موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید جم OSM | معرفی بازی مربی برتر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید جم OSM و بررسی این بازی

بازی OSM (Online Soccer Manager) یک بازی آنلاین ورزشی و در سبک مدیریت فوتبال است. در ادامه با آموزش خرید جم OSM و بررسی این بازی همراه شما هستیم.

خرید جم OSM : معرفی بازی

بازی OSM پس از انتشار با استقبال زیادی روبرو شد و تاکنون میلیون ها بار از گوگل پلی و اپ استور نصب شده است. در این بازی آنلاین شما نقش یک مربی فوتبال را دارید. وظیفه شما در این بازی مدیریت تیم فوتبال و ارتقای تیمتان است. در بازی OSM تیم های فوتبال ایرانی نیز وجود دارند که یکی از دلایل جذب طرفداران فوتبال به این بازی بوده است.

بازیکنان در OSM

همان طور که گفتیم در این بازی شما مربی هستید، یعنی می توانید بازیکنانی را خریداری کنید و به آنها پیشنهاد بازی در تیم خودتان بدهید. با کلیک روی نام هر بازیکن فوتبال، فهرستی شامل سن، قیمت قرارداد ، تعداد گل و… برای شما نمایش داده می شود که با توجه به ویژگی ها و شناخت بازیکن می توانید آنها را به تیم خود دعوت کنید. همچنین می توانید نقش اعضای تیمتان را مشخص کنید.

خرید جم OSM و بازیکنان آن خرید جم OSM و بازیکنان آن

ویژگی های OSM

بازی OSM از فوتبال واقعی الگو گرفته است و قوانین فوتبال در این بازی نیز وجود دارد. همچنین مانند بازی های این سبک شما می توانید برای تیم خود اسپانسر پیدا کنید که به شما در زمینه مالی کمک کند. در بازی ممکن است که بازیکنان شما مجروح شوند در این صورت می توانید به پزشک بازی مراجعه کنید و بازیکنان خود را بهبود دهید تا برای بازی های بعدی آماده شوند. در بازی این امکان نیز وجود دارد که وضعیت تیم های رقیب را زیر نظر داشته باشید و از تصمیمات و عملکرد آنها آگاه باشید.

گرافیک و جلوه های بازی

بازی OSM گرافیک مناسبی دارد. فهرست ها و فضای بازی به خوبی ساخته شده است و دشواری در استفاده از بازی وجود ندارد. در این بازی امکان اتصال به گوگل پلی وجود دارد که شما با اتصال به گوگل پلی و ذخیره اکانت می توانید از پیشرفت های خود در بازی حفاظت کنید. همچنین بازی از بیش از ۱۹ زبان پشتیبانی می کند.

فصل مدیریت در OSM

نکته ای که باید بدانید این است که مدیر تیم به مدت یک فصل با تیم کار می کند و پس از پایان فصل تیم خود را تغییر می دهد که پس از پایان فصل، امتیازات در پروفایل شما ثبت می شود. این موضوع باعث می شود که تجربه بیشتری در مدیریت تیم خود داشته باشید و یکی از عوامل جذابیت بازی است.

خرید جم OSM مدیریت فوتبال خرید جم OSM مدیریت فوتبال

آموزش خرید جم OSM

در بازی OSM جم می تواند به شما در پیشرفت سریعتر بسیار کمک کند. با استفاده از جم می توانید از فروشگاه بازی موارد زیادی را خریداری کنید و ارتقا هایی را انجام دهید. برای خرید جم OSM وارد سایت موجو جم شوید و روی آیکن بازی OSM کلیک کنید. سپس بسته جم مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از تکمیل پرداخت، جم به اکانت شما اضافه می شود.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

6 دیدگاه دربارهٔ «خرید جم OSM | معرفی بازی مربی برتر»

  1. سبحان

    زبان بازی رو چه طور تقیر میشه داد

  2. ز-ب

    میخوای اکانت قبلی ات را برگردانی باید ایمیل و رمز عبورت باشه و در قسمت قبلا ثبت نام کرده بودم بزنی

  3. محمد

    ببخشید من وقتی میخواهم ایمیل را وارد کنم میزنه ایمیل نامعتبر هست تموم کلمات هم درسته تو نسخه فارسی هست اگر میشه پاسخ بدهید

  4. علی

    سلام من یه سوالی دارم آیا میشه در بازی مربی برتر درآمد زایی کرد یکی از دوستام میگه کسی است از بازی مربی برتر ماهی ۱۵۰ تومن میگره آیا این درسته اگه درست است میشه بگید چه طوری درآمد زایی کنیم؟

  5. محسن

    ۱چگونه میتوان اکانت قبلی خودم را بر گردونم
    ۲زبان را چگونه فارسی کنم

    1. امیر

      ۱ باید یه برنامه هست که به نامِ بازی های گوگل هست و میری توی بازی مربی برتر و بعد میری تنظیمات و گوگل نشان میده میزنی و میاد البته اگه ثبتش کرده باشی
      ۲از بازار باید نصب کنی که فارسی باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »