موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کندی کراش ساگا | معرفی افسانه آبنبات ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز قصد داریم بازی کندی کراش که در سبک پازلی از اولین بازی ها بوده است معرفی کنیم و آموزش خرید شمش این بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

کندی کراش اولین بار در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو بازی سازی کینگ در فیسبوک منتشر شد. پس از انتشار در فیسبوک، با استقبال بی نظیری روبرو شد به طوری که برای اندروید و آی او اس نیز منتشر شد. این بازی از قدیمی ترین بازی های پازلی و تطبیق ساز است که شاید روی گوشی دوستان و آشنایان خود دیده باشید.

کندی کراش (candy crush) کندی کراش (candy crush)

گیم پلی

در بازی کندی کراش ، شما با آبنبات ها سر و کار دارید. در این بازی مراحل زیادی در نظر گرفته شده است. شما باید با قرار دادن ۳ آبنبات هم رنگ آن ها را حذف کنید و با حذف شدن آن ها امتیاز دریافت کنید. در هر مرحله برای شما ماموریتی در نظر گرفته شده است و شما باید با تعداد حرکت های محدود به هدف مشخص شده برسید. هنگامی که به مراحل بالاتر راه می یابید ، موانعی در راه شما قرار می گیرد که باید از تعداد حرکات بیشتری برای حذف کردن آبنبات ها استفاده کنید.

گیم پلی کندی کراش گیم پلی کندی کراش

اگر حرکات شما تمام شود و یا به مقدار امتیاز لازم نرسد، می بازید و باید آن مرحله را دوباره شروع کنید. یک راه برای اینکه بازنده نباشید، این است که چهار آبنبات یا بیشتر را با هم حذف کنید در این صورت یک آبنبات متفاوت دریافت می کنید که ویژگی آن می تواند به شما کمک کند تا راحت تر آبنبات ها را حذف کنید.

شما در بازی کندی کراش، ۵ جان دارید که به صورت قلب در بازی به نمایش در می آید. اگر شما در مرحله ای ببازید، یکی از این جان های شما کم می شود و اگر شما تمام قلب ها را از دست بدهید، برای مدتی نمی توانید به بازی کردن مراحل بپردازید و باید مدتی صبر کنید تا این جان ها پر شود. اگر نمی توانید منتظر بمانید، می توانید با خرج کردن شمش های کندی کراش این جان ها را خریداری کنید و بازی خود را ادامه دهید.

بازی کندی کراش ساگا

بازی کندی کراش ساگا

شمش در بازی کندی کراش

در بازی کندی کراش ، واحد پولی شمش است. شمش در این بازی ارزش زیادی دارد و یکی از کاربرد های آن، خریدن جان برای بازی دوباره است. شما می توانید این شمش ها را خریداری کنید.

برای خرید شمش کندی کراش می توانید از سایت موجو جم استفاده کنید و آن را به آسانی و سریعا خریداری کنید.

اگر به دنبال یک سرگرمی موبایلی هستید، حتما بازی کندی کراش را امتحان کنید. این بازی با داشتن گیم پلی ساده و محیط فانتزی و گرافیک اچ دی می تواند سرگرمی مناسبی برای اوقات فراغت شما باشد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299