موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی بریکینگ بد برای موبایل (بررسی و معرفی جامع)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بریکینگ بد برای موبایل!شاید بهترین خبر برای عاشقانه این شاهکار تلویزیون باشد. مدت ها پس از پایان نمایش تلویزیونی مورد علاقه همه ، بازی موبایل بریکینگ بد رایگان برای همه عرضه شده است و حالا می توانید از آن لذت ببرید. پس از نمایش تلویزیونی جذاب ، این بازی نه تنها شامل شخصیت هایی کاملاً شبیه به برنامه تلویزیونی مانند والتر وایت و جسی پینکمن است بلکه گیم پلی آن به طور مفصل تمام لحظات باشکوه سریال را به نمایش می گذارد.

بازی بریکینگ بد برای موبایل یک بازی استراتژی عالی و است که قطعاً شما را به دنیای Walter White بازمی گرداند. اکنون می توانید از این بازی FTP لذت ببرید. فقط در عرض چند روز بازی بریکینگ بد برای موبایل در Google Play ، از تقریباً هفت هزار رای ۳.۸ ستاره را کسب کرده است. در فروشگاه اپ استور نیز ۳.۵ ستاره کسب کرد.

بازی بریکینگ بد برای موبایل

بازی بریکینگ بد برای موبایل: داستان بازی

سازندگان بازی تمام تلاش خود را کرده اند که جزییات بازی دقیقا مشابه سریال باشد.گیم پلی بازی از جایی شروع می شود که والتر وایت (هایزنبرگ) در اوج یا قدرت خود است. شما به عنوان یکی از همکاران تجاری و عضو جدید امپراتوری وی وارد بازی می شوید. شما پایگاه عملیاتی خود را تنظیم کرده و با شخصیت هایی مانند والتر وایت ، جسی پینکمن ، سائول گودمن و مایک کار می کنید. شما همچنین محصول را دقیقاً همانطور که در نمایش دیده می شود می پزید و باند خود را جمع می کنید.

بازی بریکینگ بد برای موبایل

شما با یک RV بازی را شروع می کنید ، اما سطح عملیات شما به سرعت رشد می کند. در تمام مدت همکاری با بازیگران اصلی نمایش شما باید آن را گسترش دهید ، ساختمان های خود را بهبود ببخشید ، نگهبانان خود را استخدام کنید ، خبره های این کار را به کار بگیرید و… ، و در آخر بازی شما تبدیل به یک غول در این تجارت می شوید.

بیشتر بخوانید:مدال های کال آف دیوتی موبایل

بازی بریکینگ بد برای موبایل: گیم پلی

شما بازی خود را با یک ون شروع می کنید. کم کم پیشرفت می کنید و محصول آبی شگفت انگیز و پرطرفدار والتر وایت را تولید می کنید.ایم بازی یک بازی سبک استراتژیک است.مانند سایر بازی های این سبک شما باید رقیبان خود را تحت نظر داشته باشید و در زمان مناسب به آنها حمله کنید و غارتشان کنید.گیم پلی بازی بسیار روان و سرگرم کننده است.

بازی بریکینگ بد برای موبایل گرافیک خوبی دارد و مطمئنا از این بازی لذت خواهید برد.برای خرید راحت و سریع جم انواع بازی ها به فروشگاه موجوجم مراجعه کنید.

Breaking Bad: Criminal Elements

همه این‌ خصوصیات می‌توانند نوید دهنده یک بازی استراتژی با کیفیت مناسب باشند. به هر حال اگر از علاقه‌مندان این سبک هستید و دلتان برای والتر وایت و همکارانش تنگ شده، بازی بریکینگ بد برای موبایل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این بازی برای دانلود رایگان در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و می توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

بازی بریکینگ بد برای موبایل

Breaking Bad: Criminal Elements

بازی بریکینگ بد برای موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی بریکینگ بد برای موبایل می توانید به وبسایت رسمی سازنده این بازی مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «بازی بریکینگ بد برای موبایل (بررسی و معرفی جامع)»

  1. Mahan

    سلام این بازی رو گوشیم اجرا نمیشه میرم توش میاد بیرون میشه دلیلشو بدونم گوشیمa13سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »