موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

جم (الماس) بازی بوم بیچ

محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی

بازی Boom Beach

بوم بیچ (BOOM BEACH)، خرید جم (الماس)

بوم بیچ (BOOM BEACH)، خرید جم (الماس)
بوم بیچ (BOOM BEACH)، خرید جم (الماس)

بوم بیچ یکی از جذاب ترین بازی های نبرد قلعه ای منتشر شده توسط شرکت سوپرسل در سبک بازی های استراتژیک است. در این بازی ابتدا شما صاحب یک جزیره نوساز می شوید، شما باید وارد نبرد با دیگر جزیره ها شده و با سکه ها و چیز های دیگر که از نبرد ها به دست می آورید، با یک ساخت و ساز حرفه ای و همچنین هوش و ذکاوت خود آن را به یک جزیره بسیار قدرتمند تبدیل کنید. شما می توانید با خرید جم (الماس) در این بازی با سرعت بیش تر و راحت تر در کمترین زمان ممکن قدرتمند ترین قلعه را برای خود بسازید.

اگر دوست دارید با بازی بوم بیچ (Boom Beach) به صورت کامل و حرفه ای تر آشنا شوید حتما به لینک زیر مراجعه کنید.

بازی بوم بیچ و نکاتی برای تازه وارد ها

جم (الماس) بوم بیچ، خرید جم (الماس)

جم (الماس) بوم بیچ همان اعتبار درون بازی بوم بیچ است که شما به وسیله آن می توانید سرعت ساخت و ساز را چند برابر کرده و در کمترین زمان بیش ترین و قدرتمند ترین سلاح ها و… را برای خود بسازید.

بوم بیچ
بوم بیچ

جم (الماس) بوم بیچ را از کجا و چگونه خریداری کنیم؟

شما می توانید جم (الماس) بازی بوم بیچ را با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل از سایت موجوجم خریداری کنید.

تنها نکته ای که شما باید در هنگام خرید جم (الماس) به آن توجه کنید این است که در قسمت تنظیم نوع اکانت، شما می توانید اکانت خود را بر روی اکانت سوپرسل آی دی و یا فیسبوک و… تنظیم کرده و این بستگی به این دارد که شما بر روی کدام یک از این ها، اکانت خود را ساخته باشید.

چرا جم (الماس) بوم بیچ (Boom Beach) را از موجوجم بخریم؟

سایت موجوجم با ۷ سال سابقه درخشان و پشتیبانی بسیار ویژه یکی از معتبر ترین و امنیتی ترین سایت ها با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نماد ساماندهی درخرید جم (الماس)، سکه، ایونت و… است. برای اطمینان و اعتماد کامل از این سایت می توانید به منوی زیر مراجعه کرده و با کلیک بر روی عکس نماد اعتماد الکترونیک در صفحه ی جدید وارد سایت منوی اعتماد الکترونیک شده تا از امنیت و اعتبار کامل این سایت اطمینان کامل پیدا کنید .

علاوه بر امنیت کامل در خرید جم (الماس) و… موجوجم پشتیبانی های ویژه ای برای پاسخگویی به شما را دارد که در همان لحظه پرسش و یا درخواست شما از پشتیبان ها، پشتیبان ها پاسخ شما را می دهند و شما می توانید برای مراجعه به آن بر روی منوی آن در سایت کلیک کنید و یا برای ارتباط مستقیم با پشتیبان ها با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۴۰۰۶ تماس بگیرید تا آنها پیگیری های لازم را انجام داده و مشکل شما را حل کنند.

همچنین موجوجم با داشتن قیمت های بسیار ارزان برای انواع اعتبار های بازی مانند جم (الماس)، سکه، یوسی، سیپی و… در سریع ترین زمان ممکن یعنی نهایتا ۳۰ دقیقه آنها را برای شما واریز می کند و همچنین در زمان های مختلف برای رضایت بیش تر شما مشتریان عزیز کد تخفیف های ویژه ای رابرای خرید جم (الماس) و سکه و… به شما هدیه داده تا با قیمتی بسیار کمتر محصولات را خریداری کنید.

و اینکه یکی از مهم ترین ویژگی موجوجم شفافیت سایت آن است به طوری که حتی آدرس خود موسسه موجوجم در سایت نماد اعتماد الکترونیک با تصویر واضح و همچنین نقشه دقیق جی پی اس برای شما قرار داده که کمتر سایت و موسسه ای پیدا می شود که همچنین کاری بکند و در آخر اینکه این موسسه با هدف کمک به شما مشتریان عزیز برای خرید اعتبار بازی ها مانند جم (الماس) و… که به دلیل تحریم های دیگر کشور ها شما امکان خرید مستقیم را از آن بازی را ندارید به وجود آمده و آنها را با مناسب ترین قیمت به شما می فروشد، تا شما بتوانید با قیمت بسیار ارزان و امنیت کامل هر اعتباری که می خواهید را مانند جم (الماس)، سکه و… را خریداری کرده تا به یکی از قدرتمند ترین جزیره ها و… دست پیدا کنید.

سوالات متداول قبل از خرید

موجوجم با بیش از ۹ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین وبسایت خدمات در حوزه بازی های ویدئویی در ایران می باشد.  امیدواریم آوازه و خوش نامی ما بزرگترین گواه برای جلب اعتماد شما همراهان همیشگی موجوجم باشد. علاوه بر این شما می توانید از نماد اعتماد الکترونیک و مجوز های فعالیت موجوجم در صفحه درباره ما دیدن فرمایید.

خرید از موجوجم بسیار آسان است. به راحتی با کلیک بر روی صفحه فرآیند خرید، آموزش گام به گام خرید از موجوجم را فرا خواهید گرفت.

سفارش شما بسته به صحت و کامل بودن اطلاعات، در لیست اپراتور خرید قرار خواهد گرفت. در صورت صحت کامل اطلاعات، بررسی و انجام سفارش سریعا کامل می گردد. در صورت نیاز به پشتیبانی و تصحیح اطلاعات، سفارشات در همان روز کاری پیگیری و تکمیل می گردند.

قبل از ثبت سفارش، از موجود بودن محصول در بازی و صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در صورت نیاز، تماس پشتیبانان موجوجم را پاسخگو باشید.

پس از کسب اطمینان از موجود بودن محصول در بازی خود، جهت ثبت سفارش، درخواست خود را از طریق کانال های زیر اعلام فرمایید:

  1. چت سایت
  2. واتس اپ
  3. تلگرام
    ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱۲ شب

چرا از مجموعه بزرگ موجوجم خرید کنیم؟

خریدخرید ایمن از بهترین و مطمئن ترین درگاه های پرداخت داخلی
سابقهبیش از ۹ سال سابقه در حوزه خدمت رسانی به گیمرهای ایرانی
سرعت شارژشارژ فوری و سریع اکانت شما در کمترین زمان ممکن
پشتیبانیپشتیبانی در ۷ روز هفته، حتی در ایام تعطیل، همه روزه در خدمت گیمر ها
قیمتارزان ترین قیمت و بهترین خدمات در بین فروشگاه های مشابه
کوین وارکرافت رامبل (Warcraft Rumble)

۲ دیدگاه دربارهٔ «جم (الماس) بازی بوم بیچ»

  1. Amir

    لطفا instant training و کارگر دوم رو هم به ایتم ها اضافه کنید

    1. امیرحیسن

      بله حتما.
      تا زمانی که اضافه بشه، شما هم اگر عجله دارید با پشتیبانی هماهنگ کنید تا براتون خریداری بشه.
      ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *