موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش نصب بازی فری فایر روی گوشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز با آموزش نصب بازی فری فایر روی گوشی همراه شما هستیم ، با ما همراه باشید.

این بازی در سبک بتل رویال و شوتر سوم شخص ، توسط استودیو ۱۱۱ dots studio برای اندروید و آی او اس منتشر شد.

فری فایر در سال ۲۰۱۸ عنوان محبوب ترین بازی گوگل پلی را کسب کرد. اگر پابجی را بازی کرده باشید ، با گیم پلی این بازی و سبک بتل رویال آشنا هستید.

در این بازی ۵۰ بازیکن ، قبل از شروع بازی به مدت چند ثانیه در سالن انتظار قرار می گیرند. پس از این چند ثانیه بازیکنان به وسیله یک هواپیما وارد جزیره ای می شوند و در این جزیره فرود می آیند. بازی به صورت تک نفره یا تیم های دو نفره و چهار نفره صورت می گیرد. بازیکنان پس از فرود آمدن در جزیره به جمع آوری تجهیزات و منابعی که در جزیره وجود دارند می پردازند. پس از آن باید با یکدیگر روبرو شوند و یکدیگر را از بین ببرند به طوری که آخرین بازمانده در جزیره باشند.

آموزش نصب فری فایر
آموزش نصب فری فایر

یکی از قابلیت های فری فایر نسبت به سایر بازی های این سبک مانند پابجی ، داشتن قدرت های ویژه کاراکتر ها و پت ها در بازی است. همچنین این بازی نیاز به سخت افزار قوی برای اجرا ندارد و نسبت به بازی های دیگر در این سبک ، حجم دانلود و آپدیت کمتری دارد.

در ادامه به آموزش نصب فری فایر و اجرای آن می پردازیم ، با ما همراه باشید.

آموزش نصب بازی فری فایر از گوگل پلی

اگر هنگام دانلود از گوگل پلی ، با پیغام «این مورد در کشور شما در دسترس نیست» روبرو می شوید، در این قسمت به آموزش رفع آن و نصب کامل فری فایر همراه شما هستیم.

ابتدا به تنظیمات تلفن همراه بروید و در قسمت برنامه های نصب شده، Cache برنامه های Google Play Services و Google Play Store را پاک کنید. برای این کار باید گزینه Clear cache (پاک کردن حافظه پنهان) را انتخاب کنید.

سپس از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و گوگل پلی را اجرا کنید و بازی فری فایر را با استفاده از سرچ کردن و یا لینک قرار داده شده در گوگل پلی پیدا کنید. پس از پیدا کردن این بازی روی نصب ( install) کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی و دیتای آن دانلود و نصب شود. پس از آن وارد بازی شوید و آن را اجرا کنید.

آموزش نصب بازی فری فایر از مایکت

دانلود بازی فری فایر از استور های ایرانی آسان تر است اما گوگل پلی بازی را هنگام آپدیت سریع تر قرار می دهد. برای دانلود بازی فری فایر از مایکت به صورت زیر عمل کنید.

بازی فری فایر را با استفاده از جستجو و یا از طریق لینک قرار داده شده در مایکت پیدا کنید. پس از آن، وارد صفحه مربوط به بازی شوید و با کلیک روی گزینه «نصب» آن را دانلود کنید. فایل دیتای بازی نیز به صورت خودکار نصب و جایگذاری می شود. پس از تکمیل دانلود و نصب دیتا، بازی را اجرا کنید.

آموزش خرید جم فری فایر

برای خرید جم فری فایر ، از فهرست بازی ها در سایت موجو جم ، روی آیکن فری فایر کلیک کنید. سپس بسته جم مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. پس از تکمیل پرداخت، اکانت شما در کمترین زمان شارژ خواهد شد.

همچنین بخوانید : دریافت جم رایگان فری فایر

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »