master, Poltergeis و Trickster می اندازیم.

برای مطالعه قسمت اول کلاس های کال آف دیوتی موبایل به این لینک مراجعه کنید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

کلاس The Trickster

بازیکنان با پرداخت ۲۰۰۰ CP می توانند این کلاس را در بازی تهیه کنند. این کلاس دو کلون هولوگرافی ایجاد می کند که در جهات مختلف حرکت می کنند و دشمن را گیج می کنند.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

از این توانایی می توان هم به صورت تهاجمی و هم به صورت دفاعی استفاده کرد. اگر تعداد شما زیاد است برای ترساندن دشمن و بیرون آوردن تیم دشمن یا استفاده از آن برای فرار سریع از این توانایی استفاده کنید. Trickster کلاس قدرتمندی است که در طول بازی از آن استفاده می کنید اما آن را برای لحظه های حیاطی ذخیره کنید ، جایی که باید سریع فرار کنید ، مخصوصاً در محل های نزدیک به دشمن.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

کلاس Trickster همچنین به شما این امکان را می دهد صدای حرکت بازیکنان را راحت تر بشنوید و موقعیت آن ها را شناسایی کنید.

کلاس Airborne

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Airborne است .بازیکنان با پرداخت ۲۰۰۰ CP می توانند این کلاس را در بازی تهیه کنند. Airborne یک منجنیق است که می تواند ۴ بازیکن را به هوا پرتاب کند.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت دوم)

ایستگاه را نمی توان روی سطوح مورب قرار داد و فقط می تواند روی زمین صاف مستقر شود.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت دوم)

Airborne به نظر توانایی بزرگی برای فرار از شرایط خطرناک است است ، با این وجود استقرار ایستگاه منجنیق و پرتاب مدتی طول می کشد. این می تواند شما یا ایستگاه را در مقابل آتش دشمن آسیب پذیر کند. اگر در مکانی دور افتاده اید ، از Airborne برای فاصله گرفتن از منطقه استفاده کنید. Airborne همچنین به شما این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از لباس بالدار ، سرعت فرود شما را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید : مدال های کال آف دیوتی موبایل

کلاس Trap Master

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Trap Master است.بازیکنان با پرداخت ۲۰۰۰ CP می توانند این کلاس را در بازی تهیه کنند.این توانایی کمک می کند تا تله هایی از سیم ولتاژ بالا ایجاد شود که دشمنان را دچار برق گرفتگی می کند و با گذشت زمان آسیب می بینند و سرعت حرکت آنها را نیز کاهش می دهد.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

Trap Master را با استفاده از پایانه های مختلف Upgrade واقع در اطراف نقشه ارتقا دهید و دشمنانی که از تله های شما عبور می کنند دچار شک الکتریکی می شوند. قبل از غارت کردن ، از این تله ها برای ایمن سازی منطقه استفاده کنید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت دوم)

آن را در امتداد درهای ساختمان قرار دهید یا از آنها برای پوشاندن نقاط کور خود استفاده کنید. در حالی که Trap Master به تنهایی کلاس چندان قدرتمندی نیست ، داشتن یک ویژگی در ترکیب شما برای ایجاد خسارت اضافی و دادن اثر Territorial به آنها مفید است که سرعت حرکت و سرعت شارژ مجدد متحدان نزدیک را افزایش می دهد.در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

کلاس Poltergeist

یکی دیگر از کلاس های کال آف دیوتی موبایل کلاس Poltergeist است.در کلاس جدید Poltergeist شما می‌توانید دشمنان را غافلگیر کنید و یک حمله ناگهانی داشته باشید، به جای اینکه از حملات تهدید آمیز استفاده کنید می توانید به صورت نامرئی به دیگر رقبا حمله کنید.

از طرفی هنگامی که به صورت نامرئی باشید می توانید سریع تر حرکت کنید و باعث افزایش سرعت شما در حال دویدن و پیاده روی خواهد شد و به شما کمک می کند که مخفیانه و با سرعت بیشتری به مقصد خود برسید این امر بسیار استفاده کنید که فضای زیادی برای حرکت دارید در غیر این صورت کاربران می توانند متوجه حضور شما شوند.

شما می‌توانید حدود یک دقیقه اما در طی دفعات متوالی از حالت نامرئی شدن استفاده کنید، لازم به ذکر است که شما می توانید در هر رقابت به دفعات متوالی نامرئی شوید، البته توجه داشته باشید که در این حالت شما نمی توانید از هیچ سلاحی استفاده کنید و اگر بخواهید به سمت دیگر بازیکنان شلیک کنید حالت نامرئی بودن شما غیرفعال خواهد شد.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

توجه داشته باشید که کلاس Poltergeist حالت نامرئی بودن را ارائه می دهد نه یک نامرئی بودن کامل!

همانطور که در بالا ذکر کردیم بهتر است زمانی از این حالت استفاده کنید که فضای باز زیادی در اختیار داریم زیرا هرچه شما به دیگر بازیکنان نزدیک تر باشید و فاصله کمتری داشته باشید احتمال بیشتری دارد که آنها متوجه حضور شما شوند بنابراین سعی کنید به صورت حرفه‌ای و عاقلانه از این قابلیت استفاده کنید.

پیش از اینکه این حالت غیرفعال شود باید به سرعت یک مکان را پیدا کرده تا بتوانید خود را از دید دیگر بازیکنان دور نگه دارید.

هنگامی که گروهی از کاربران در حال جنگ و مبارزه با یکدیگر هستند فرصت مناسبی است که شما از حالت نامرئی شدن استفاده کنید اجازه دهید که آنها با یکدیگر به رقابت پرداخته و دیگر بازیکنان را از دور بازی حذف کنند در این بین شما میتوانید به راحتی از کنار آنها عبور کنید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

خود را طعمه دشمن قرار دهید، منظور این است که اجازه دهید آنها شما را ببینند و سپس زمانی که قصد نزدیک شدن به شما را داشتند می توانید از پوشش نامرئی شدن استفاده کنید، در این حالت شما می‌توانید استراحت کرده و زمانی که آنها در حال جستجو و پیدا کردن شما هستند به راحتی آنها را غافلگیر کنید.

اینکه شما در چه موقعیت و در چه زمانی از قابلیت نامرئی شدن استفاده کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و تا جایی که ممکن است زیرکانه و هوشمندانه از این قابلیت استفاده کنید سعی کنید که در یک موقعیت و در یک زمان مناسب دشمنان خود را غافلگیر کنید و به آنها حمله کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299