موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش بازی هی دی پاپ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در سایت موجو جم با آموزش و نکاتی از بازی هی دی پاپ برای تازه وارد ها به این بازی همراه شما هستیم.

درباره بازی هی دی پاپ بدانید

هی دی پاپ توسط Supercell سازنده بازی ها آنلاین معروفی مانند کلش آف کلنز و کلش رویال ساخته شده است. این بازی در سبک پازلی و مدیریتی است. این بازی، ویژگی های Hay Day مانند شخصیت ها و حیوانات را دارد و تغییراتی در گیم پلی این بازی ایجاد شده است. در این بازی شما از یک مزرعه کوچک کار خود را آغاز می کنید و با انجام دادن پازل های جورکردنی مختلف، یک مزرعه توسعه یافته را می سازید.

هدف اصلی در هی دی پاپ

در بازی هی دی پاپ هدف شما، گسترش مزرعه و باز کردن موارد دیگر مانند حیوانات و دستگاه ها و سایر ویژگی های این بازی است. برای بازکردن این ویژگی ها باید سطح شما افزایش پیدا کند. همچنین شما برای خرید برخی از این موارد نیازمند به خرید سکه هی دی پاپ هستید که با انجام دادن پازل ها و چالش های بازی می توانید سکه بدست آورید. در پازل ها شما تعداد محدودی حرکت دارید و باید با حرکت های خود حداقل هر ۳ شکل مشابه را کنار هم قرار دهید. آیتم هایی نیز در این میان وجود دارد که به شما در انجام چالش های پازلی کمک می کند.

استفاده از تزئینات، حیوانات و ساختمان ها برای افزایش لول

با استفاده از سکه های خود میتوانید تزئینات، حیوانات و ساختمان ها را خریداری کنید. با خرید این آیتم ها، لول شما سریعتر افزایش پیدا می کند. در بالای صفحه شما، یک نوار آبی رنگ وجود دارد که لول شما را نشان می دهد با افزایش لول شما ویژگی های جدیدی برایتان بازگشایی می شود.

با بریدن درختان و پیدا کردن قلک، سکه جمع کنید

با باز کردن هر منطقه جدید در مزرعه خود، درختان زیادی روی زمین وجود دارد. با بریدن این درخت ها می توانید مقداری سکه جمع آوری کنید. برای این کار، دو بار روی درختی که میخواهید ضربه بزنید.

همچنین ممکن است با قلک های خوکی مواجه شوید که با ضربه زدن روی آنها، مقداری سکه دریافت می کنید.

از ابزار ها و بوستر ها استفاده کنید

ممکن است در هنگام انجام دادن پازل های بازی سردرگم شوید. در این زمان می توانید از ابزار ها استفاده کنید. این ابزار ها را می توانید از جعبه هایی که در فروشگاه بازی وجود دارند خریداری کنید. هر کدام از این ابزار ها قابلیت ویژه خودش را دارد که در انجام پازل ها به کمک شما می آید. مثلا چکش به شما کمک می کند که هر بلاکی که میخواهید را با ضربه زدن روی آن منفجر کنید.

جم در بازی هی دی پاپ

اگر میخواهید در بازی هی دی پاپ سریعتر پیشرفت کنید، می توانید از جم استفاده کنید. جم در هی دی پاپ نیز مانند سایر بازی های این سبک، ارزشمند ترین منبع موجود در بازی است که شما می توانید با استفاده از آن طیف گسترده ای از آیتم های بازی را خریداری کنید. می توانید خرید جم هی دی پاپ را از طریق سایت فروشگاه موجو جم انجام دهید.

جم هی دی پاپ
جم هی دی پاپ

آموزش کامل خرید جم بازی هی دی پاپ از موجو جم

۱.برای خرید به صفحه محصولات بازی هی دی پاپ مراجعه کنید .

۲.مقدار جم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳.ثبت گزینه خرید و نهایی کردن خرید خود.

پس از انجام این مراحل، اکانت شما در کمترین زمان شارژ خواهد شد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »