موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

معرفی تاون شیپ و بررسی کامل این بازی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از طرفداران بازی های مزرعه داری و شهر سازی هستید حتما این مطلب را دنبال کنید. در این قسمت به معرفی تاون شیپ می پردازیم.

بازی تاون شیپ ، یک بازی استراتژیک و در سبک مزرعه داری و شهر سازی است. در این بازی شما می توانید مزرعه داری ، شهر سازی و مدیریت باغ وحش را باهم تجربه کنید. این یکی از ویژگی هایی است که باعث شده که این بازی بسیار محبوب باشد. این بازی توسط استودیو Playrix ساخته شده است. در ادامه به معرفی تاون شیپ می پردازیم.

معرفی تاون شیپ از مزرعه

در این بازی شما در ابتدا با یک روستا کار خود را آغاز می کنید و باید آن را به یک شهر توسعه یافته تبدیل کنید. در این بازی باید با کاشت محصولات کشاورزی و برداشت آن ها و فروش آن ها ثروت بیشتری جمع آوری کنید و شهر پیشرفته ای بسازید. در ابتدای بازی محصولات کمی برای زراعت دارید اما با پیشرفت بیشتر می توانید محصولات متنوعی را در بازی کشت کنید. از بعضی از محصولات می توانید برای تهیه غذای حیوانات استفاده کنید. حیوانات از این غذا ها استفاده می کنند و محصولات مخصوص به خودشان را تولید می کنند. که با فرآوری آن محصولات می توانید محصولات بهتری مانند شیرینی تولید کنید و آن ها را بهتر بفروشید.

معرفی تاون شیپ : توسعه شهر ها

در بازی تاون شیپ برای افزایش جمعیت شهرتان نیازمند رضایت شهروندان هستید که با ساختن تزئینات می توانید رضایت آن ها را جلب کنید و سپس با ساخت خانه های بیشتر، جمعیت بیشتری را جذب کنید.

تاون شیپ
تاون شیپ

پیشرفت سریع تر در تاون شیپ

در این بازی راه هایی وجود دارد که سریع تر پیشرفت کنید. یکی از این راه ها ، خرید دلار بازی تاون شیپ است. دلار (کش) در تاون شیپ کاربرد زیادی دارد که یکی از کاربرد های آن، کاهش زمان ساخت و ساز است که موجب می شود سریع تر پیشرفت کنید. برای خرید دلار تاون شیپ به سایت موجو جم مراجعه کنید.

معرفی تاون شیپ : مدیریت باغ وحش

در این بازی حیوانات زیادی نیز وجود دارند که می توانید مدیریت باغ وحش را نیز در آن تجربه کنید. کارخانه ها نیز می توانند منابع گوناگونی را برای شما تولید کنند. همچنین در این بازی امکان تعامل با دوستان وجود دارد که می توانید با آن ها تجارت کنید.

جلوه های گرافیکی

از نظر گرافیک، بازی تاون شیپ در مرحله خوبی قرار دارد. رنگ ها و کاراکتر ها در آن به خوبی استفاده شده اند. با زوم کردن می توانید جزئیات طراحی شده در بازی را مشاهده کنید. همچنین در آن از موسیقی مناسبی متناسب با فضای بازی استفاده شده است.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »