موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آپدیت جدید بازی کلش رویال و پیش معرفی ویژگی های جدید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این پست به معرفی آپدیت جدید بازی کلش رویال آگوست ۲۰۲۰ بپردازیم، با ما همراه باشید.

اگر منتظر یک آپدیت بزرگ و با تغییرات و ویژگی های جدیددر کلش رویال هستید ، با ما همراه باشید زیرا به زودی یک آپدیت بزرگ برای کلش رویال منتشر می شود که امروز تعدادی از این تغییرات و ویژگی ها را معرفی می کنیم.

River Race

احتمالا روز جمع آوری و روز نبرد از بازی حذف شوند و مسابقه رودخانه (River Race) جایگزین آن شود. هر قبیله یک کشتی دارد و باید وظایفی را انجام دهند و در رودخانه پیش روند و با یکدیگر رقابت کنند. هر قبیله در هنگام حرکت در رودخانه می تواند به قبیله ای دیگر حمله کند.

آپدیت جدید بازی کلش رویال

Clan Wars فصل دوم

هر قبیله ای که زودتر به دروازه برسد و شهرت بیشتری داشته باشد ، جوایز بهتری را دریافت می کند و پس از آن مسابقه رودخانه بعدی شروع می شود. پس از عبور از این دروازه ها ، قبایل وارد لیگ می شوند و با دیگر قبایل مبارزه می کنند.

دک های نبرد

همان طور که گفته شد روز جمع آوری کارت ها از قسمت کلن وار حذف شده است. در این آپدیت ، بازیکنان با استفاده از کارت های خودشان ، ۴ دک می سازند که جمعا در این دک ها از ۳۲ کارت استفاده می شود. با استفاده از این دک ها برای انجام ماموریت های مسابقه رودخانه استفاده می کنید.

همچنین بخوانید : محبوب ترین دک های کلش رویال

مود های جدید برای بازی

مود هایی با نام DUEL و Boat Battles به بازی اضافه می شوند. در مود DUEL باید از مهارت خوبی در بازی برخوردار باشید و یک دک مناسب در دسترس داشته باشید. مود Boat Battles دارای هیجان زیادی است که در آن باید به کشتی کلن حریف حمله کنید و یا از کشتی خود در برابر آن ها دفاع کنید.

آپدیت جدید بازی کلش رویال

Trader

با استفاده از معامله گر می توانید کارت های خود را معامله کنید. این آیتم برای بازیکنان کلش آف کلنز کاملا آشنا است. با استفاده از تکن های معامله می توانید این کار را انجام دهید.

آپدیت جدید بازی کلش رویال

آپدیت جدید بازی کلش رویال دارای ویژگی های جدید و فوق العاده است. می توانید برای خرید جم کلش رویال از سایت موجو جم استفاده کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »