موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

گلد بازی ریونج آف سلطانز

محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی

خرید گلد بازی ریونج آف سلطانز

در این بازی بازیکنان باید در نقش شاهزاده‌ی جوان قبیله‌ای که در یک صحرای وسیع قرار دارند ایفای نقش کنند. هدف از بازی نیز هدایت نیروها، سعی در گسترش قلمرو و همچنین دفاع از مردم قبیله در برابر حملات دشمنان است. داستان بازی انتقام سلاطین به دوران شاهان قدیم ایرانی و عربی برمی‌گردد و حال و هوای آن زمان را دارد. انتقام سلاطین با شبیه سازی جنگ های سرد زمان‌های قدیم توانسته است که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

انتقام سلاطین با همه اشکالات ریز و درشت خود، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک فارسی است. به علاوه انتقام سلاطین از جمله بازی‌هایی استراتژیکی است که با توجه به اصل بازی‌های استراتژیکی یعنی نیازمند بودن به صبر و حوصله، چندان خسته کننده نیست و به وسیله هدیه‌هایی که به بازیکنان خود می‌دهد، سرعت پیشرفت و انجام ماموریت‌های گوناگون آن‌ها را افزایش داده تا بیش از پیش جذاب‌تر شود. اگر شما هم عاشق بازی‌های استراتژیک هستید و جزئیات را دوست دارید، بازی انتقام سلاطین می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای شما باشد.

ویژگی های Revenge Of Sultans

  • شکار هیولاهای گوناگون .
  • گرافیک حیرت انگیز.
  • آیتم های مختلف و زیبا.
  • ایجاد ارتش نیرومند به همراه تکنولوژی های برتر جهان.
  • نبرد با سایر بازیکنان جهان.
  • ارتباط با دوستان و دیگر بازیکنان.
  • صداگذاری زیبا و موسیقی شنیدنی.
  • جست و جو در صحرای عربستان و بدست آوردن آیتم های باستانی.
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده.

بازی ریونج اف سلطانز

نگاه کلیشه ای تر به بازی ریونج اف سلطانز

بازی ریونج اف سلطانز از بازیهای برتر سبک استراتژی میباشد که توسط استودیوی ONEMT طراحی و خلق شده است. در این بازی شما پادشاهی شبه جزیزه عربستان را در دست دارید و میبایست با استراتژیک های مورد نظر پادشاهی خود را گسترش دهید. با استفاده از ارتش و نیرو های خود به جنگ بپردازید و سلطنت خود را به بهترین شیوه مدیریت کنید.

به سایر بازیکنان در سطح جهان بپیوندید و منطقه خود را با آرامش و صلح بر پا کنید. حالا که به عنوان یک پادشاه فرا خوانده شده اید پس هیچ کوتاهی و دریغی در سلطنت خود نکنید. شما علاوه بر آنکه میتوانید به سایر دشمنان حمله کنید و منابع آنان را کسب کنید، به سراغ هیولاهای وحشتناک صحرای عربستان بروید و با شکار آنها قدرتمند تر شوید. مکان های مخفی را پیدا کنید و آیتم های باستان را کسب کنید. بازی revenge of sultans توانسته با گیم پلی زیبا و فوق العاده جذاب امتیاز ۴.۱ را از گوگل پلی کسب کند که در نوبه خود یک امتیاز خوب و بالا میباشد.

داستانی حماسی

زیبایی این بازی به خط داستانی آن نیز مربوط میشود در واقع بازی revenge of sultans بر میگردد به سال های کهن که پادشاهان عرب هیچ کوتاهی در ظلم و ستم به مردم خود نمیکردند تا اینکه فردی جدید ( که در واقع شما هستید) به خواسته مردم شروع به جمع آوری نیرو و قدرت میکند تا پادشاه بعدی شود و این شما هستید که باید سرزمین را از عشق و آرامش بسازید.

چالش های بازی

یکی دیگر از جنبه های زیبای بازی ریونج اف سلطانز چالش هایی است که روبروی شما قرار خواهند گرفت از جمله مکان های باستانی، هیولاها، گسترش سرزمین و… که میبایست با روش های دیپلماتیک و استراتژی های خاص این موارد را پشت سر بگذرانید.

در جنگ ها شرکت کنید

از آنجایی که دشمنان به تخت پادشاهی شما چشم دوخته اند. باید ارتش خود را به صف کنید و به حمله متجاوزگران بپردازید. شما باید از سرزمین خود دفاع کنید و به مرور آن را گسترش دهید این نکته را بدانید که در کنار گسترش سرزمین و پادشاهی، از نیرومندی و تقویت خود و ارتش غافل نشوید تا تعادل بین این دو مورد حفظ شود.

revenge of sultans

متحد قابل اعتماد

داشتن یک متحد خوب و قابل اطمینان از دیگر مزیت های بازی ریونج اف سلطانز میباشد در این موارد شما میبایست با متحد خود هماهنگی و برنامه های لازم را برای پیشرفت و بدست آوردن منابع عظیم داشته باشید و همچنین داشتن یک متحد نیرومند و قابل اطمینان باعث میشود خیلی چیزها از او یاد بگیرید و به تجربه شما در بازی قطعا کمک خواهد کرد.

صحرای عربستان

صحرای عربستان یکی از مکان های مهم و البته خطرناک میباشد اما شما بعد از آنکه به قدرت رسیدید حتما این صحرا را کشف کنید و به مکان های آن بروید و به شکار هیولا های باستانی اقدام کنید تا آیتم های خوبی از شکار به شما تعلق گیرد. فراموش نشود مکان های باستانی که در این صحرا وجود دارد از دیگر مزیت های این بازی میباشد و هیجان بیشتری برای یک گیمر محسوب میشود.

پارامتر های جذاب ریونج اف سلطانز

المان ها وپارامتر هایی که در بازی ریونج اف سلطانر به کار گرفته شده واقعا مثال زدنی و زیباست. به عنوان مثال در هنگام صلح میبایست اقدام به کارهای کشاورزی و کاشت محصول و… کنید و در هنگام جنگ و نبرد از این حالت خارج میشوید و با داشتن نیروهای خاص و منحصر بفرد تجربه دیگری کسب خواهید کرد. در واقع نظم و پارامتر بخصوصی در این بازی اعمال شده است به گونه ای که شما را دچار سردرگمی نخواهد کرد.

گرافیک زیبا و فانتزی

کم لطفی است اگر از سازندگان بازی ریونج اف سلطانز قدر دانی نکنیم، چرا که در طراحی این بازی مخصوصا در قسمت گرافیک هیچ کم کاری نکرده اند. شاید در بازی ریونح اف سلطانز در بخش هایی ایرادات ریز و درشت به چشم بخورد اما گرافیکی که در این بازی به کار رفته قطعا مثال زدنی است. تیم طراحی این بازی ار کوچک ترین جزییات تا ساختمان ها و… را بدرستی و با کیفیتی مطلوب آماده کرده اند تا باعث هر چه لذت بیشتر شما عزیزان شود.

خرید گلد ریونج اف سلطانز

از یک مرحله به بعد برای اینکه بتوانید مراحل پیشرفته بازی را بگذرانید، لازم است گلد بازی یا همان واحد پولی بازی را خریداری نمایید. با خرید گلد ریونج اف سلطانز به سرعت پیشرفت کنید، قلمرو خود را گسترش دهید و لقب یک پادشاه کبیر را کسب کنید.

خوشبختانه موجو جم با کمترین سود خرید گلد revenge of sultans را در اختیار شما قرار میدهد آن هم بدون هزینه واسطه لازم به ذکر است که مو جو جم شاپ از خرداد ماه ۱۳۹۳ فعالیت خود را در عرصه شارژ حساب های بازی ایرانیان آغاز نمود و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره میباشد و در آخر برای کسب اعتماد و اطمینان بیشتر شما عزیزان، میتوانید نظرات کاربران را در رابطه با پشتیبانی و اعمال سریع خرید مطالعه کنید.

سپاس از همراهی و خرید شما.

خرید گلد بازی ریونج آف سلطانز

سوالات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات در همین صفحه با ما در میان بگذارید.

برای مشاهده و خرید گلد بازی ریونج آف سلطانز و انواع محصولات بازی ها به موجو جم مراجعه کنید.

اگر به بازی های اکشن نیز علاقه دارید امکان خرید طلای بازی ورد آف تنکس برای شما فراهم شده

همچنین در صورتی که از کاربران بازی کلش آف کلنز هستید میتوانید جم کلش آف کلنز را از موجو جم تهیه کنید.

سوالات متداول قبل از خرید

موجوجم با بیش از ۹ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین وبسایت خدمات در حوزه بازی های ویدئویی در ایران می باشد.  امیدواریم آوازه و خوش نامی ما بزرگترین گواه برای جلب اعتماد شما همراهان همیشگی موجوجم باشد. علاوه بر این شما می توانید از نماد اعتماد الکترونیک و مجوز های فعالیت موجوجم در صفحه درباره ما دیدن فرمایید.

خرید از موجوجم بسیار آسان است. به راحتی با کلیک بر روی صفحه فرآیند خرید، آموزش گام به گام خرید از موجوجم را فرا خواهید گرفت.

سفارش شما بسته به صحت و کامل بودن اطلاعات، در لیست اپراتور خرید قرار خواهد گرفت. در صورت صحت کامل اطلاعات، بررسی و انجام سفارش سریعا کامل می گردد. در صورت نیاز به پشتیبانی و تصحیح اطلاعات، سفارشات در همان روز کاری پیگیری و تکمیل می گردند.

قبل از ثبت سفارش، از موجود بودن محصول در بازی و صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در صورت نیاز، تماس پشتیبانان موجوجم را پاسخگو باشید.

پس از کسب اطمینان از موجود بودن محصول در بازی خود، جهت ثبت سفارش، درخواست خود را از طریق کانال های زیر اعلام فرمایید:

  1. چت سایت
  2. واتس اپ
  3. تلگرام
    ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱۲ شب

چرا از مجموعه بزرگ موجوجم خرید کنیم؟

خریدخرید ایمن از بهترین و مطمئن ترین درگاه های پرداخت داخلی
سابقهبیش از ۹ سال سابقه در حوزه خدمت رسانی به گیمرهای ایرانی
سرعت شارژشارژ فوری و سریع اکانت شما در کمترین زمان ممکن
پشتیبانیپشتیبانی در ۷ روز هفته، حتی در ایام تعطیل، همه روزه در خدمت گیمر ها
قیمتارزان ترین قیمت و بهترین خدمات در بین فروشگاه های مشابه
کوین وارکرافت رامبل (Warcraft Rumble)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *