موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مود Domination کال آف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از بخش های پرطرفدار بازی کال آف دیوتی موبایل مود Domination است.در این مقاله قصد داریم نگاهی به این حالت بازی بیاندازیم و نکات مهم برای پیروزی در مود Domination کال اف دیوتی موبایل را باهم بررسی کنیم.

Domination یکی از حالت های چند نفره کال آف دیوتی موبایل است. این حالت بازی استراتژیک تر از Team Deathmatch است ، که در آن تیم های پنج نفره برای جمع آوری امتیازات در یک مسابقه دو نیمه ای باید نقاطی از منطقه را بگیرند و نگه دارند. اولین تیمی که ۱۵۰ امتیاز کسب می کند (در بازی رده بندی) در این مسابقه برنده می شود. بنابراین ، تیم ها به جای کشتن بازیکنان بیشتر ، با تصرف و نگه داشتن مناطق بیشتر ، برنده مسابقات می شوند.

در ادامه نکاتی برای پیروزی در مود Domination کال آف دیوتی موبایل را باهم بررسی می کنیم.

مود Domination کال آف دیوتی موبایل

آموزش مود Domination کال آف دیوتی موبایل

آمادگی لازم برای جنگ سخت برای منطقه B را داشته باشید

مسابقات Domination شامل مناطق B ، A و C برای گرفتن تیم ها است. مناطق A و C همیشه نزدیکترین نقطه به منطقه بازسازی تیم ها هستند. بنابراین ، این مناطق معمولاً ابتدا توسط تیم هایی که به این نقاط نزدیک تر هستند شروع به تصرف و نگهداری می شوند.

منطقه B منطقه ای است که در وسط نقشه قرار دارد. این امر B را به حیاتی ترین و مهمترین منطقه در نقشه تبدیل می کند ، زیرا هر دو تیم معمولاً مناطقی را که نزدیکترین نقطه به محل احیا آنها هستند ، تصرف و نگه می دارند. تیم دارای B اغلب از مزیت منطقه ۲ به ۱ برخوردار است که برای جمع آوری بیشترین امتیاز ضروری است.

آماده باشید تا سخت ترین نبردها را برای منطقه B انجام دهید ، جایی که بسیاری از اقدامات در آنجا انجام می شود. در ابتدا گرفتن آن منطقه معمولاً تضمین می کند تیم شما در ابتدای مسابقات به میدان برود. اگر بتوانید B را برای مدت یک نیمه مسابقه نگه دارید ، تیم شما احتمالاً بیشترین امتیاز را از طریق نیمه گفته شده جمع می کند. بنابراین ، مطمئن شوید که پس از گرفتن B از آن دفاع کنید تا مطمئن شوید تیم شما دو منطقه را در اختیار دارد.

از پرک های Hardline و Lightweight استفاده کنید

حالت Domination کال آف دیوتی موبایل

در مود Domination کال آف دیوتی موبایل شما می توانید از ۳ پرک استفاده کنید. از آنجا که سرعت در مسابقات Domination از اهمیت بیشتری برخوردار است ،پرک Lightweight یکی از بهترین امتیازات برای آن حالت بازی است. این پرک سرعت دویدن شما را ۱۰درصد افزایش می دهد.

با پرک Lightweight، می توانید با سرعت بیشتری بین موقعیت های نقشه حرکت کنید. به دلیل داشتن سرعت بالاتر ، احتمالاً در ابتدای نیمه های مسابقه قبل از اکثر دشمنان به منطقه B خواهید رسید. همچنین می توانید برای دفاع از مناطقی که دشمنان تصرف می کنند سریعتر حرکت کنید.Hardline پرک دیگری است که باید برای Domination مورد توجه قرار گیرد. این پرک ۲۵ درصد امتیازات ناشی از کشتارها را افزایش می دهد. بنابراین ، شما اسلحه های scorestreak را ۲۵ درصد سریعتر فعال خواهید کرد. سلاح های Scorestreak مانند Sentry Gun ، XS1 Goliath و VTOL می توانند برای دفاع و تصرف مناطق در Domination بسیار ارزشمند باشند.

Hardline پرک دیگری است که باید برای Domination مورد توجه قرار گیرد. این پرک ۲۵ درصد امتیازات ناشی از کشتارها را افزایش می دهد. بنابراین ، شما اسلحه های scorestreak را ۲۵ درصد سریعتر فعال خواهید کرد. سلاح های Scorestreak مانند Sentry Gun ، XS1 Goliath و VTOL می توانند برای دفاع و تصرف مناطق در Domination بسیار ارزشمند باشند.

بیشتر بخوانید: پرک های کال آف دیوتی موبایل

سلاحی با (Mobility) خوب انتخاب کنید

برای افزایش بیشتر سرعت حرکت خود در مود Domination کال آف دیوتی موبایل، اسلحه ای با سرعت مناسب (تحرک) به اسلحه های خود اضافه کنید. اسلحه شما باید دارای درجه تحرک حداقل ۶۰ باشد. اسلحه هایی مانند RUS-79U و Chicom که دارای امتیاز تحرک بالایی هستند ، برای Domination ترجیح داده می شوند. RUS-79U به دلیل آسیب دیدگی زیاد و سرعت شلیک سریع در میان بهترین اسلحه های Call of Duty است.

مود Domination کال آف دیوتی موبایل

یک موقعیت دفاعی خوب برای منطقه پیدا کنید

وقتی تیم شما دو منطقه را در اختیار دارد و در یک بازی جلوتر است ، روی دفاع از یک منطقه تمرکز کنید. هنگام دفاع از یک منطقه ، در کنار دایره آن که در آن معمولاً پوششی وجود ندارد ، بایستید. موقعیت دفاعی خوبی را پیدا کنید که از آن منطقه ای را که از آن دفاع می کنید کاملاً مشخص کنید. پنجره هایی که به سمت منطقه دید دارند می توانند موقعیت های دفاعی ایده آلی باشند زیرا به شما پوشش و وسعت دید می دهند.

حالت Domination کال آف دیوتی موبایل

برخی از نقشه ها همچنین ممکن است شامل موقعیت های دفاعی باشند که می توانید از آنها از دو منطقه دفاع کنید. در نقشه موقعیت هایی را جستجو کنید که بتوانید همزمان از دو منطقه دفاع کنید. می توانید از آنها در برخی از پشت بام ها و طبقات بالاتر ساختمان ها روی نقشه هایی مانند Firing Range و Standoff دفاع کنید.

در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

در مود Domination کال آف دیوتی موبایل از TRANSFORM SHIELD استفاده کنید

مود Domination کال آف دیوتی موبایل

یک سپر قابل حمل که هر جایی از زمین میتوانید آن را بگذارید.هیچ تیری ازین شیلد رد نمیشود و این یک کاور خیلی مناسب برای شما خواهد بود.لازم به ذکر است که در لحظه‌ای که این شیلد را روی زمین میگذارید،مانند نارنجک فلش عمل میکند و چند ثانیه ای دشمنانی که مقابل آن هستند را کور میکند.گذاشتن این شیلد در بعضی جاها ممکنه باعث شه که کسی نتونه ازونجا عبور کنه یا مجبور شه از روی اون بپره،پس بدرد یکسری مود های خاص مثل مود Domination میخورد.

Sentry gun را در مناطق یا اطراف آن قرار دهید

Sentry Gun یکی از بهترین سلاح های scorestreak است که برای مود Domination کال آف دیوتی موبایل بسیار کاربردی است. این یک تفنگ اتوماتیک است که به طرف دشمنان نزدیک شلیک می کند. یک سلاح دفاعی ایده آل برای قرار دادن در منطقه تصرف شده یا درست کنار آن. با نزدیک شدن دشمن به منطقه ای که از آن محافظت می کند ، این اسلحه شروع به شلیک به سمت دشمن می کند و آنها را می کشد.

حالت Domination کال آف دیوتی موبایل

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »