موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید جم برول استارز و بهترین راه های استفاده از آن ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این قسمت با آموزش خرید جم برول استارز و معرفی منابع موجود در بازی برول استارز همراه شما هستیم همچنین به بهترین راه های استفاده از این منابع اشاره می کنیم.

اگر با نحوه خرید جم برول استارز و سایر منابع موجود در این بازی آشنا نیستید حتما این مطلب را دنبال کنید.

خرید جم برول استارز : جم

جم (الماس) در بازی های آنلاین از مهم ترین منابع بازی هستند. در بازی های سوپرسل جم معمولا به رنگ سبز است و کمیاب ترین منبع موجود در بازی است. در بازی برول استارز، جم می تواند برای خرید جعبه ها، اسکین ها، سکه ها و سایر آیتم های موجود در بازی استفاده شود.

جم براول استارز
جم براول استارز

نحوه خرید جم برول استارز

همان طور که گفتیم، جم در بازی برول استار بسیار کم یاب و ارزشمند است اما شما می توانید به آسانی به مقدار جمی که می خواهید دست یابید. برای خرید جم این بازی به صفحه خرید جم برول استارز مراجعه کنید و از بین بسته های موجود، جم یا آیتم دلخواه خود را به سبد خرید اضافه کنید. پس از پرداخت ، جم در کمترین زمان به اکانت شما اضافه می شود.

بهترین راه برای خرج کردن جم

سریع ترین راه برای پیشرفت در بازی برول استار، خرید جعبه های بازی با استفاده از جم است. به ویژه جعبه های بهتر بازی مانند مگا باکس می تواند به شما آیتم های ارزشمندی را بدهد.

یک راه دیگر هم خرید دوبرابر کننده تکن ها است که با استفاده از آن می توانید تکن های بیشتری را از بازی به دست آورید. همچنین می توانید با استفاده از جم هایتان ، در تخفیف ها و پیشنهادات موجود در فروشگاه بازی استفاده کنید.

خرید جم برول استارز : سکه

سکه اصلی ترین منبع بازی است. سکه را می توانید به صورت رایگان در بازی به دست بیاورید همچنین می توانید جم های خود را به سکه تبدیل کنید. یکی از راه های دریافت سکه برول استارز از بازگشایی جعبه ها است.

موارد استفاده سکه برول استارز

از سکه ها می توانید برای خرید پاورپوینت های فروشگاه بازی استفاده کنید اگر تعداد پاورپوینت های شما کافی باشد، می توانید برولر های خود را با استفاده از سکه ارتقا دهید. وقتی که برولر شما به سطح ۹ برسد، می توانید با ۲۰۰۰ سکه استار پاور آن را دریافت کنید. استفاده دیگر سکه، خرید گجت های برول استارز است.

تجربه (XP)

تجربه (XP) میزان پیشرفت شما در بازی را نشان می دهد. در هر نبرد می توانید مقداری تجربه دریافت کنید. مقدار تجربه دریافتی در هر نبرد بستگی به عملکرد شما در بازی دارد یعنی اگر شما در نبردی برنده شوید، تجربه بیشتری دریافت می کنید.

این تجربه ها (XP) رو هم جمع می شوند و پس از رسیدن به مقدار مورد نظر، شما را به سطح بالاتر می رسانند.


همچنین بخوانید : معرفی مود Gem Grab و بهترین برولر های این مود

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »