موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید جم کلش رویال و آموزش کلش رویال برای تازه وارد ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهت آشنایی با خرید جم کلش رویال و آموزش کلش رویال با ما همراه باشید.

امروز در سایت موجو جم، با آموزش کلش رویال برای مبتدی ها و آموزش خرید جم کلش رویال همراه شما هستیم.

کلش رویال یکی از بازی های محبوب موبایل است. این بازی آنلاین توسط سوپرسل ساخته شده است. اگر تازه بازی کلش رویال را نصب کرده اید و تازه وارد هستید حتما این مقاله را دنبال کنید.

خرید جم کلش رویال : آشنایی با گیم پلی

در ابتدای بازی شما باید چند مرحله با ربات ها بازی کنید. پس از گذراندن این مراحل، شما می توانید با دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان بازی کنید و کاپ به دست آورید. بازی به این صورت است که شما تعدادی کارت دارید و باید با استفاده از آن کارت ها به برج های مقابل حمله کنید و از برج های خود دفاع کنید. با نابود کردن هر برج، یک تاج به شما تعلق میگیرد و هر بازیکنی که تعداد تاج بیشتری در پایان بازی داشته باشد، برنده است.

کارت ها

کارت ها در کلش رویال به ۴ دسته معمولی، کمیاب،حماسی و افسانه ای تقسیم می شوند.اولین نکته که باید به عنوان یک تازه وارد بدانید، ساختن یک دک است، دک یا ترکیب از ۸ کارت تشکیل می شود و شامل همان کارت هایی است که شما در داخل بازی استفاده می کنید. در یک دک مناسب باید از اسپل ها، نیرو های دفاعی، نیرو های هجومی و نیرو های دوربرد استفاده کنید. در واقع باید تعادل در یک دک خوب برقرار باشد و میانگین اکسیر آن نیز زیاد نباشد. در قسمت زیر یک دک مناسب برای تازه وارد های کلش رویال را مشاهده می کنید.

اشتباه متداول تازه وارد ها

اشتباهی که تازه وارد های کلش رویال آن را انجام می دهند این است که بلافاصله پس از اینکه اکسیر یک کارت تامین می شود از آن استفاده میکنند در حالی که این کاملا اشتباه است. شما باید صبور باشید و برای خود برنامه ریزی داشته باشید و وقتی اکسیر شما زیاد شد و توانایی پشتیبانی از نیرو های خود را داشتید از آن استفاده کنید.

کارت ها را ارتقا دهید!

پس از پایان بازی به شما یک صندوق تعلق میگیرد. این صندوق برای بازگشایی نیاز به زمان دارد. با بازگشایی هر صندوق مقداری سکه و کارت به شما تعلق میگیرد که کارت های دریافتی ممکن است جدید یا تکراری باشند. در صورتی که شما آن کارت را داشته باشید این کارت ها جمع می شوند و پس از رسیدن به حد مشخصی می توانید آن کارت را با استفاده از سکه ارتقا دهید. در ارتقا نیرو ها به این نکته توجه داشته باشید که ابتدا نیرو هایی که برای شما پر کاربرد هستند و از آنها نتیجه گرفته اید را ارتقا دهید.

خرید جم کلش رویال و آموزش کلش رویال برای تازه وارد ها

جم و سکه

از سکه می توانید برای خرید کارت ها برای ارتقا کارت ها استفاده کنید. سکه را می توانید از صندوق ها، پایان نبرد و اهدای کارت به هم قبیله ای ها بدست آورید.

جم در بازی کلش رویال به رنگ سبز است. جم ارزشمند ترین و کمیاب ترین منبع کلش رویال است. جم را می توانید از برخی صندوق ها،کامل کردن ماموریت ها و در برخی چالش ها دریافت کنید. در بازی کلش رویال با استفاده از جم می توانید آیتم های زیادی را خریداری کنید و یا آن را به سکه تبدیل کنید. همچنین می توانید با استفاده از جم صندوق های فوق العاده بازی را تهیه کنید. همچنین می توانید جم کلش رویال را خریداری کنید. برای خرید جم کلش رویال به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

آموزش خرید جم کلش رویال

-وارد صفحه خرید جم کلش رویال در سایت موجو جم شوید.

-بسته جم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

-وارد صفحه پرداخت شوید و فرایند پرداخت را تکمیل کنید.

-اکانت شما در کمترین زمان شارژ خواهد شد.

در قسمت های بعد در سایت موجو جم به آموزش های بیشتری از بازی کلش رویال می پردازیم.

با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »