موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بهترین سلاح های فری فایر(معرفی سلاح های قدرتمند فری فایر)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Garena Free Fire یک بازی محبوب سلطنتی بتل رویال است که سال ۲۰۱۹ را طوفانی کرد ، این بازی شما را در برابر ۴۹ نفر دیگر قرار می دهد که برای زنده ماندن میجنگند. در این مقاله لیستی از بهترین اسلحه هایی است که باید برای به دست آوردن پیروزی استفاده کنید را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین سلاح های فری فایر: رتبه(رنک) شما در بازی اهمیت دارد

تا لِوِل ۲۰ ، اگر روی اسلحه های کوتاه برد و همچنین گزینه های با سرعت بالا تمرکز کنید ، عملکرد بهتری خواهید داشت. همانطور که با هر اسلحه آشنا شدید می توانید لیستی از موارد دلخواه را برای هر گروه تشکیل دهید. برای برنده شدن هر بار بیش از حد به خود فشار وارد نکنید. سعی کنید به خوبی با سلاح ها کار کنید تا نحوه کار هرکدام را به خوبی یاد بگیرید.

هنگامی که از سطح ۳۰ عبور کردید ، متوجه خواهید شد که در مقابل مخالفان همه کاره ، آگاه و ماهر قرار دارید. آنها تله گذاری خواهند کرد ، از AWM استفاده می کنند.در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که از چه سلاح هایی در هر موقعیت استفاده کنید. گرچه به اندازه اسلحه هایی که در اختیار دارید ، شخصیت هایی که استفاده می کنید می توانند در بازی نیز تأثیرگذار باشند.

بهترین سلاح های فری فایر

بهترین سلاح های فری فایر: بهترین سلاح ها با برد بلند

۱- Groza:

برای حساب های جدید بدون Groza، Skin همچنان بهترین AR در Free Fire است. مانند M4A1 به آرامی شلیک می کند در حالی که از نظر آسیب از SCAR قدرتمندتر است. علاوه بر این ، برد آن از نوع اتومات کلاشینکف است.
در حساب های رسمی فری فایر از این تفنگ به عنوان قدرتمند ترین سلاح نام برده شده.

۲-SCAR/FAMAS:

اگر به GROZA برخورد نکنید و یا آن را دوست ندارید ، هر یک از این دو می توانند کار خوبی انجام دهند. بازیکنان با رتبه بالا در بازی به دلیل کارآیی آن در دامنه های متوسط ​​تا طولانی ، اغلب از یک SCAR برای کل مسابقه استفاده می کنند . این ممکن است شما را به بالاترین سطح ۱۰ برساند .شاید است قدرت آسیب آن بهترین نباشد ، اما به دلیل سرعت بالای آتش و دقت بسیار بالایی که دارد ، تخریب کامل می کند.

FAMAS دیگر سلاح بلند برد قدرت مند است. بسیاری از افراد از آن عبور می کنند زیرا برای شلیک مناسب شما مجبورید مرتباً ضربه بزنید. تسلط بر عملکرد left-fire تلاش چندانی نیاز ندارد و ما تضمین می کنیم که ارزش امتحان را نیز خواهد داشت. اگرچه برد کمی نسبت به GROZA دارد ، اما این تفنگ با سرعت قابل توجهی که دارد این ضعفش را جبران می کند.

۳-AK:

تفنگ کلاشینکف یا AK یک تفنگ تهاجمی بسیار قدرتمند نه تنها در فری فایر بلکه در تمام بازی های تیراندازی است.عیب این تفنگ لگد زدنش است اگر بتوانید کار با این تفنگ را بخوبی یاد بگیرید بازی کردن برایتان مثل آب خورد آسان میشود.

برای قوی تر کردن و کنترل راحت تر تفنگ شما به اتچمنت ها برای تقویت تفنگ نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: بهترین شخصیت های فری فایر

فری فایر

بهترین سلاح های فری فایر: بهترین سلاح ها کوتاه برد

۱-UMP:

اگر مجبورید از بین SMG ها یکی را انتخاب کنید ، UMP با اختلاف بهترین انتخاب است. این سلاح توانایی سوراخ کردن زره را دارد.می توانید با اضافه کردن اتچمنت ها این سلاح را به سلاحی مرگبار تبدیل کنید.

۲-P90:

مشکل این سلاح دقت پایین آن است.اما تعداد تیر زیادی در خساب خود جای می دهد که این نکته میتواند ضعفش را جبران کند.

۳-MP40:

دقت فوق العاده کم باعث شده این سلاح زیاد محبوب نباشد. MP40 دارای بالاترین قدرت آتش در بازی است ، اما یک یک خشاب آن فقط ۲۰ گلوله دارد. اگر از اندک هزینه های خود حداکثر استفاده را نکنید ، احتمال اینکه مجبور شوید سلاح دیگری را انتخاب کنید زیاد است. اگر بدانید که از آن چه می چگونه استفاده کنید، کسی مقابل شما شانس نخواهد داشت.

طبق تجربه ما ، شما با خیال راحت می توانید از UMP در برد متوسط ​​تا طولانی استفاده کنید و خسارت همچنان جدی خواهد بود.

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

بهترین سلاح های فری فایر: بهترین کلت و هفت تیر ها

این موارد کاملاً مورد اولویت هستند و شما باید یکی از آنها را به عنوان دو سلاح اصلی خود انتخاب کنید. اگر فاصله زیادی با دشمن ندارید ، آسیب و دامنه M500 بیش از بسیاری از گزینه های AR است ، نیازی به ذکر این واقعیت نیست که سرعت شلیک مناسبی نیز دارد. نکات منفی آن این است که فقط ۵ گلوله در خشاب خود دارد و نمی توانید سریع پشت سر هم شلیک کنید.

بهترین سلاح های فری فایر

Treatment Gun, Desert Eagle, USP و G18 همه کاره وعالی هستند. اگر می دانید که مقدار زیادی گلوله هدر می دهید ، سرعت بارگیری صاعقه USP به شما برتری خواهد داد. در حالی که اگر در یک تیم باشید TG می تواند برخی از متحدان شما را درمان کند.

سلاح Deagle یک نسخه هفت تیر از AK است.

M1873 شایسته است که به دلیل خسارت بسیار زیاد مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد.اما برد کم و دقت پایینی دارد.این سلاح برای مواقعی که در ساختمانی با اتاقهای زیاد و فضای کم گیر افتاده اید بسیار کارآمد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »