موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی تاپ الون | تیم رویایی خود را بسازید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به بررسی بازی تاپ الون می پردازیم، با ما همراه باشید.

در این قسمت قصد داریم بازی تاپ الون را به شما معرفی کنیم. این بازی ورزشی در سبک مدیریت تیم فوتبال است. این بازی تاکنون میلیون ها بار نصب شده و جزو بازی های پر طرفدار در این سبک است. معمولا در سبک بازی های مدیریت فوتبال شما باید نقش یک مربی فوتبال را ایفا کنید و توانایی های مدیریتی را در خود تقویت کنید تا یک تیم خوب بسازید. با خرید توکن و منابع تاپ الون بدون دردسر رقبای خود را شکست دهید.

ویژگی های بازی تاپ الون

  • امکان بازی با دوستان
  • امکان خرید و فروش بازیکن
  • امکان ساخت و ارتقا استادیوم و سازه ها
  • امکان سفارشی سازی تیم خود با انتخاب نام تیم، ملیت و لباس
  • در بر داشتن بیش از ۸۰ کشور در بازی و پشتیبانی از ۳۵ زبان

معرفی منابع مهم در بازی تاپ الون

بازی تاپ الون | تیم رویایی خود را بسازید!

در این بازی مهمترین منبع توکن (Token) است. با استفاده از توکن می توانید بازیکن بخرید، زمان ارتقا ساختمان های باشگاه را کاهش دهید، لباس و لوگو برای تیم انتخاب کنید، نام بازیکنان را تغییر دهید، آن را به منابع دیگر تبدیل کنید و… با خرید جم از سایت موجو جم بهترین جایگاه را در بازی کسب کنید.

منبع دیگر پول(cash) نام دارد. با استفاده از پول می توانید برخی از بازیکنان را خریداری کنید، به بازیکنان دستمزد دهید، ساختمان های باشگاه را بسازید و…

منبع دیگر بسته درمان (treatment) است. با استفاده از این منبع می توانید زمان بهبود بازیکنان مصدوم را کاهش دهید.

منبع بعدی بسته روحیه (moral) نام دارد. روحیه بازیکنان در نتایج بازی بسیار مهم است. برای بازیکنان شما ۴ سطح روحیه وجود دارد. که شما با استفاده از این بسته آبی رنگ، روحیه آن ها را بالا می برید تا نتیجه بهتری در بازی بگیرید.

منبع دیگر بسته استراحت (rest) نام دارد. این بسته در بازی به رنگ سبز است. اگر بازیکنان شما سطح انرژی پایینی داشته باشند، احتمال مصدومیت آن ها بالا می رود. بنابراین با استفاده از بسته استراحت می توانید انرژی آنها را افزایش دهید.

برخی از بخش های بازی تاپ الون

یکی از ویژگی های تاپ الون، بازی های زنده است. اگر در زمان مسابقه آنلاین باشید میتوانید بازی تیم خود را مشاهده کنید و تیم خود را مدیریت کنید. تعویض و تغییر تاکتیک به شما در نتیجه بازی کمک می کند.

یکی از بخش هایی که این بازی را جذاب کرده است، خرید و فروش بازیکن است. خرید و فروش ها در این بازی به صورت مزایده ای است به طوری که فروشنده یک قیمت پایه را مشخص می کند و خریداران پیشنهادات خود را برای خرید آن بازیکن اعلام می کنند.

بخش دیگری که بازی را جذاب کرده است، وجود لیگ های متنوع بازی است. شما می توانید در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان شرکت کنید. هر فصل در بازی ۲۸ روز است و شما با برد درهر بازی جوایزی کسب می کنید.

سایر بخش های تاپ الون

در بخش Groundمیتوانید سازه های خود را مدیریت کنید. در این بخش شما استادیوم، زمین تمرین و تدارکات تیم را مدیریت می کنید. با ساخت و ارتقا سازه ها میتوانید منابع مالی بیشتری دریافت کنید و باشگاه خود را پیشرفته تر کنید. برای مثال با ارتقا بخش پزشکی (medical) می توانید روند بهبود بازیکنان مصدوم را بهبود دهید.

بازی تاپ الون | تیم رویایی خود را بسازید!

در بخش مالی (finances) می توانید برای باشگاه خود اسپانسر مالی بگیرید. مبلغی که هر اسپانسر به شما پرداخت می کند با بقیه اسپانسر ها مختلف است. داشتن یک اسپانسر می تواند کمک بزرگی به رشد تیم شما کند.

در بخش training می توانید به اعضای تیم خود تمرین دهید. با انجام این تمرینات می توانید قدرت و مهارت بازیکنان خود را ارتقا دهید. در هنگام تمرینات اگر بازیکنان شما دچار خستگی و مصدومیت شدند می توانید از بسته های معرفی شده استفاده کنید.

یکی از ویژگی های مهم این بازی، داشتن اتحاد است. در این بخش می توانید گروه تشکیل دهید و یا به گروه دوستانتان بپیوندید و با دیگر اتحاد ها به رقابت بپردازید. در صورت قهرمانی در این رقابت ها جوایز خوبی دریافت خواهید کرد. همچنین امکان چت در اتحاد وجود دارد.

اگر از طرفدان بازی های مدیریتی و فوتبال هستید حتما بازی تاپ الون را نصب کنید و توانایی های خود را به دیگر بازیکنان نشان دهید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »