موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی آگار آی او | معرفی بازی Agar.io

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به معرفی بازی آگار آی او می پردازیم، با ما همراه باشید.

این روز ها بازی آگار آی او را در گوشی بسیاری از دوستان و آشنایان خود می بینید. این بازی آنلاین و ساده طرفداران زیادی را از سراسر جهان جذب خودش کرده است به طوری که ۱۰۰ میلیون بار از گوگل پلی تابحال دانلود شده است. این بازی به دو صورت برنامه و مرورگر قابل دسترسی است.

گیم پلی بازی آگار آی او

این بازی به این صورت است که شما در ابتدای بازی یک سلول کوچک هستید و در پایین زنجیره غذایی سلول های دیگر قرار دارید.سلول شما با خوردن سلول های دیگر که بازیکنان آنلاین دیگری هستند، بزرگتر می شود و رشد می کند.باید تلاش کنید از سلول های بزرگتر فرار کنید و سلول های کوچکتر را بخورید. اگر موفق شوید مدت زیادی زنده بمانید و به اندازه کافی بزرگ شوید، رتبه اول را در میان دیگر بازیکنان به دست میاورید. با خرید سکه و DNA بازی Agar.io با لذت برنده شوید.

 آگار آی او
آگار آی او

مود های آگار آی او

FFA: در این مود همه بازیکنان با یکدیگر رقیب هستند.

Teams: در این مود بازیکنان در سه رنگ به صورت رندوم و شانسی با یکدیگر تیم می شوند و باید سلول های تیم های دیگر را بخورند.

Experimental: در این مود تکه هایی، سلول تولید می کنند که بازیکنان می توانند با استفاده از آن سلول های خود را بزرگتر کنند.

ترفند های بازی

در ادامه شما را با تعدادی از ترفند های این بازی آشنا می کنیم:

با خرید جم از سایت موجو جم پیروز بازی شوید.

از ویروس ها استفاده کنید

ویروس ها در نقشه بازی به رنگ سبز هستند. در صورت برخورد به ویروس ها، سلول شما به سلول های کوچکتری تقسیم می شود در نتیجه راحت تر توسط دیگر سلول ها خورده می شوید. پس تلاش کنید که از ویروس ها دوری کنید.

البته ویروس می تواند به شما کمک هم کند. سعی کنید حریف را فریب دهید و به سمت ویروس بکشانید و سپس پس از تقسیم شدن آن سلول را بخورید.

سلول های دیگر را به گوشه های مپ بکشانید

یک روش برای اینکه قدرتمند شوید این است که سلول های کوچکتر را به گوشه های مپ بکشانید که راه فرار نداشته باشند و آسانتر بتوانید آنها را بخورید.

هنگامی که خیلی بزرگ شدید تقسیم شوید

هنگامی که سلول شما خیلی بزرگ شود، سنگینتر می شود و سرعتش کم می شود. بنابراین می توانید تقسیم شوید و سریعتر حرکت کنید و سلول های کوچکتر را ببلعید.

صبور باشید

در این بازی باید بسیار صبور باشید. ممکن است بار ها و بار ها شکست بخورید و از اول آغاز کنید اما نا امید نشوید، کمی که روش بازی را یاد بگیرید، به آن علاقه مند می شوید.

تیم شوید

گاهی اوقات اگر خوش شانس باشید میتوانید در حالت تک نفره با سلول های دیگر دوست شوید و به کمک یکدیگر سلول های بزرگتر را شکست دهید. البته این روش ریسک بالایی دارد و ممکن است توسط دوست جدید خود بلعیده شوید! اگر این خطر را نمی پذیرید، از مود تیمی استفاده کنید.

اسکین ها

اسکین های جالبی در بازی وجود دارد که می توانید روی سلول خود قرار دهید. ممکن است اسکین خاصی توجه دیگر سلول ها را خودش جلب کند که به سمت او بیایند شاید استفاده از یک اسکین به شما در بازی کمک کند.

این بازی می تواند در عین سادگی، شما را سرگرم کند. در این بازی باید صبور باشید و پس از شکست روحیه خود را نبازید. ممکن است سلول شما خیلی بزرگ شود اما از بین برود با این حال نباید ناامید شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »