موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

اف سی پوینت اف سی موبایل (FC Mobile FC Points)

محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی
محصولات فیزیکی

خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل

 

فیفا موبایل (FIFA Mobile) یک بازی ورزشی و فوتبال آنلاین است که توسط شرکت معروف EA Sports توسعه داده شده است. این بازی برای سیستم‌ عامل‌های iOS و Android در دسترس است و قابلیت بازی دو نفره آنلاین را نیز داراست.

 

معرفی بازی (FIFA Mobile)

 

در بازی فیفا موبایل، شما می‌توانید با تشکیل یک تیم فوتبال از بازیکنان معروف و برجسته جهانی، به مسابقه با سایر تیم‌ها بپردازید. بازیکنان در این بازی با استفاده از کارت‌هایی که در بازی به دست می‌آورند، به تیم خود اضافه می‌شوند. این کارت‌ها شامل بازیکنان معروف و موجود در باشگاه‌ها، ویژگی‌های مختلف بازیکنان (مثل سرعت، تکنیک و نیروی شوت) و کارت‌های تقویتی هستند.

بازیکنان در این بازی می‌توانند تجربه های مختلفی داشته باشند، از جمله تجربه مسابقات لیگی، جام جهانی، جام ملت‌ها، مسابقات دوستانه و غیره. در کل، (FIFA Mobile) یک بازی ورزشی جذاب است که با گرافیک بالا، مکانیسم بازی قوی و محتوای جذاب، برای علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های ورزشی، تجربه‌ی خوبی را فراهم می‌کند.

 

خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل
خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل

برای دانلود بازی فیفا موبایل کلیک کنید.

 

(FIFA Points) و (Premium Pass) بازی فیفا موبایل

 

فیفا پوینت (FIFA Points) و پرمیوم پس (Premium Pass) دو ویژگی مهم در بازی فیفا موبایل هستند که به شما این امکان را می‌دهند که تجربه‌ی بازی را بهبود بخشید و به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید.

  1.  (FIFA Points):  ارزشی مجازی در بازی فیفا موبایل است که با آن می‌توانید اقدام به خرید کارت‌های بازیکنان، افزایش سطح بازیکنان و تجهیزات، و همچنین شرکت در رقابت‌های مختلف بازی کنید.
  2.  (Premium Pass): پرمیوم پس یک ویژگی دیگر در بازی فیفا موبایل است که به شما امکان می‌دهد تجربه‌ی بازی خود را بهبود ببخشید. با خرید پرمیوم پس، شما به محتوای اضافی در بازی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید به راحتی به کارت‌های بازیکنان، شیوه‌های بازی، ویژگی‌های دیگر بازی و محتوای اختصاصی دسترسی پیدا کنید.

 

خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل
خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل

 

خرید (FIFA Points) و (Premium Pass) بازی فیفا موبایل

 

فیفا پوینت و پرمیوم پس در بازی فیفا موبایل به شما امکانات و ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهند:

  1. خرید کارت‌های بازیکنان: با خرید این محصولات شما می‌توانید به راحتی کارت‌های بازیکنان مورد علاقه‌تان را خریداری کنید و آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.
  2. افزایش سطح بازیکنان: با خرید این محصولات، شما می‌توانید به راحتی سطح بازیکنان خود را افزایش داده و قدرت آن‌ها را بالا ببرید.
  3. دسترسی به محتوای اضافی: با خرید این محصولات، شما به محتوای اختصاصی و اضافی در بازی دسترسی پیدا می‌کنید که شامل کارت‌های بازیکنان، شیوه‌های بازی، ویژگی‌های دیگر بازی و محتوای اختصاصی است.
  4. افزایش سرعت پیشرفت: با استفاده از فیفا پوینت و پرمیوم پس، شما می‌توانید سرعت پیشرفت خود در بازی را بیشتر کنید و به راحتی به محتوای جدید و پیشرفته‌تر دسترسی پیدا کنید.

 

بهترین راه برای خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل

 

قرار است بهترین راه موجود برای خرید (FIFA Points) و (Premium Pass) به شما معرفی کنیم. در حال حاضر فروشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. این فروشگاه ها محصولاتشان را با تعرفه های متنوعی به فروش رسانده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. استفاده از خدمات بهترین شرکت های فروشنده و فعال در این زمینه، به شما کمک می کند تا به راحتی نیاز های خود را رفع کنید.

 

خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل
خرید فیفا پوینت و پرمیوم پس بازی فیفا موبایل

سوالات متداول قبل از خرید

موجوجم با بیش از ۹ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین وبسایت خدمات در حوزه بازی های ویدئویی در ایران می باشد.  امیدواریم آوازه و خوش نامی ما بزرگترین گواه برای جلب اعتماد شما همراهان همیشگی موجوجم باشد. علاوه بر این شما می توانید از نماد اعتماد الکترونیک و مجوز های فعالیت موجوجم در صفحه درباره ما دیدن فرمایید.

خرید از موجوجم بسیار آسان است. به راحتی با کلیک بر روی صفحه فرآیند خرید، آموزش گام به گام خرید از موجوجم را فرا خواهید گرفت.

سفارش شما بسته به صحت و کامل بودن اطلاعات، در لیست اپراتور خرید قرار خواهد گرفت. در صورت صحت کامل اطلاعات، بررسی و انجام سفارش سریعا کامل می گردد. در صورت نیاز به پشتیبانی و تصحیح اطلاعات، سفارشات در همان روز کاری پیگیری و تکمیل می گردند.

قبل از ثبت سفارش، از موجود بودن محصول در بازی و صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در صورت نیاز، تماس پشتیبانان موجوجم را پاسخگو باشید.

پس از کسب اطمینان از موجود بودن محصول در بازی خود، جهت ثبت سفارش، درخواست خود را از طریق کانال های زیر اعلام فرمایید:

  1. چت سایت
  2. واتس اپ
  3. تلگرام
    ساعت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱۲ شب

چرا از مجموعه بزرگ موجوجم خرید کنیم؟

خریدخرید ایمن از بهترین و مطمئن ترین درگاه های پرداخت داخلی
سابقهبیش از ۹ سال سابقه در حوزه خدمت رسانی به گیمرهای ایرانی
سرعت شارژشارژ فوری و سریع اکانت شما در کمترین زمان ممکن
پشتیبانیپشتیبانی در ۷ روز هفته، حتی در ایام تعطیل، همه روزه در خدمت گیمر ها
قیمتارزان ترین قیمت و بهترین خدمات در بین فروشگاه های مشابه
کوین وارکرافت رامبل (Warcraft Rumble)