موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

گرافیکی ترین بازی های موبایل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

همه بازی هایی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد دارای گرافیکی است که بسیار بالاتر از حد متوسط ​​برای بازی های موبایل است و علاوه بر این جلوه های چشم نوازی نیز دارد.البته ، این بازی ها فقط ظاهر نیستند ، آنها همچنین محیط های زیبا و گیم پلی جذاب را ارائه می دهند.در این مقاله ۱۰ عنوان از گرافیکی ترین بازی های موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: کال آف دیوتی موبایل

گرافیکی ترین بازی های موبایل

آیا حتی لازم است Call of Duty را توصیف کنیم؟ این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها با سبک اکشن اول شخص در جهان است و به محض اینکه بازی برای دستگاه های تلفن همراه منتشر شد ، با موفقیت همراه بود. گرافیک واقع گرایانه قسمت بزرگی از آن است ، اما فقط گرافیم خواب دلیل جذابیت این بازی نیست این بازی موارد جذاب بسیاری دارد. . حالت های مختلف بازی برای انتخاب ، هر یک پیچ و تاب منحصر به فردو خاصی به گیم پلی بازی اضافه کرده است. از اسلحه ها و اتچمنت هایی که می توانید سفارشی کنید تا باز کردن قفل ها و بدست آوردن جوایز، موارد فراوانی برای Call of Duty: Mobile است که آن را به یکی ازگرافیکی ترین بازی های موبایل تبدیل کرده.اگر تاکنون به میلیون ها بازیکن این بازی نپیوسته اید ، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است!

گرافیکی ترین بازی های موبایل:Asphalt 9 Legends

موجو جم

یکی دیگر ازگرافیکی ترین بازی های موبایل Asphalt 9 است. این بازی یکی از بازی های فوق العاده محبوب و گیم پلی جذاب است.هر چیزی که از یک بازی سبک رانندگی بخواهید در این بازی پیدا خواهید کرد. گرافیک بازی بسیار خوب است و شما از جزئیات تصاویر در این بازی شگفت زده خواهید شد.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: Endless Nightmare

موجو جم

اگر شما از اشخاصی هستید که از تماشای فیلم های ترسناک لذت می برد ، Endless Nightmare اینجاست تا بتواند روز شما را بسازد. شما باید در خانه خود بگردید تا حقیقت واقعه هولناکی را که در آن اتفاق افتاده است دریابید. گرافیک بازی به شما کمک می کند تا خود را در یک فضای ترسناک غرق کنید و در طول ماجراجویی خود حسابی هیجان زده شوید.

بیشتر بخوانید: فصل ۱۷ پابجی موبایل(تاریخ انتشار و موارد مورد انتظار از بازی)

گرافیکی ترین بازی های موبایل: The Gardens Between

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی های پازل معمولاً به گرافیک شگفت انگیز معروف نیستند اما The Gardens Between از این قاعده مستثنی است.یکی از گرافیکی ترین بازی های موبایل در اسل ۲۰۲۰ بازی The Gardens Between است. طراحی این بازی استثنایی است و بیسار سرگرم کننده است. پازل ها نیز کاملاً هوشمندانه هستند ، بنابراین ضمن لذت بردن از تصاویر ، از این چالش نیز لذت خواهید برد.

گرافیکی ترین بازی های موبایل:Mindcell

موجو جم

Mindcell بازی چندان محبوبی نیست اما لیاقت آن را دارد که در این لیست قرار بگیرد. در این تیرانداز سوم شخص است ، شما باید برای رسیدن به آزادی خود بجنگید ، در غیر این صورت به یک موجود آزمایشگاهی تبدیل می شوید و این چیزی است که نتیجه خوبی را نوید نمی دهد. مراحلی که طی خواهید کرد متنوع و جذاب هستند.هنگام جستجوی راه فرار ، با طیف گسترده ای از دشمنان و رئیسان روبرو خواهید شد ، بنابراین برای برخی از اقدامات با سرعت بالا آماده باشید. اگر مشتاق تجربه جدیدی هستید ، از این بازی لذت خواهید برد.

شما می توانید برای خرید مطمئن و سریع جم بازی های موبایل به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: ARK: Survival Evolved

گرافیکی ترین بازی های موبایل

ARK یکی ازگرافیکی ترین بازی های موبایل است.یک بازی با یک دنیای باز شگفت انگیز است که در آن دایناسورها آزادانه پرسه می زنند و شما در آن شروع به جستجوی غذا و لباس می کنید و تمام تلاش خود را می کنید تا زنده بمانید. با با تجربه تر شدن ، خود را استاد همین دایناسورها و صاحب آن ها می کنید که خودتان طراحی و ساخته اید. لازم نیست همه کارها را به تنهایی انجام دهید ، با این وجود همیشه می توانید افراد مشابه خود را پیدا کرده و به یک قبیله بپیوندید. با هم می توانید در محیطی زیبا که اسرار زیادی در انتظار کشف هستند به ماجراجویی بپردازید.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: The First Tree

موجو جم

The First Tree یک بازی بسیار منحصر به فرد است. همه چیز در بازی در مورد آرامش و لذت است. هیچ دشمنی برای جنگیدن وجود ندارد ، هیچ راهی برای مردن و هیچ چیز دیگری نیست که بتواند شما را بترساند و ناراحت کند. در واقع این یک افسانه است که شما باید در آن شرکت کنید. به عنوان یک روباه. اما شما همچنین می توانید به عنوان نوعی مراقبه به آن نگاه کنید ، زیرا گیم پلی بازی بسیار آرام و دلپذیری است ، هنگام بازی احساس می کنید فشار روانی از شما دور می شود. The First tree یک بازی ارزشمند است که شما را ساعت ها سرگرم می کند.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: Iron Blade: Medieval Legends RPG

موجو جم

Iron Blade یک بازی RPG (بازی هایی با شخصیت پردازی با شخصیت های خیالی) کلاسیک است. شخصیت شما تا سر انگشت پوشیده از زره پوش است و در دارای بزرگترین و ترسناک ترین سلاح هایی است که می تواند به دست بگیرد و باعث می شود تعداد بی شماری هیولا در این راه کشته شوند. و در حالی که بسیاری از بازی های از این نوع برای گوشی های هوشمند وجود دارد ، تعداد کمی از آنها به خوبی Iron Blade به نظر می رسند. مراحل بازی گسترده است و تغییر در محیط های مختلف باعث می شود که گیم پلی بازی خسته کننده نباشد. با بالا رفتن مراحل ، مهارت های جدید خواهید آموخت و به سلاح های قدرتمندتری دسترسی پیدا خواهید کرد ، که برای شکست دادن دشمنان به آنها نیاز خواهید داشت.

این بازی همچنین دارای یک حالت PvP است که در آن شما مسئول قلعه خود هستید و باید از آن در برابر نیروهای تهاجم بازیکنان دیگر دفاع کنید.

گرافیکی ترین بازی های موبایل: Black Desert Mobile

گرافیکی ترین بازی های موبایل

آخرین اما نه مهمترین.آخرین بازی از لیست گرافیکی ترین بازی های موبایل،Black Desert است. Black Desert دارای گرافیک شگفت انگیز است که تأکید زیادی بر جلوه های مهیج مهارت دارد که باعث می شود جنگ حتی اگر تعداد انگشت شماری دشمن درگیر باشد ، حماسی به نظر برسد. شما می توانید از بین پنج کلاس انتخاب کنید که هرکدام از آنها سبک مبارزه و مهارت منحصر به فردی دارند. شما مجبور خواهید بود سخت کار کنید تا تجربه لازم برای باز کردن قدرتمندترین مهارت ها و به دست آوردن تجهیزات با کیفیت را بدست آورید ، زیرا تقریباً با هیچ چیز شروع نمی کنید. با تعداد زیادی از بازیکنان دیگر که در سراسر جهان پرسه می زنند ، می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید یا فقط شریک شوید تا یک یا دو تلاش را سریعتر انجام دهید.این بازی لذت زیادی نیز برای شما فراهم می کند که قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی های موبایل می توانید به مجله اینترنتی سایت موجو جم مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299