موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

اسلحه M4A1 – Genos فری فایر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه دهندگان بازی فری فایر در جدید ترین رویداد Lucky Royale این بازی اسکین Genos را برای اسلحه M4A1 معرفی کردند.در این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه این اسکین را بدست آورید.

این اسکین نرخ تیراندازی اسلحه را افزایش می دهد.

این اسکین را با ۴۰ الماس می توانید خرید کنید.

آشنایی با اسلحه M4A1 فری فایر

اسلحه M4A1 - Genos فری فایر

سلاح M4A1 فری فایر به عنوان یک سلاح متعادل می‌تواند با چندین سلاح مختلف ترکیب شود. اگر یک سبک تهاجمی داشته باشید می‌توانید با یک تفنگ SMG یا شات گان برای مبارزه بهتر در محدوده نزدیک ترکیب کنید.

برای استفاده از اتچمنت های مناسب برای این سلاح، muzzle کمک می‌کند که این سلاح ثبات بیشتری داشته باشد. همچنین دوربین x2 یا نشانه قرمز به شما کمک می‌کند دقیق‌تر به هدف خود شلیک کنید.

در یک منطقه شهری، شما باید فاصله خود را از افرادی که از سلاح M1887 یا MP40 استفاده می‌کنند حفظ کنید زیرا این سلاح‌ها در مبارزات نزدیک قوی‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین ترکیب کاراکترها با کاراکتر chrono در بازی فری فایر

اسلحه M4A1 – Genos فری فایر

M4A1-Genos پوستی اسلحه برای M4A1 است.این اسکین نرخ تیرانازی اسلحه را افزایش می دهد. اسلحه دارای یک ساختار فلزی و آینده نگرانه ، شبیه آلیاژ فلزی است که شخصیت One Punch Man دارد. این اسکین با چراغ های زردی که به اسلحه اضافه می کند خیره کننده به نظر می رسد.

اسلحه M4A1 - Genos فری فایر

بازیکنان می توانند این اسلحه را در گردونه Lucky Royale تهیه کنند. بازیکنان همچنین می توانند برای خرید این اسکین از ۴۰ الماس استفاده کنند.شما برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

M4A1 - Genos

این اسکین جدید مخصوص رویدادی که در حال برگذاری است می باشد و ممکن است پس از پایان رویداد در دسترس نباشد. این فرصت را از دست ندهید تا یکی از جالبترین و نادرترین اسکین اسلحه را در Free Fire بدست آورید. رویداد همکاری One Punch Man در Free Fire تازه آغاز شده است. به بازی بپردازید و برای به دست آوردن این موارد اختصاصی رویداد شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »