موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به نقد و بررسی بازی Clash of Clans می پردازیم، با ما همراه باشید.

با گسترش و پیشرفت گوشی های هوشمند ، بازی های آنلاین زیادی توانسته اند جای خود را در اسمارت فون ها باز کنند و افراد زیادی در سراسر دنیا جذب خود کنند.

روزانه افراد زیادی به انجام این بازی ها مشغول می شوند.

در این بین بازی های استراتژیک محبوبیت بیشتری را کسب کرده اند.

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

بازی کلش آف کلنز (جنگ قبایل) یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین تلفن همراه و تبلت است ، که این بازی استراتژیک توسط یک شرکت فنلاندی بنام سوپرسل طراحی شده است. با خرید جم بازی کلش Clash of Clans به راحتی همه رقبای خود را شکست دهید و بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

برای اولین بار نسخه ios این بازی در آگوست ۲۰۱۲ توسط سازندگان خود در دو کشور فنلاند و کانادا رونمایی گردید. تا کنون این بازی را برای سیستم عامل های اندروید ، آی او اس ، جاوا منتشر شده است. با خرید جم از سایت موجو جم از این بازی پرطرفدار لذت ببرید.

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

داستان بازی از این قرار است که شما رهبری قبیله ای کوچکی را بر عهده دارید که باید برای قوی تر شدن قبیله خود ، ساخت و ساز و سربازهای خود را ارتقا دهید و آماده جنگ با سایر دشمنان که گیمرهای مختلفی در سراسر دنیا هستند ، باشید.

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

ارتقا ساخت و ساز وسربازان در این بازی توسط چهار عنصر بسیار مهم صورت میگیرد.

طلا ، اکسیر ، اکسیر سیاه و الماس چهار عنصر موجود دراین بازی هستند.

اکسیر چیست؟

اکسیر که ماده ای بنفش رنگ است نقش بسزایی در پیشرفت قبیله ها دارد. در آغاز بازی به شما دو دستگاه سازنده اکسیر داده می شود که در مخزن اکسیر نگه داری می شود که بصورت خودکار برای شما تولید اکسیر می کنند که در ادامه بازی شما مقدار بیشتری از این اکسیر را با حمله یا اتک (Attack) بدست خواهید آورد. سربازان شما در سربازخانه توسط اکسیر ساخته می شود. و در واقع وجود اکسیر برای ساخت و آپگرید ساختمان های نظامی استفاده می شود.

از عنصر طلا در این بازی برای ساخت و ارتقاء وسایل دفاعی ، دیوارها و… استفاده می شود.

کم یاب ترین و با ارزشمند ترین عنصر در این بازی ، عنصر اکسیر سیاه است که برای ساخت و ارتقای قهرمانان بازی یعنی پادشاه بربرها (Barbarian King) و ملکه کمان دارها (Archer Queen) و هم چنین برای شارژ برج جهنمی استفاده می شود.

الماس کلش اف کلنز؟

الماس ها که نیز به رنگ سبز هستند برای افزایش کارگر و هم چنین برای سرعت بخشیدن در ارتقاء دادن استفاده می شود که این الماس ها را می توان با پول واقعی در سایت موجو جم خریداری کرد و به محض خریداری کردن، الماس ها در اکانت بازی شما افزایش می یابند ، که قابل دسترس برای سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد.

سبک بازی clash of clans بصورت Moba یا به عبارتی عرصه نبرد آنلاین چند نفره است . در واقع این بازی بر پایه جنگ و غارت پایه ریزی شده است.

شما برای پیشرفت در این بازی باید شروع به حمله کردن قبایل اطراف خود کنید تا هم آن قبایل را تضعیف کرده و هم اینکه به غارت کردن منابع آنها که در بازی به آن Loot گفته می شود بپردازید تا امتیاز بیشتری را کسب کنید.

یکی از ر اههایی که می توان loot و Elixir و Gold جمع آوری کنید به Dead Basesاتک دهید، اینها دهکده های مرده ای هستند که صاحبان آنان مدت زمان طولانیست که آنلاین نشده که ممکن معادن آن ها فول باشد.

یکی از بارزترین و مهم ترین قسمت بازی کلش آف کلنز (Clash of clans) گرفتن ستاره و افزایش کاپ در اتک است.

به اینصورت است که زمانی شما به قبیله حریف خود حمله می کنید که پنجاه درصد از سازه های دشمن را تخریب کنید به شما یک ستاره تعلق میگیرد و اگر Town Hall دشمن را تخریب کنید یک ستاره دیگر به شما تعلق می گیرد ودر آخر با نابود سازی کل سازه های حریف مقابل هر سه ستاره رو دریافت خواهید کرد.

نقد و بررسی بازی Clash of Clans

در بازی کلش آف کلنز ساختمان مخروبه ای وجود دارد که به آن clan گفته می شود که باید با عنصر طلا به تعمیر و بازسازی آن بپردازید و بعد از آن شما می توانید عضو کلن باشید.

در کلن لیستی از گروه ها دریافت می کنید که می توانید به آنها ملحق شوید. در انجا شما می توانید با دیگر اعضا صحبت کنید و حتی از انها درخواست نیروی کمکی کنید و چه بسا شما به آنها نیروی کمکی دهید.

در آخر توجه داشته باشید که این بازی پر هیجان می تواند برای کاربرانش اعتیاد آور باشد و حسابی شما را مشغول نگه دارد.

جهت آشنایی با یکی از معروفترین و بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز با ما در پست های بعدی همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »