موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت سوم)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کال آف دیوتی موبایل تعدادی کلاس برای برای این بازی جذاب معرفی کرده است. هر کلاس امتیازات خاص خود را دارد و قدرت خاصی را به بازیکن می بخشد .هرکدام از کلاس های کال آف دیوتی موبایل متناسب با سبک های مختلف بازی است. در بخش پایانی این مقاله سه بخشی ، نگاهی به کلاس هایHacker ،Smoke Bomber ، Refitter و Desperado می اندازیم.

برای مطالعه قسمت دوم کلاس های کال آف دیوتی موبایل به این لینک مراجعه کنید.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

کلاس Smoke Bomber

یکی از کلاس های کال آف دیوتی موبایل Smoke Bomber است.این کلاس یک ابر دود زا در منطقه ایجاد می کند که سرعت دشمنان را از عبور از آن کند می کند و مکان آنها را با رنگ قرمز نشان می دهد .

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

اگر دشمن یک بمب دود به سمت شما پرتاب کرد ، مسیر کوتاه شده به خارج از ابر را طی کنید و اگر تیم شما کلاس مکانیک دارد ، یک هواپیمای بدون سرنشین را ارسال کنید تا بتوانید دید خود را به منطقه حفظ کنید.

کلاس Hacker

کلاس هکر یک کلاس قدرتمند در بتل رویال است. این کلاس می تواند تا ۶ دستگاه الکترونیکی گذاشته شده توسط دشمنان را هک و نابود کند. همچنین می تواند ۶ بازیکن در اطراف شما را نشان می دهد که مینی مپ و توانایی کلاس آنها غیرفعال است.

کلاس Hacker

در حالی که در میانه جنگ هستید از این کلاس کال آف دیوتی موبایل استفاده نکنید زیرا برای از بین بردن تله ها و هک بازیکنان دشمن مدتی طول می کشد. این توانایی در برابر ایستگاه های Trap Master ، Mechanics و Airborne عالی است. همچنین به شما Hard Wired اعطا می کند.

بیشتر بخوانید : Operator skill های کال آف دیوتی موبایل

کلاس Refitter

Refitter یکی از کلاس های کال آف دیوتی موبایل که Armor Pack به شما و تیم شما اجازه می دهدقدرت لایه هایی از زره دشمن را که آسیب گلوله را کاهش می دهد (به جز سر) از کم کند . ارتقا این کلاس به شما قدرت زرهی زیادی می بخشد که مدتی طول می کشد تا دشمن به شما آسیب برساند.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

این کلاس را با جلیقه سطح ۳ استفاده کنید تا آسیب دیدگیتان را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. دومین توانایی، Greaser است که به آرامی زره ​​و وسایل نقلیه شما را ترمیم و قدرتش را افزایش می دهد.در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

کلاس Desperado

کلاس Desperado یکی از کارآمد ترین کلاس های کال آف دیوتی موبایل است که یک برجک محافظ را به کار می گیرد که همراه با یک اسلحه داخلی ساخته شده است و دارای مهمات نامحدود برای مدت زمانی که برجک پابرجاست می باشد . بازیکنان می توانند از برجک به عنوان پوشش استفاده کنند و از اسلحه برای سرنگونی دشمنان استفاده کنند. دومین توانایی همراه با این کلاس ،Last Stand است. اگر توسط دشمن سرنگون شوید این توانایی منحصر به فرد شما را به یک تپانچه مجهز می کند و اگر موفق به کشته شدن شخصی شوید ، باعث زنده شدن شما می شود.

کلاس های کال آف دیوتی موبایل

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

3 دیدگاه دربارهٔ «کلاس های کال آف دیوتی موبایل (قسمت سوم)»

  1. محمد

    سلام برای بازکردن کلاس Desperado در مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل راهی هست
    چون الان دیگه رفته ولی کلس قفل در قسمت کلاس ها هست

    1. علیرضا

      سلام محمد جان بزن روی اون کلاسی که قفل هست و میتونی هر کلاسی که قفل هست رو با ۲۰۰۰ c خریداری کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »