موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

نقد و بررسی بازی Clash Royale

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به نقد و بررسی بازی Clash Royale می پردازیم، با ما همراه باشید.

شرکت فنلاندی سوپرسل بعد از شکست ها و موفقیت های خود در زمینه بازی های آنلاین خود که محبوب ترین و معروف ترین این بازی ها clash of clans , Hay Day , Boom Beachهستند ، انقلابی در دنیای بازی های موبایلی آنلاین بوجود آورد.

نقد و بررسی بازی Clash Royale

نقد و بررسی بازی Clash Royale

سوپرسل بعد از اینکه توانست جایگاه خوبی را در این زمینه کسب و مخاطبان زیادی را به سمت خودش جذب کند در جهت حفظ موقعیت خود تصمیم بر این گرفت که تغییر اساسی در ساخت بازی های جدیدش ایجاد کند و بعد از اراِئه بازی Spooky Pop و Smash Land که بصورت آزمایشی در چند کشور محدود راِئه داد به دلیل نداشتن کیفیت لازم مانند بازی های محبوب قبل خود ، بدون ارائه به بازار جهانی ساخت آن بازی ها لغو شد و در نهایت با روی کار آمدن بازی clash royal بار دیگر این شرکت توانست جای خود را در دنیای بازی های آنلاین محکم تر کند. با خرید جم بازی کلش رویال از این بازی هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

کلش رویال در سبک بازی های کارتی ساخته شده است که یک بازی تن به تن است و در میدان نبرد یا همان آرنا (Arena) دونفر باید با استراتژی و کارت های خود شروع به رقابت کند و در نهایت شخصی که از ترفندها و استراتژی برتری بتواند استفاده کند پیروز آن میدان جنگ می شود.

نقد و بررسی بازی Clash Royale

منوی بازی در حین ساده بودن بسیار زیبا کار شده و تمامی امکانات بازی در یک صفحه نمایش داده شده که با اسکرول به سمت راست و چپ می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

نقد و بررسی بازی Clash Royale

گیم پلی بازی کلش رویال

زمین بازی کلش رویال از یک زمین افقی تشکیل و به دو نیمه تقسیم شده است که در بخش نیمه شمالی مختص به رقیبتان و در نیمه جنوبی مربوط به شما است.

بازی کلش رویال به این صورت است که شما در مدت ۳ دقیقه زمان دارید که به دشمن خود حمله کرده و قبل از اینکه او بتواند قلعه شما را تخریب کند ، شما قلعه دشمن را نابود کرده و پیروز شوید. با خرید جم از سایت موجو جم بالاترین امتیاز را کسب کنید.

در صورتیکه قبل از پایان زمان داده شده نتوانید دشمن را شکست دهید و نتیجه بازی برابر شود به زمان بازی اضافه می شود و یا اینکه هر یک از گیمرهایی که زودتر ساختمان دشمن خود را تخریب کند ، بازی را خواهد برد.

در بازی سه ساختمان مهم وجود دارد که قلعه و دو برج محافظتی است. اگر هر یک از گیمرها قلعه حریف یا دشمن مقابل خود را تخریب کند پیروز خواهد شد.

با استفاده از ارتقا کارت های خود می توانید سطح ساختمان های خود را بالا ببرید . با کارت های خود می توانید ترکیب های حمله جدیدی بسازید و آن ها را ذخیره کنید .

در شروع بازی تعداد کمی کارت در اختیار گیمر قرار میگیرد که با پیشرفت در بازی می تواند کارت های بیشتری در اختیار بگیرد. شما با کارت هایی که در اختیار دارید می توانید یه برجی که در زمین حریف مقابل قرار دارد را نابود و سه تاج را دریافت کنید.

کارت های کلش رویال به چهار دسته تقسیم می شوند.

Common – کارت معمولی

– Rareکمیاب

Epic – حماسی

Legendary – افسانه ای

در بازی کلش رویال تنها حمله کردن به دشمن ملاک نیست ، شما نیز باید از برج های خود محافظت کنید و در زمان هایی باید حالت دفاعی به خود بگیرید تا شکست نخورید.

بعد از پیروزی شما در نبرد به شما صندوقچه ای داده میشود که این صندوقچه انواع مختلفی دارد که داخل هر صندوقی طلا ، تعدادی جم و کارت وجود دارد.

به غیر از پیروزی در بازی هر ۴ ساعت یکبار بدون اینکه حتی بازی کنید به شما صندوقچه ای داده خواهد شد که تنها دو عدد از صندوق ها را می توانید بصورت همزمان داشته باشید.

برای باز کردن هر صندوق بسته به نوع آن زمانی مابین ۳ تا ۲۴ ساعت طول میکشد . اگر به هر دلیلی بخواهید زودتر صندوق ها را باز کنید ، می توانید با استفاده از جم (الماس) آنها را باز کنید.

جم ها را می توانید از جم های که قبلا از طریق باز کردن صندوق ها بدست آوردید یا که از طریق خرید جم ها از قسمت فروشگاه کلش رویال با پول واقعی خریداری کنید که اینکار توسط کاربران ایرانی مشکل هست و می توانند براحتی از طریق سایت موجو جم تهیه کنند.

در بازی کلش رویال بخشی تحت عنوان تی وی رویال (TV Clash Royal) وجود دارد که محل نمایش اتک هایی است که توسط برترین بازیکنان انجام شده و شما می توانید با تماشای آن از نحوه عملکرد بازیکنان حرفه ای بهره ببرید.

در کلش رویال ۸ آرنا (Arena) وجود دارد که به ترتیب :

ARENA 1 (Goblin Stadium)

ARENA ۲ (Bone Pit)

ARENA ۳ (Barbarian Bowl)

ARENA 4 (P.E.K.K.A.’s Playhouse)

ARENA 5 (Spell Vally)

ARENA 6 (Builder’s Workshop)

ARENA 7 (Royale Arena)

ARENA 8 (Legendary Arena)

شما میتوانید با افزایش کاپ ها ، آرنا جدیدی را آزاد کنید و همینطور آزاد سازی کارت که می تواند در پیروزی نبرد به شما کمک کند.

زمانیکه در بازی کلش رویال شما به لول ۲ میرسید می توانید نام خود را در بازی انتخاب کنید و وقتیکه به لول ۳ برسید آن زمان می توانید به کلن بپیوندید و تیم تشکیل بدهید.

در کلن شما می توانید با دوستان خود نبرد داشته باشید و که در قسمت Friendly Battles این امکان برای شما فراهم می شود. عضویت در مزیت هایی به همراه دارد.

درکلن علاوه بر اینکه می توانید نبرد خود را با دوستان محک بزنید به شما اجازه درخواست کمک برای کارت های Common و Rare می دهد که هم قبیله ای شما می تواند کمک خود را برای شما ارسال کند.

و در آخر می توان گفت که بازی کلش رویال یک بازی هیجان انگیزی است که اگر در شروع بازی مرتکب اشتباهاتی نظیر

خرج کردن بیهوده طلا در جهت ارتقا دادن کارت های خود، نشوید.

و هم چنین در چیدمان کارت ها از ترکیب نیروهای اکسیر بالا و پایین انتخاب کنید تا شانس تغییر استراتژی خود و پیروزی در جنگ را داشته باشید.

-چند اصطلاح در بازی کلش رویال (Clash Royal)

Battle Deck (عرشه نبرد)

Arena (زمین نبرد)

Sudden Death (تایم اضافی که در زمان برابری هردو حریف در نبرد)

در مقاله بعد به بررسی دک ها کلش رویال و محبوب ترین ترکیب های برتر این بازی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »